@ Koekkie: Thanx! We genieten ons suf. Reken maar dat ik lekker los ga (als de verbouwing een beetje achter de rug is en we alles kwijt kunnen ) Even voor jouw beeld: we hebben hier een mannetje rondlopen en een mannetje mochten we helaas niet bij ons houden en is na 24 wkn zwschap een sterretje geworden (en is dus de vlinder in m'n onderschrift). Over de naam: wij zijn eruit hoor!!!! De meisjesnaam hadden we voor ons eerste mannetje al en is al die tijd blijven staan. We hebben natuurlijk ook naar andere namen gekeken, maar deze blijft voor ons DE naam! Nu moet alleen een vriendin van mij over een paar weken bevallen van een meisje, dus ik hoop maar niet dat ze dezelfde naam hebben! En jullie? Zijn jullie al uit de naam?
@Koekkie, Gefeliciteerd met over de helft zijn, TOP! En jij ook werkse he! @Naam, wij zijn eigenlijk 90% zeker van de naam. We noemen ons beebje ook echt al zo en het ligt lekker in de mond hihi
Pam: fijn dat je weer thuis bent en je beter voelt Koekkie: Wij hebben een naam! En staat vast! Het roze shirtje met haar naam is zelfs als afgedrukt De rest heb ik wel terug gelezen maar ff niks blijven hangen Gisteravond heeft mijn vriend onze kleine meid 1x voelen schoppen!! Hij was helemaal in de wolken haha.. zo schattig!! Vanmorgen kom ik uit bed met een dikke onderlip aan de linkerkant, en heb geen idee wat het is.. Het trekt ook niet weg Vaag weer.. Vandaag ff afwachten en kijken en hopen of het nog weg trekt, maar anders morgen ff de huisarts bellen.. Heb mezelf toch niet op me bek geslagen vannacht
@Es, lekker is dat Mijn zusje heeft dat ook een keer gehad en bleek een allergische reactie op iets te zijn.. Ze leek net op die uit de Nutty Professor, als hij verandert zeg maar, met die enorme onderlip hahahaha GEEN GEZICHT Nou hopen dat het snel wegtrekt meid En geweldig dat Vincent haar heeft voelen schoppen, super he!
Pooh: Dan snap ik ook (nog) beter jouw reactie ivm gezondheid / geslacht. wow dat is wel heftig zeg met 24 weken een kindje verliezen. Sta je dit keer wel goed in je zwangerschap qua gevoel? Ik zou idd nu lekker los gaan met shoppen als ik jou was. Ik ga steeds meer twijfelen of wij het ook willen weten. Lijkt mij heerlijk om de H&M leeg te kopen. Want als het een jongen is heb ik meer dan genoeg spul. Dan koop ik alleen weer een nieuw thuiskom-pakje (vanuit het ziekenhuis). Van familie krijg ik nu af en toe wat roze onder het mom je hebt al genoeg neutraal en jongensachtig Leuk te lezen dat de meeste al helemaal zeker zijn van de naam. Es heeft het zelf al op een shirtje gedrukt haha. Weten familie/ vrienden ook de naam of hou je dat wel geheim? Wij hebben ook al onze meisjesnaam sinds de eerste zw (sinds dien vaak zw geweest haha maar geen meisjes geboren) maar er is er nog wel eentje bijgekomen maar ik denk dat we bij de eerste blijven. Qua jongensnaam moeilijk, we vinden dat we de leukste namen al hebben gebruikt. We hebben wel een naam maar zijn er nog niet helemaal van overtuigd omdat je hem wel vaker hoort. Heb geen zin in 2 of 3 met dezelfde naam in de klas.
ja hoor nancy,hij is thuis en na een uurtje ruzie maken heeft hij me weer gelijk moeten geven en is hij gaan slapen de naam staat ook hier al vast. als je wil mag je pb'en dan verklap ik hem wel de halve familie/vrienden heeft hem al geraden dus denk dat het echt wel bij ons past hihi
@Koekkie, nee de naam blijft ook geheim voor onze bekenden maar als je het wilt weten mag je me inderdaad (net als Petatje) PBen hoor, voor jullie geen geheimen @Petatje, o dus hij was wel weer dronken grrrr niet leuk nee :x
Onze naam mogen jullie ook wel weten, maar maak hem niet openbaar Dus pben mag.. ik ga nu ook petatje en nancy pben 8)8)
Haha volgens mij is iedereen nu druk aan het pb-en We zijn allemaal nieuwsgierig. Wel knap dat iedereen jullie naam heeft geraden Petatje. Had je het er niet een keertje per ongeluk over gehad? Mijn mams heeft wel (nog bij vorige zw) mijn meisjesnaam een keer gezegd. Ik wist niet goed hoe te reageren. Kan niet goed liegen tegen haar maar volgens mij gaf ik er wel een leuke draai aan dat ik hem erg leuk vond maar mijn mannetje niet. Ze ging er in idd geval niet op door gelukkig!
nee want mijn favo naam is Emma-Louise hoe ze dus bij onze naam komen weet ik niet. En mannetje vind Lissa heel mooi dus daar komt het ook niet van. ja ik vond het wel lastig maar we zijn helemaal verliefd op de naam en als iedereen hem kan raden wil het zeggen dat die naam helemaal bij ons dochtertje zal passen
Dank je! Net toch maar ff de dokter gebeld, me hele onderlip is gevoelloos Drinken ging er net gewoon naast, hihi.. ja kan er wel om lachen want het ziet er niet uit! Moet straks ff terug bellen naar de dokter naar telefonisch spreekuur.. kijken wat de dokter zelf zegt..
Es, dat klinkt wel heel raar hoor die lip van je. Lijkt wel of je zo'n spuitje bij de tandarts hebt gehad. Ook altijd leuk heb je niet door wanneer je kwijlt haha. Sterkte ermee
Haha Pam! Heb je dan wel al een naam? Als je niet wilt hoeft het niet hoor. Het kan zomaar gebeuren dat mensen dezelfde naam hebben. Had ik mijn vorige groepje (waren we maar met 8 man maar 2*2 hadden bijna dezelfde naam - anders geschreven). Hoe krijg je het voor elkaar he. Hoe laat heb je trouwens vandaag je echo? Heel veel sterkte en daarnaast kijk plezier. Zo fijn om de kleine weer eens te zien he?
Ja vaag hoor die lip van mij.. snap er geen bal van! haha Net belde Vincent al, heb hem gewoon de schuld gegeven Nu ga ik maar wat doen, ff de hond uitlaten en beetje schoonmaken in huis op t gemakkie
Mja we weten de naam wel en ergens ben ik ook wel heel nieuwsgierig naar die van andere om te kijken hoevaak we dezelfde hebben zeg maar.. de kans is best groot denk ik! aangezien ik al veel mensen heb gehoord over dat de namen erg populair waren (die van ons ook!) Ik denk dat alleen de eventuele tweede namen t verschil gaan maken haha En de echo hebben we pas op 15:00.. nog even flink geduld hebben dus! en heb er echt wel zin in! we hebben nu al zoveel echo's gehad dat t me stug lijkt dat er iets niet goed is.. en even lekker koekeloeren naar meneer is altijd leuk!
succes in ieder geval Pam! en geniet er van om jullie kleine kanjertje nog eens te zien ik mag volgende week dinsdag ook nog eens. Pff lang wachten eh