Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @pooh, schiet op zo bij jou, goed zo!

@Pippo, het is dat ik op mijn werk aardig kan reageren anders had het voor ook niet gekund hoor :D
    Ach jeetje wat vervelend! Ik heb er geen ervaring mee, misschien dat iemand anders je kan helpen. Succes!

@Mamasan, schiet op zeg, goed nieuws allemaal! Maar wel een gedoe, hopelijk gaat het allemaal snel.
    wat leuk van die hondjes, geweldig! Lekker druk(ker) gelijk ook in huize Mamasan denk ik :D

@Hier, zit lekker een pizza in de oven, Hawai mmmmmm :p

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pippo, mooi buikie!

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Dank je wel! Veel gegroeid buiten vorige week zeg!

4. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
  5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hey dames,heb niet helemaal terug gelezen. ben vrij moe.
    De beurs was niet de moeite. Maar heb toch nog een leuke dag gehad.
    ben wel helemaal kapot. Heb wat slaap tekort denk ik. Ook waren er geen rolstoelen dus bekken/rug doen weer veel pijn. Wordt een rustig avondje op de bank dus ;)

6. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames, even een vraagje.

Ik lees wel vaker dat jullie ook gewoon een pizza eten, ik mag toch gewoon een pizza met (tomaat, kaas,ui, champignons en salami) eten of niet?

Als ik google, dan zegt de ene site dat salami wel mag, de andere site zegt van niet......maar ik heb eigenlijk nog nooit gehoord dat salami niet mag.

Weten jullie dit?

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pippo, dat is een aardig verschilletje ja :D

@Petatje, als het maar gezellig was! Wel jammer van je moeheid/last... En balen van die rolstoelen :x Heb je nog wat gekocht?

@J2J, ik eet alle pizza's gewoon. Zelfs 3 kazen pizza's want als iets enorm verhit wordt, dan zijn eventuele bacterieen toch wel dood ;)

8. J2J

J2J Bekend lid

4 sep 2009
    965
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Nancy, ik dacht hetzelfde, maar ben dan af en toe nog een twijfelkont.

Maar ik ga hem bestellen, it's mine :p, mjammie heb er zin in!

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Das toevallig :D Wij eten nooit pizza, maar zitten er nu ook aan :p !!

Pippo: Wow die groeit goed :D !! Mooi hoor :D !! Verder hebben we gister al over gehad :) !

Nancy: Grappig hier staat amper wind :D !! Wel rotweer, maar ach :p

Jildou is aan het meezingen met de radio.. geweldig :D :D !! Smelt :D !! oehoeeh zingt ze :D

Petatje: wat vevelend zoveel last!! T is wat met die bekkens en rugjes hier :( ..

Jahoe ons dressoir is verkocht en opgehaald vanmiddag :D En leuke middag gehad :D

10. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Zeker goed boek Pooh! Delia's vlucht van Virgina Andrews. Ben echt helemaal weg van haar boeken, heb ze ook allemaal:).
    Wat goed zeg dat het latexen klaar is. Zou wel heel fijn zijn als je ouders het behangen nog kunnen afmaken voordat ze op vakantie gaan...

Goed nieuws Mamasan, super!

Mooi buikje Pippo! En geen ervaring met de vijfde ziekte en besmettelijkheid. Wellicht dat iemand anders je kan helpen...

Lekker hoor Nancy, geniet ervan! Gefeliciteerd trouwens met je 23 weken:D!

Lekker rustig aan doen Petatje!

Ik eet ook gewoon alle pizza's hoor J2J, ze gaan zo lang de oven in op zoveel graden dat het volgens mij geen kwaad meer kan qua bacterien enzo. Eet smakelijk!

Jippie Sam! Dressoir kwijt en leuke middag gehad, super!

Hier, heerlijk in bad gelegen net..... Ff helemaal relaxen. Zometeen even eten en vanavond niets!

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja en dat terwijl manlief het naar het stort wilde brengen. Nu iemand die er dik 1,5 uur moest rijden, andere auto heeft geleend en 50euro voor betaald heeft :D Wat wil een mens nog meer :D

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, goed man, hoop profijt jij deze week van MP! :D

@Dithje, mmmmmmm lekker zeg in bad, wij hebben helaas geen bad :(

@Dames, vraagje: ik heb nu al een paar weekies last aan de rechterkant, net onder mijn borst bij mijn ribben en het wordt eigenlijk steeds erger :( Het is vooral als ik veel gegeten heb en zit. Het kan niet van het schoppen zijn dat weet ik maar het is net of het boeltje in de vernieling zit en het voelt zeurderig gekneusd :( Doet eigenlijk best wel heel erg pijn nu; wie o wie weet wat het is??

13. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    O en Dithje, bedankt voor de felicitatie; alweer 23 weken inderdaad! :D

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy het klinkt een beetje als wat ik de laatste 13 weken bij Jildou had.. Maar toen kwam het wel echt van Jildou haar getrap. Die schopte altijd op 1 plek eigenlijk en had een heel beurs gevoel daar. Was pas na paar weken nadat ze geboren was echt weg.. Ik vond het een soort branderig/beurs plekje..

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh Nancy GEFELICITEERD :D :D !!

16. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ pippo: hier hebben we getwijfeld of mijn zoontje ook de 5e ziekte heeft gehad toen ik zwanger was. Ik heb het bij de gyn gemeld en mocht gelijk bloed laten prikken. Ze kunnen dan zien of je antistoffen hebt, of dat je zelf het virus ontwikkeld/bij je draagt (dus of jij bent aangestoken door het kindje). Gelukkig was dit in mijn geval niet zo, maar het is altijd goed om het te melden hoor! Desnoods eerder bellen, want in de stress zitten is ook niet goed.
    Enne...mooi buikje!

@ mamasan: spannend! Goede berichten in ieder geval.

@ petatje: rustig aan meis!

@ Sam: lekker dat je dressoir verkocht is! En haha die Jildou. Hier ook zo’n x-factor kandidaat ;)

@ Dithje: dus jij hebt heerlijk gerelaxed! Lekker hoor!

@ Nancy: ik heb geen idee wat het kan zijn. Anders toch ff de vk bellen morgen?

@ hier: net lekker chinees gehaald om de hulptroepen te bedanken. Vonden ze heerlijk (en wij ook ;))

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Lekker Pooh :D !!

Nancy jazeker langleve mp :D :D !! HIHI!!!

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Ja gek he, het doet echt zeer :( Het voelt inderdaad branderig, zeurderig en soms kan ik het een beetje 'wegmasseren' maar dan is het net zo snel weer terug.. Ben niet bang dat het iets 'engs' is ofzo, vind het alleen knap irritant en pijnlijk ;)

Ga wel ffies googlen..

19. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja klinkt wel hetzelfde als wat ik had idd.. Echt een rot gevoel. Ik wist soms ook niet waar ik het zoeken moest, hoe ik nog moest zitten... Alleen begon het bij mij toen ik iets van 27 weken was.

20. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    wtf....net gaat de deurbel staat de onderbuurman (die altijd geluid overlast veroorzaakt door de dag blaffende honden/geklus) aan de deur, hij stoorde zich aan dylan aan het geluid dat hij maakte, voetstapjes en spelen enz....:$:$:$ gelukkig ging manlief aan de deur en hij vroeg wat hij wilde dat wij eraan deden....ja uhmmmm uhmmmm zegt mijn man we kunnen hem slechts vast leggen aan een ketting. dus ik vanuit de badkamer toch ff een grote mond ja sorry kon me niet inhouden :p en toen vertrok hij weer. tis echt gestoord en waar haalt hij het lef vandaan. dylan zat overgins in bad en was er rustig waar hij dus last van had is dat ik aan het stofzuigen was....de maloot maar ja dat durft hij niet te zeggen. tot die me komende week nog maar eens durft aan te spreken dan heeft ie echt een probleem. een kind hoort kind te zijn en te spelen

Deel Deze Pagina