Whahahahaha Nancy!!! Dat heb ik ook een keer gehad, maar dan met m'n eigen mobiel! Tja, leg dan je man 's avonds maar es uit waarom je niet meer te mobiel te bereiken was die dag.....8) @ Suekes: leuke naam hoor! M'n neefje heet ook zo. @ Es: heerlijk he, die zon? Kom echt helemaal bij als ik naar buiten kijk! Krijg gewoon zin om in de tuin te zitten (nou ja, nog een paar graadjes erbij) pfff, en de kleur klamboe... groen lijkt mij wat heftig bij de paarse muur, maar dat kan mijn behoudende blik zijn Zou dus zelf voor wit of licht roze gaan.
Sue: meubeltjes zijn wit, en de spulletjes die we hebben wit of limoen groen Kamertje hebben we voorlopig nog niet.. slaapt bij ons op de kamer zolang we geen ander huisje hebben.. (wel eigen ledikantje en commode hoor, alleen staat bij ons in de slaapkamer) En onze slaapkamer is donker paars met heel licht paars.. Dus denk dat ik maar voor een witte klamboe ga Zo blijft het wat neutraal en anders krijgen we wel erg veel kleuren door elkaar, das ook geen gezicht! Al is licht roze ook wel gaaf bij donker paars
Es, dan zou ik ook voor wit gaan ja! En als je verhuist bent kun je een andere halen toch? Ik ga even een wandeling maken, kan die zon niet maar wat laten schijnen zonder naar buiten te gaan! Dikke kus meiden! xxx Sue
Haha, ik moest zo lachen dat mijn collega's na me keken. Dit terwijl het heel druk is en ik (eigenlijk) helemaal geen tijd heb voor iets anders dan mijn werk (wat helemaal niet grappig is).
Hey meisjes! Haha, ik ben helemaal chill, want had me vergist in de dag dat de container zou komen. Ik dacht morgen, maar het is woensdag pas Dus heb gelijk voor mijn gevoel nog zeeën van tijd Moet straks wel even met C élya naar de dokter, die heeft al 3 dagen koorts en ze grijpt steeds naar haar oortjes. Dus ben bang dat ze weer oorontsteking heeft leuk Pooh, een meisje! Leuk dat je zelf kleertjes naait trouwens. Genoeg inspiratie om kleertjes te maken nu hè Es, wat naar van je lip. Ben benieuwd wat de dokter zegt... Namen; Wij zijn er hier helemaal uit We hadden deze naam al voor C élya, maar toen ik haar op de echo zag vond ik het toch meer een C élya Nu was de keuze dus al snel gemaakt. Ik vind het een erg mooie naam, al blijf ik het moeilijk vinden want het moet ook bij de andere namen passen hè. liefs Elea
Dithje, balen dat je nog steeds niet lekker bent... Dat sleept ook al lang nu hè... Marsim, jij ook een dikke knuffel. Inderdaad, even rustig aan kan geen kwaad! Koekkie, gefeliciteerd met je 20 weken! Lekker hè alweer over de helft Haha en ik zit in het tegenovergestelde schuitje, kom om in het roze Liefs Elea
@Es, whahahaha zoeloe, kom niet meer bij hiero, SORRY Maar alle gekheid, hopen dat het snel over is! Ik zou voor roze of wit gaan met de muren erbij! @Suekes, gaaf he! Wilde het eerst zelf gaan maken maar voor dat geld en ze doet het heel goed en nauwkeurig als ik de verhalen mag geloven.. @Koekkie, maak ik in ieder geval nog iemand op deze aardbol aan het lachen hihi Ik gaf 'm aan de 'telefoonjongen' zo van uuuuuh ik zat te poepen en toen viel ie erin, je had dat hoofd moeten zien!! @Elea, relaaaaaxed zeg, super idee dan he! Goeie 'fout' dus Sterkte met de oortjes van je meisje, houd ook niet over zeg
Ik ga maar voor wit kan ik hem misschien ooit nog gebruiken als ik een knul krijg dokter denkt een allergische reactie op iets.. mja wat? geen idee.. heb wel nootjes op gisteren bij mijn neef.. iets met kruiden en pinda's Misschien is dat het.. Moet even afwachten of het minder wordt en me lip minder dik wordt, morgen en overmorgen, anders ff langskomen..
wat is nou weer het verschil met een klamboe of een sluier? Zit ff op babydump te kijken voor een sluier En zal ik een standaard erbij nemen of gewoon aan het plafond hangen?
@Es, uuuuh daar vraag je wat! Wij hangen 'm met een haak aan het plafond, wij hebben er zo eentje met een dakje, dus dat kan wel
Sorry Es, geen flauw idee Ik houd er zelf niet van om dingen aan het plafond te hangen, als je het daarna weghaalt zit je altijd met een gat in het plafond Maar het is wel goedkoper denk ik. Balen van die allergie dan. Raar hoor, hoop dat het snel weggaat! Ze zijn echt leuk Nancy, die kettingen. Inderdaad als ze het zelf doet en het is mooi, dan is het niet eens zo duur. Liefs Elea
Ik vind ze nog niet eens zo duur bij baby-dump.. Klamboe = 39,95 Standaard = 29,95 ff aan vriendlief vragen of hij een gat in het plafond wil of niet
@Es, valt nog mee ja! Hey dat kleed is ook leuk inderdaad! Was niet eens zo gek duur bij de Babydump, E 29,95 dacht ik
Haha Nancy zat je ook nog te poepen. Nu kan ik echt niet meer mijn lach inhouden........... Kan mij voorstellen dat de telefoonjongen er niet blij mee was. Elea, ruilen? haha nee hoor 3 jongens is ook heel leuk. Ik wil het nou elke keer aan je vragen. Schrijf de namen van de meiden echt met een puntje ertussen? Zo ja neem ik aan dat je de trend doorzet. Dat is wel zo creabea. Fijn dat je nog een extra dagje hebt maar minder dat je kleine meid ziek is. Ach oortjes ... praat mij er niet van. Daar hebben we wat ellende mee met onze jongste. Ik ga weer werken
Es, een standaard is wel zo handig voorals je nog een keer gaat schuiven qua inrichting want anders moet je elke keer een haak in het planfond erbijmaken. Voor de duidelijkheid, ik heb een standaard erbij.