Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Mannetje is net naar het werk en nu ben ik klaarwakker en kan niet meer slapen. Nou moe!

Het heeft hier vannacht aardig gesneeuwd en het is dus alweer een witte wereld buiten. Begin het nu toch wel een beetje zat te raken omdat ik dan niet met de fiets kan en was net zo blij dat alles weg was. Maar het blijft wel een ontzettend mooi gezicht hoor.

Ga maar even m'n boek proberen te lezen en zo nog wat te slapen. Voel me niet helemaal fit. Beetje grieperig.

Zag leuke dingen voorbij komen, schoentjes enzo. Geweldig. Heerlijk als je al zulke leuke dingen krijgt.

Tot over een paar uurtjes weer.

2. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Goedemorgen dames!
    Lekker geslapen? Pff, moest wel ff flink bijlezen vamorgen!

@ Shelly: jemig, balen zeg dat je zo’n waardeloze vlucht hebt gehad. En jammer dat je internet in Berlijn niet geweldig is. Ik zal je missen. Maar volgens mij wordt je stamgast in het dichtstbijzijnde internetcafe....:D Doe rustig aan he meid?
    @ Es: ge-wel-dig!:D
    @ Claire: jeetje, jij ook zo veel afgevallen?:$
    @ Sam: lekker dat de zolder klaar is! Hoe is het nu met de rest van je verbouwing? (o, nog niet klaar lees ik) Lekker eigenwijs koppie heeft Jildou. Heerlijk! Hoe vindt ze de zitzak? En 30 euri, dat is nog eens te betalen. Vindt het ook wel een leuk idee voor Sebas z’n nieuwe kamer. (zou je dat erg vinden?)
    @ Bellamano: niks is belachelijk als je zwanger bent hoor. Die kleintjes kunnen je echt volledig slopen pfffff. Fijn in ieder geval dat je gisteren al weer een betere dag had.En succes met je functioneringsgesprek maandag!
    @ Eline: ik voelde ons eerste kindje pas rond de 21 weken. Had ook een placenta aan de voorkant, dus dat helpt dan ook niet mee. Maar het is met een eerste kindje heel normaal dat je die later voelt hoor.
    @ Elea/puckababy/inbakeren: ik zou inderdaad ook nog geen inbakerdoelen of puckababy slaapzakje kopen. Eerst maar zien hoe het kindje is. Sebas was echt heeeeel onrustig, dus vandaar dat we hem uiteindelijk zijn gaan inbakeren.
    @Sam: m’n vriendin heeft de eerste keer anderhalf uur moeten persen. De 2e kwamm met 3 persweeen. Er is dus nog hoop!:D:D
    @Lizz: ben je nog ff in slaap gevallen? Hier ook wat sneeuw, mar niet al te veel hoor. Gewoon dun wit laagje. Hopelijk voel je je snel beter.

@ Hier: ga nu ff ontbijten en kom dan weer terug.
    Liefs,
    Pooh

3. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Zo...weer wakker. Voel me nog steeds niet fit. Denk dat de verkoudheid of wat het ook mogen zijn gaat doorzetten.

Ga er nu maar even uit want er ligt nog een berg strijkwerk op me te wachten. Is het maar weg.

Tot vanmiddag denk ik nog even.

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

Vandaag 18 weken!!! Moest wel verschrikkelijk lachen om de tekst bij mijn banner haha :D
    Noodgedwongen uit bed want vriendlief lag giga te snurken grrrr :x
    Om een uurtje of 2 komen mijn oom en tante...... bleh :(
    Fijne zondag voor jullie!

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Goedemorgen!!
    Ik heb geslapen als een roosje! heerlijk! ;)
    Vandaag nog lekker relaxen bij mijn vader.. Vincent komt me rond 3 uur half 4 ophalen, dan gaan we naar mijn schoonouders, eten we daar en rond half 9 komt Vincent zijn broertje met zijn vriendin op visite! wel gezellig!

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nou mijn oom en tante bellen net af, tante is ziek... Vind het weer niet verrassend, laat ik het zo zeggen.... :(
    Nu komen ze volgende week zondag

7. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    bijna 17 weken alweer. Maar het duurt allemaal nu even zo lang.
    Ik voel nog niets, je ziet nog geen buikje en heb pas 12 maart volgende echo. Wel 1 february naar de gyn. dan zal ik wel weer even hartje horen.

Afgelopen vrijdag buikgriep gehad. Lekker de hele dag op de wc met dia....... HMMMMM maar inmiddels weer over.

Ook mijn bloedtest is binnen en moet hem nog met de gyn bespreken, maar waasrchijnlijk heb ik bloedarmoede. Dat verklaard ook dat ik zo moe bleef en nergens zin in had. misselijk en Hoofdpijn klachten etc. Ik las overal dat je minder kwalen zou hebben en je heel fijn en fit zou voelen . nou bij mij werd het juist steeds erger. Blijkbaar is het dus de bloedarmoede. Volgende week naar de arts en wellicht zal ik dan wel tabletten krijgen. Ben nu maar gelijk nog aan extra vitaminen gegaan tot die tijd.

8. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh: Neej joh gekkie, leuk toch!!! Blij dat je hem mooi vindt :D !! En wat dat persen betreft, ach ik maak me er ook geen zorgen over hoor.. Ik was toen allang blij dat ik mocht persen, dus ja :p HAHA!!

Nancy.. heb je dat weer.. weer een week uitgesteld.. kijken wat er volgende week weer is ;) !! Zo gaat dat wel vaak toch? Verder gefeliciteerd :D !!

Es, fijne dag!

Lizz beterschap!!

Jildou is best wel snotterig geloof ik.. Ook wat moe, was om 7 uur al wakker, maar goed. En ze ademt door haar mondje, tongetje zo dubbel zeg maar.. dat zegt genoeg denk ik :p

9. Hansje123

Hansje123 Bekend lid

3 feb 2009
    921
    0
    16
    voel nu trouwens wel af en toe iets, maar heb geen idee of dat de kleine is. Dit is onze eerste dus nog geen ervaring mee.

Wij zijn trouwens lekker aan het rondkijken naar namen. Heb een Nederlands boekje en van de week een Frans boekje gekocht. Misschien toch wel leuk als hij/zij in Parijs geboren wordt toch iets Frans eraan te geven. Maar uit het Franse boekje haalde ik heel maf voor een jonge alleen maar ook echte hollandse namen. Dus dat schiet niet op. De franse jongensnamen vind ik zo stom. Alleen Phillip gaat nog wel, maar word ik ook niet warm van

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hansje bloedarmoede wat vervelend meis!! Hopelijk voel je je straks snel beter!!

11. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hai hai

ik heb heerlijk uit mogen slapen heb er tot 11uur ingelegen (wel al wakker vanaf half 10) maar dat doet een mens echt goed. ga nu ff dylan en mijn man knippen

mss tot straks

12. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Moarn dames (nou ja bijna middag :p)

Hier ff lekker lang geslapen en net de brunch op lekker!! :D

Gisteren waren mijn beide zusjes hier en wilden het hartje van de kleine uk ff horen, geen probleem! ;) Dit keer bleef uk wel lekker op de plaats liggen en was het hartje duidelijk hoorbaar!! :D:D

Vandaag lekker nix doen! bankhangen en wat zpen!

Ik heb alles van gisteren niet meer bijgelezen (kletskousen :p) begin bij vandaag!

@ Lizz: beterschap!! en rustig aan vandaag he!

@ Nancy: Feli met de 18 weken en veel plezier vandaag met de visite! ow na verder lezen komt de visite toch niet ;).....

@ Hansje: hmmmzz bloedarmoede, bale. Nou ja hoop dat je met medicijnen dan snel weer opknapt!

@ Sam: beterschap voor Jildou!!

13. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dames, ik kan die kruidvat doos pas in april ophalen, en van de etos nog geen bericht gehad.
    Wel gek want heb me gelijk aangemeld in november.
    Krijgen jullie ook een blad, wij jonge ouders van nu?
    heb me bij prenatal ook opgegeven, maar niets gehoord.
    xxxxxx

14. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Kruitvatdoos was hier vorige week op, ik word gebeld als ie er weer is maar ik heb ook ergens hier gelezen dat Kruitvat stopt met de dozen.....
    Etos en Prenetal heb ik ook nog nix van gehoord, zal nog wel komen!

Ik had gehoopt van de sneeuw af te zijn..... maar het komt hier al weer uit de lucht vallen :$:(

15. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Goedenmiddag:D

@ zieken: beterschap!!
    @ voor degene die het geslacht weten, super gefelciteerd!

@hier: Ik was dus uitgeweest en heb me daar toch een partij lol gehad:D ik had ook nog eens veel energie;)
    ( als ik uitga is dat meestal naar hardstyle feesjes) Hihi een mama die volop mee danst;)

Hihi Maar op een gegeven ongenblik is het stop, hihi was half 5 thuis:D

Fijne zondag allemaal;)

16. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hallo allemaal!

@Lizz: beterschap!

@Nancy: gefeliciteerd! En vervelend dat de visite niet komt....

@Sam: beterschap voor Jildou!

@Einneh/Eline: ik heb gisteren de kruidvatbox opgehaald. Heb niet gehoord dat ze ermee gaan stoppen. De Etosbox was op8)....

@Hier: net haar mannetje gedaan, was opgevouwen, stofzuigen en zometeen nog even verder met wat huishoudelijke dingetjes...
    :$ Dames, gisteren weer weeg en meettijd......Ben in 1 week tijd 0,8 kilo aangekomen en 2 cm in omvang gegroeid:$:$;). Gaat wel heel erg hard nu.....In totaal nu precies 4 kilo aangekomen, dat valt mij op zich dan nog wel mee..............Ach ja, als het met beebje maar goed gaat!

17. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Goedendag allemaaaal!!

Hier lekker een rustige hangdag.. ben op door alle drukte van de afgelopen week (weken) dus ik moet wel ff..

Vriendlief heeft middagdienst en is dus de hele dag weg..

En wat een sneeuw weer hier! :$ dachten we dat t wel over zou zijn voor dit jaar.. jeeutje..

@Nancy: 18 weken, jeetje wat ga je hard! :p

@wegen: hier bij de laatste controle VK (vorige week dinsdag) weer een kilo eraf! nu in totaal 1.5 kilo kwijt vanaf de eerste controle (wat ik ervoor woog weet ik echt niet :D ik ontken t altijd! hihii)

Als ik zo doorga en wel die 10 kilo afval bij mn bevalling heb ik net zon zwangerschap als mn moeder.. ideale manier van afvallen.. ik teken ervoor! ;)

@geslacht: ik word langzaam gek hier hoor.. vriendjelief heeft t maar over 1 geslacht en hij weet t gewoon zeker.. ik heb echt heel sterk tzelfde gevoel en hoe erg ik mn best ook doe t andere voor te stellen.. t lukt gewoon echt niet!! :$

Ben zooooo bang dat t toch dat andere geslacht is en we echt niet weten hoe we moeten reageren en ermee om moeten gaan..

pffffff

18. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Dithje, dat gaat snel he aankomen in een week tijd.
    Ik ben nu ook iets van 3,5 kilo aangekomen, dacht eerst is heel veel, maar volgens mij valt het toch nog mee.

Ik droomde dat ik in verwachting ben van een jongetje, dit heb ik maand terug ofzo ook gedroomd, ben heel benieuwd.
    Nog 6 nachtjes slapen haha dan weten we het eindelijk.

Ik wacht het dan maar af met die babyboxen, maar krijg je van etos dus ook automatisch bericht als je hem op kan halen?

xxxxx

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Eline, heb je de doos van prenatal aangevraagd? Dan krijg je automatisch als het goed is de wij jonge ouders!!

Zo lekker uit kunnen slapende dames.. Wou dat ik dat kon. Lag net half uur te slapen, en Jildou een uurtje, blaft Kyra om niets en ja hoor, Jildou en dus ik ook wakker.. Dus nu nog steeds hoofdpijn en moe.. Nou ja, t is niet anders. Jildou is wel weer wat opgeknapt.

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Sam: he balen als je dan net ff lekker ligt he..

Over die boxen.. ik heb ze allemaal aangevraagd (etos, kruidvat, blije doos en felicitas ofzo) en heb van geen van allen iets gehoord over ophalen..

hoelang na de aanvraag kreeg je daar bericht over? of bij hoeveel weken zwangerschap?

Deel Deze Pagina