Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pooh ja hier in het zuiden van het land is het echt heftig, bij de buurman was zelf het rolluik uit de pannelen (of hoe heet dat) gekomen, het is nu nog steeds heftig weer maar iets minder dan vanmiddag

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pippo groeit goed meid! :D

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy ik denk zelf zo als ik het lees dat het gewoon je organen zijn die nu minder plek hebben, tis ook niet niks alles komt toch wat in de verdrukking (heeft minder plek) ik herken dit wel van bij dylan maar dat was volgens mij later in de zwangerschap

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    niemand vergeten????uhmmm en anders knuffie

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    manlief is een dvdtje aan t maken dus wij gaan zo lekker vroeg naar bed met een filmpje.

fijne avond

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    zo ik heb ff een uurtje op bed gelegen, phoe he, was moe!
    Wel een super gezellig middagje achter de rug. De kleine gezien van me neef! Wat een schatje!! :)

Nu lekker bankhangen

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert.. Grrrr :( En veel plezier :D !!

Es.. Lekker ff liggen.. Hier ook bekaf.. bleagh.. Maar goed, straks lekker naar bedje.. ben even Jildou haar ikke-boek aan het bijwerken :p ..

8. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    nog ff showen buikje 21weken (gisteren gemaakt)

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Mooi Kikkert!!!

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es rustig aan meid, leuk babytje kijken :D
    @sam idd grrrrr.... en daar zeg je me wat ik moet dylan's boekje ook nog bij werken. thanks :D

filmpje duurt nog ff manlief had de verkeerde dus moet weer opnieuw beginnen

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha ik ook, de gegevens heb ik aardig ingevuld, maar de foto's er nog niet bij :p ! Dacht laat ik het nu maar even doen, want straks is nummer 2 er :D En vind het wel erg leuk voor ze voor later!

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik schaam me kapot want ik moet nog alle foto's vanaf de geboorte van dylan in plakken in het album, heb ze vorige maand ook pas af laten drukken (erg he)...maar dat wil ik wel nog allemaal doen voor nr 2 er is anders is het als hij de deur uit gaat nog niet klaar :D

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha, nou denk niet dat je je daar voor moet schamen hoor :D :D !! Ik heb van Jildou haar eerste jaar een boek besteld, kost wat, maar heb je ook wat :D !!

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Durft het niet te zeggen Nancy... Heb je nog wat kunnen vinden via google???

Mooi buikje Kikkert! Veel plezier met het dvd'tje kijken.

Hier, jeetje zeg... ik doe de hele dag al niets anders dan niezen:(. Mijn hele neus alweer kapot van het vele snuiten en ben tot overmaat van ramp ook erg benauwd. Niet grappig meer:(:x. Hopen dat het morgen beter is danwel over is. Volgens mij vind ons knulletje het vele niezen ook niet grappig want hij is akelig rustig vandaag:(8).

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Kikkert, buren aaaaaaaaargh in ons oude huis hadden we vooral last van onze bovenburen, ging er echt aan onderdoor. Nu is het een verademing, sterkte ermee joh :(
    Zag trouwens dat het in Limburg aardig balt was wat betreft de storm :$
    En mooi buikie joh!

@Dithje, ja heb van alles gevonden en kwam op een gegeven moment zelfs op zwangerschapsvergiftiging uit :$ en dat in combinatie met mijn dikke handen en voeten.. nee word alleen maar bang gemaakt zo, dus denk dat ik deze week de VK maar bel. ;) Heh bah, snotneusje :( Sterkte ermee en ga anders ffies stomen, helpt bij mij altijd wel

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    nancy thanks meid...buren grrrrrr
    en ga aub niet google want dan maak je jezelf gek, ik dacht toen zelf ook aan zwangerschapsvergifiging ik heb het net ff nagekeken en ik had dit ook rond het termijn van 23 weken, super veel vocht vasthouden, pijn daar waar jij aangeeft. maar toen bleek het alsnog niks te zijn volgens de vk. neem je rust meid dat is heel belangrijk

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    En zo is het maar net Nancy: Niet gaan googlen.. Word je alleen maar gek!!!

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Kikkert, Hmmmm dat schiet er soms nog weleens bij in omdat ik me natuurlijk voor de rest zo goed voel. Moet soms zelfs zeggen: hey joh, rustig aan want je bent zwanger 8) erg he
    Maar klaat me niet gek maken, bel gewoon de VK van de week ;)

@Hier, Net bericht over de spulletjes die gemaakt gaan worden voor de babykamer en was allemaal mogelijk, Ze stuurde ook gelijk een foto mee met de stofjes waarmee ze het gaat maken en ben helemaal tevree jeeeeeeeeeeh ben echt benieuwd! Duurt ongeveer 4-5 weken tot het klaar is :D:D

Het wordt een beetje deze stijl maar dan qua kleuren en design aangepast op een jongen of meisje he ;) Heb de speelslinger, kruikzakje (niet afgebeeld) en lakentje besteld

Bekijk bijlage 54983

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Leuk nancy! En inderdaad van googlen wordt je vaak niet beter, je kunt jezelf helemaal gek maken. Net wat je zegt, de vk bellen!

Ik duik zo mijn bedje in, welterusten!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Superleuk Nancy, ik had ook al ff gespiekt!! Mag ik vragen wat zo'n speelslinger kost?

Deel Deze Pagina