Goedemorgen!! Wat een rot nacht gehad.. veel eruit geweest en mevrouw was lekker druk! Kon op geen ene mogelijke manier lekker liggen! Arg! Mijn mannetje is werken tot 11 uur.. fijn die weekend diensten, ben zelf dan ook altijd vroeg wakker.. Vanmiddag op kraamvisite, ben benieuwd naar de kleine van me neef! Petatje: have fun op de beurs
Hier ook een slechte nacht.bleeeh en vandaag visitie en mijn huis is nog in zeer rommelige staat. Dat wordt even aanpakken. Iedereen een fijne dag! x
Bah Dames wat een slechte nachten, knuffel! Hier wel goed geslapen, maar wel nare dromen. Maar goed kan niet alles hebben !! hier weer lekker genoten vanochtend !! Jildou lekker tussen ons in gelegen vanaf half 8 toen ze wakker was, kleintje die lekker aan het schoppen was en nu echt door m'n hele buik, dus nu kunnen we m'n buik straks weer zien dansen !! Heerlijk,heerlijk !! Vanmiddag wordt er als het goed is ons oude dressoir dat nog op de babykamer staat opgehaald en daarna naar m'n opa en oma .. Dus wordt vast leuk dagje ! M'n opa en oma hebben altijd een visschaal met heerlijke visjes. Hun zoon, mijn oom dus, is mede-eigenaar van een goede viszaak Jummie
goeie morgen allemaal hier heerlijk geslapen tot 6uur toen werd ik wakker van de pijn in mijn heup(kom) echt niet te harde was het, dylan werd om 7uur wakker manlief heeft hem eruit gehaalt ik ben net uit bed en nu is de pijn zo goed als weg gelukkig. is het bij jullie ook z'n pokke weer? gister was het heerlijk maar nu
@sam lekker he die bewegingen....hier was het een golfslagbad in mijn buik vanochtend en zo zag het ook van buiten uit
Hier is het ook pokke weer! bah echt vreselijk, stopt maar niet met regenen.. Zelfs de beesten zitten hier voor het raam te kijken zo van; nouuu
Goedemorgen, Weer rotweer hier, gisteren ook al niet lekker naar buiten geweest. Ben zooooooooo toe aan een beetje zon! Een beetje lente. Zag hele mooie kamertjes voorbij komen. Onze kamer wordt als het goed is eind deze maand gebracht. Moet nog 27 maart behangen met m'n schoonmoeder. T is maar een klein wandje hoor. Maar heb nu wel iets van...wil alles op zijn plekje hebben, spulletjes gaan inruimen enzo. Gisteren het halve huis aan kant gemaakt. Moet nu alleen nog de was opvouwen en wat strijkwerk doen en oje de badkamer. Maar weet niet of ik daar wel fut voor heb dan. Vanmiddag ook de verjaardag van Thijs zijn oma. 80 jaar en blijven daar ook eten. M'n darmen gaan al iets beter gelukkig. Nu maar hopen dat het zo blijft.
Mogguh dames! @Pooh, ja was echt een succes, moet je echt een keer heengaan! Wel best prijzig hoor want als we geen bon hadden gehad, waren we E 110,- kwijt geweest. @Hier, vriendje is weer naar Ajax (veel wedstrijden achter elkaar zeg de laatste tijd ) en ik ben beetje aan het klooien, wassen etc. Moet ook nog cadeautjes verzinnen want vriendinnetje krijgt een tweeling en over 2 weekies is de babyshower. Heeft iemand nog leuke ideetjes!? Zometeen lekker de VK-praktijk kijken Fijne zondag!
hallo allemaal. hier ben ik weer. ben paar dagen helemaal niet lekker geweest, en veel pijn aan mn bekken dus veel op bed gelegen, vandaag nog niet zo veel. maar heb de fut om ff te internetten. ben jullie niet vergeten or!!
????????????? Nu begint er een of ander brits tienerprogramma???? Hoe vaak is het nou niet zo geweest dat het wel in de gids staat en dus niet komt grrrrrrrrrr :x:x:x Waarom had ik nou ook alweer zo'n hekel aan SBS6??? :x
@ Nancy: leuk! Ik hou het zeker in gedachten. Op zich wel prijzig, maar ik geloof dat de keren per jaar dat wij samen nog uit eten gaan inmiddels beperkt zijn tot een keer of 2... Dus dat moet dan voor een keertje wel kunnen Ideetjes: ik ben zelf altijd dol op kleine boekjes, met die harde bladzijdes. En sokjes van de kruidvat zijn ook geweldig, zijn zo ongeveer de enige sokjes die niet afzakken Of zoek je wat duurdere kadootjes? Rompertjes, shirtjes etc zijn natuurlijk ook altijd leuk. En wat om te relaxen voor mama, want dat kan ze dan vast wel gebruiken. Dus een lekkere body-lotion of zo. @ Lizz: O, maar dat schiet ook al aardig op! En productief hoor, in huis! Veel plezier vanmiddag bij de verjaardag @ Kikkert: fijn dat de pijn weer weg is. @ Sam: half 8, wat een luxe! *jaloers* @ Es en Koekkie: balen dat je zo slecht geslapen hebt! @ Bubsie: balen zeg! Hopelijk knap je snel weer op. @ hier: de hulptroepen zijn gearriveerd en boven druk bezig met latexen. M'n moeder heeft Sebas meegenomen, zodat ik vandaag kon bijkomen. Heb de kleine alleen nog helemaal niet gevoeld na gisteravond..... Weet wel dat het kan, maar toch.... Was ook van plan de vk-praktijk te gaan kijken. Volgens EPG zou hij ook gewoon moeten komen
Pooh: Haha ja ik klaag ook niet, al wed ik dat het morgen weer 8 uur is HAHA!! Dat is altijd zo namelijk Weekends kan Jildou dat helaas nooit Nou ja, beter half 8 dan 6 uur Balen dat de vk praktijk niet komt. Ik had ze allemaal al gezien, dus ik keek al niet meer
Overal staat 10:55 uur VK praktijk, maar ik zie toch echt een paar losgeslagen pubers op tv en geen zwangere mama's of pasgeboren baby's
Super Mamma Chan! Wat goed Petatje dat je je meisje weer zo goed voelt! Veel plezier op de beurs. Fijn dat de planning goed voelt Pooh! Niet geheel onbelangrijk. Volgens mij kunnen we 5000 berichten plaatsen, maar weet het niet zeker... Super van je moeder dat ze Sebas heeft meegenomen! Lekker bijkomen/relaxen! Leuk Eline dat je behang uitgezocht hebt! Leuk leuk Sam, veel plezier vandaag! Goed om te lezen Lizz dat het beter gaat met je darmen. Ik duim voor je dat het zo blijft of nog beter wordt! Veel plezier vandaag! Sorry Nancy ben vandaag toos inspiratieloos... geen ideeen vanuit hier dus voor de babyshower/kado's. Wat goed zeg dat het etentje geslaagd was! Ik zat ook al klaar voor de vk-praktijk en :x:x:x komt er niets.....stom, stom, stom!!! Hier, eigenlijk niet zoveel bijzonders. Alleen dat ik snot en snotverkouden ben. Moet zo onwijs niezen al de hele ochtend, bah. Vandaag nog een beetje aanrommelen in huis en verder niets bijzonders eigenlijk.
Goedemorgen meiden, Dus ik zit voor niks op te nemen op sbs6, haha. Nou lekker dan. Hier een nacht gehad, zo heerlijk. Bijna niet wakker geweest en we werden pas om 9.30 uur wakker, zo lekker. Straks naar mijn opa en oma toe, want die zijn morgen ? jaar getrouwd. Met betrekking tot verlof. Ik heb 6 weken voor mijn uitgerekende datum verlof en nog 1 week vakantie daarvoor. Dus 7 weken voor. Na mijn verlof de standaard 10 weken en nog 4 weken vakantie erachter. Dan blijven er nog een paar dagen over. Die dagen verdeel ik per maand. Wij hebben een lijst van 28 dagen, daar ga ik dan straks 10 dagen werken en tot en met december gaan daar dan nog wat dagen vanaf. Nog 1 of 2 dagen per maand. Dus als het goed is zit ik tot het einde van het jaar gebakken, haha. Verder neem ik geen ouderschapsverlof op. Meiden een fijne dag vandaag. Misschien tot vanavond en anders tot morgen!