@ Sam: idd, ieder z'n eigen motto. @ Marsim: dat is idd de beste manier, want als je 'm nu al continue zou dragen, dan worden het nog een lange 20 wkn. Slaap je ook met een voedingskussen? Dat scheelt bij mij ook wel wat. Maar wat je zegt: als je slecht geslapen hebt, dan heb je ook gewoon niet de energie om de hele dag je spiercorset goed te houden. @ mamachan: leuk! En groot feest volgende week @ hier: ik meld me weer af voor vandaag en ga lekker in bed nog een serie kijken met manlief. Weer erg veel last van m'n buik (harde buiken en een erg rustig beebje) dus tijd voor meer rust. En dan lig je in bed toch altijd net ff wat lekkerder als op de bank Manlief is ook erg moe, dus lekker op tijd slapen. Hopelijk gaat het morgen beter. Trusten iedereen! x pooh
ga ook zo naar bed,ben helemaal kapot. Weet dat we niet mogen klagen en zeuren voor week 32 ofzo maar echt,soms is het nu al lastig vind ik. Pijnlijke bekken,rug en ribben. Maagzuur,slecht slapen,kortademig pfff en dat nog 4 maand haha Denk dat men buik wel een groeispurt heeft deze week,heb echt al heel de week rugpijn enzo Ach,genoeg geklaagd. Tot morgen dames! xxx
ik vind het ook zwaar worden hoor Ik zit tv te kijken met een bord boterhamw en augurken er tussen en ham met asperges jammmie!!
Zo we zijn weer thuis, veels te laat voor de jongens dus die zijn lekker vervelend. Vader/manlief brengt ze naar bedje toe. Ik ga alvast op de bank zitten en kiezen wat we gaan zien. Buikjes volgegeten (hebben jullie dat ook als je bij iemand anders bent of uiteten dat je veel meer eet dan thuis) en helemaal opperderpop. Slaap allemaal lekker (zonder kwaaltjes en fijne dromen). We spreken elkaar morgen!
ja van alles eigenlijk.. en veel plassen!! iritant man, juist omdat je nu je rust moet pakken voor de bevalling straks.. nemen jullie nog vacantie achter je zwan verlof?
Bakkes man.. Hier geen last van, alleen soms als de kleine erg fanatiek zit te trappen in mn blaas.. Maar wat niet is, gaat vast wel komen straks weer !! Ik ben leerkracht dus krijg 3 weken zomervakantie extra achter mn verlof aan, dit omdat m'n verlof in de vakantie valt .. Maar wil eigenlijk zien of ik wat met ouderschapverlof kan regelen. Ook omdat voor de klas staan en bv niet echt een super combi is.
dat heb je mooi voor elkaar ik ga dr maar eens achteraan, denk dat ik extra 2 weken wel verdiend heb en daarbij weet ik niet eens of ze mogen blijven staan tot volgend jr heb een neiuwe baan
Hmm oké .. Haha ja nou ja, beter iets dan niets !! Met Jildou had ik een verpleegkundige van een leerling in de klas die de boel wel even een halfuurtje in de gaten kon houden, maar die heb ik nu niet meer helaas Dus dan gaat kolven niet..
ik heb net eens even een mail gestuurd naar me baas Ben benieuwd!! Ik vind deze tussen liggende tijd zo saai worden, tot week 30 zowiezo, daarna wordt het spannend voor me, toen is de ellende begonne met de eerste
Ja, dat is dan zeker spannend.. Haha als ik zo ga beginnen is m'n hele zwangerschap saai geweest met de eerste !! Maar mij hoor je niet klagen hoor !!
Dag dames! @Mamma chan, mooi kamertje!! Super @Hier, heeeeeeeeeeeeerlijk gegeten en echt zitten tafelen van 7 tot 10 uur Zit proppievol! Maar het was supergezellig en lekker Niemand wilde/kon mee uit dus nog even met vriendje naar onze stamkroeg geweest maar daar zat iemand die we konden en die heeeeeeeeeeel vervelend kan zijn als hij dronken is en dat was hij dus :x We hoopten dat hij ons niet zou zien, maar helaas... Kwam er gelijk bijzitten en heel neerslachtig zitten doen, dus we hadden het snel gezien. Ach nu lekker thuis, ook prima Alvast trusten meiden!
Mama chan: Mooi kamertje hoor Vind zo dat ding bij het bedje ook super gaaf hangen Ik wil er ook graag 1 kopen Wij zijn op visite geweest bij me schoonzusje en zwager, en morgen gaan we op kraamvisite bij mijn neef! Nu lekker slapen, tot morgen! Welterusten!!
morgend dames, deze nacht er 4 keer uit geweest om te plassen,en elke keer was ukje flink aan het schoppen. ik ga straks naar de babybeurs. ben is benieuwd
Goedemorgen ladies! Het ontbijtbuffet is weer geopend! @ Mamachan: balen dat je zo gaat liggen malen in bed. Is een warm bad vlak voor je naar bed gaat geen idee? Dan ga je heerlijk warm en ontspannen je bedje in. @ Petatje: hmmm, zoveel rugpijn? Zou dat ook niet met je nieren te maken kunnen hebben? Ik zou voor de zekerheid anders toch van de week nog ff je dokter vragen hoor. Hier ook veel kwaaltjes en last. M'n vorige zwschappen waren al geen feestjes, maar deze dus ook niet. Nou ja, we zijn over de helft en tellen gewoon af! Daarna komt het allemaal goed @ Sam: dat lijkt me idd ook geen geweldige combi. Wettelijk moet het kunnen, maar ja, of dat het in de praktijk ook werkt... @ Nancy: dus het restaurant was een absoluut succes?! Jammer dat het in de kroeg wat minder was, maar je hebt in ieder geval heerlijk gegeten @ Es: veel plezier vandaag! Leuk hoor, kraamvisite. Hoe zou het met Pam zijn? Hier nu lekker even op de bank bijkomen van het ontbijt. Straks gaat manlief weer verven en komen m'n ouders (in ieder geval m'n vader) ook helpen. Hij is dus vandaag gelukkig geen Remy. Net wat plannen zitten maken hoe we verder gaan als de zolder klaar is (beetje logistiek plannen ) en dat voelt erg goed moet ik zeggen! Iedereen veel plezier vandaag en wellicht tot later!
Morgen dames, mamachan mooi kamertje. Petatje veel plezier op de beurs vandaag. Wij hadden gisteren nog behang gekocht, beetje gebroken wit met beertjes, niet heel overheersend. Zit ook zon rand bij met beertjes erop, beetje blauw met roze. Ik neem geen vakantie na mijn verlof, ik bewaar mijn weekjes liever, voor een maand of 2 maanden later, lijkt me ook lekker. Gaan jullie nog wat leuks doen verder vandaag? Ik heb een lekker rustig dagje, heerlijk. xxxx
@ Petatje: veel plezier vandaag op de beurs! @ Eline: leuk! Gaan jullie ook al snel behangen, of duurt dat nog eventjes? Ik heb m'n vakantie na m'n verlof nog niet durven bespreken. Einde van het jaar is normaal gesproken een zeer drukke tijd, dus dan komt het nooit gelegen om vrij te nemen. Bovendien zal ik tegen die tijd vast wel heel blij zijn dat ik weer vol aan de slag kan. Nou ja, over een paar weken maar eens bespreken wat de baas prettig vind en vakantiedagentechnisch te regelen is Als ik veel mee mag nemen naar het nieuwe jaar kan dat ook erg handig zijn... Ik hoop dat het vandaag droog wordt zodat ik een stukje kan gaan wandelen met Sebas. Zal wel een klein stukje worden, maar dan is hij toch even buiten en ik ook! Verder dus zelf weinig plannen, anders dan dat ik waarschijnlijk zelf Sebas bezig moet houden. Dus de klei staat weer paraat