Es een sluier is korter dan een klamboe. Klamboe moet aan t plafond, anders is hij veeeeeel te lang. Zo'n standaard is te kort voor een klamboe Sorry kan jullie vandaag niet echt bijhouden !! Druk met Jildou en begin mn buik nu ook echt wel te voelen. Net buiten met de honden gespeeld en even een stukje gelopen, gelukkig zijn ze nu heel rustig en liggen ze lekker te slapen, dus ik denk dat dit rondje voor vandaag wel genoeg is !! Ga ik zo lekker even met Jildou spelen !! Nou ja, halfzittende op de bank HAHA !!!
Ja maar hier in dit huis kunnen we toch maar 1 kant op met de inrichting, dus kan het hier wel aan het plafond hangen.. Misschien in ander huis wel een standaard nemen idd
Hoi meiden, hoe is het met iedereen? Heb volgens mij niet zoveel gemist vandaag, wel wat teruggelezen. heb nog steeds last onder mijn ribben, kan soms niet blijven zitten. Zal wel van groeiende baarmoeder zijn ofzo denk ik. Lekker nog 1 dagje werken nu, dan trouwen, en 6 dagen vrij, heerlijk. xxxxxx
@Koekkie, nee ik zat niet echt te poepen whahahaha dat zei ik als grappie tegen die jongen hahaha Trouwens, je schrijft de namen van de kinderen van Elea niet echt zo maar dat doet ze denk ik zodat mensen niet kunnen googlen op de namen van haar kids, toch Elea?? @Sam, weer wat geleerd! haha kwist het echt niet van die sluier/klamboe Leuk dagje! Moet je morgen weer werken? @Eline, jij ook last van je ribben?? Ik heb er gisteravond een hoop hier over geschreven want het doet af en toe echt goed zeer! Net onder mijn rechterborst, bij mijn ribben AUW En wat het is; echt geen idee Wil de VK nog gaan bellen hierover..
Jij bent echt een grapjas Nancy. Ik trapte er nog in ook. En tja van Elea heb je waarschijnlijk ook gelijk. Niet bij nagedacht. Tja blond en zwanger ... wat wil je van mij. Ohhhhhhhhhhhh Eline wat komt het dichtbij. Ben je een beetje nerveus? Wel daarna foto's laten zien he. Es, naja dan is de keuze gemaakt he haha. Ik heb idd een sluier niet een klamboo. Die gaat weer om het bedje tot de kleine niet meer zo klein is. Maar nu hebbe we met een zomerkindje te maken en is een klamboo best handig. Ga ik weer even over nadenken. knars knars. Hmm maar de baby kan daar doorheen kijken en want ik handig vind van de sluier is dat ik mij kan verstoppen voor de beeb (dat klinkt wel heel raar maar je begrijpt mij vast wel) x
Tiny Love Gymini Princess | Speelgoed | Baby-Dump wij vinden dit een heel mooi kleed. Tiny Love Princess Mobile | Speelgoed | Baby-Dump bijpassende mobiel ben er zelf ook nog niet uit of we voor een klamboe of een sluier gaan of wel helemaal niets
Nancy: Neej ik werk donderdags en vrijdags Dus morgen vrij, woensdag ook vrij, maar wel s middags naar mn ouders, mn vader is dan jarig. Ooh grr was Jildou eindelijk even zelf aan het spelen valt ze met dr mond op dr blokkendoos, tandjes door de lip, stumper .. En Grr manlief was ook weer lekker handig Heeft hij de aardappelen die we zaterdag gehaald hebben in de auto laten liggen, volgens mij zijn ze bevroren geweest nu, zijn aantal nat... Hadden net anderen gehaald omdat die we van mn ouders gekocht hadden niet lekker waren.. Grrrrr.. zo moest er ff uit
@ Sam: arme Jildou! En het is ook echt jouw dag he? Nou ja, 't wordt vanzelf morgen @ Elea: super dat de verhuizers woensdag pas komen. Dan krijg je mooi een dag kado! @ Es: ik zou voor een witte klamboe gaan, dat is wel het mooiste denk ik. @ Eline: balen dat jij ook zo'n last hebt van je ribben. En het grote aftellen naar woensdag is begonnen @ Petatje: leuk kleed en mobiel! Hihi, je zit echt op een roze wolk. Wat als je ooit nog eens een knul krijgt? @ hier: sinds vanmiddag pijnscheuten in m'n rechterzij, ter hoogte van m'n navel. Net even m'n therapeute gebeld en waarschijnlijk is het bandenpijn. Auwie!
Auw Pooh .. Haha ach ja, ik kom de dag wel door.. Vanavond cursus met Kyra, hoop dat het wat lukt....
ja zit echt op een roze wolk en als het volgende een jongen is krijgt die een nieuwe ja,ben ook aan het wachten op nieuws van Claire. Kaarsje brand hier hoor en de duimen draaien! Pam,hoe was je echo?
ooh nog wat vergete: Sam,knuffel voor jildou en een klap op je mannetje zen kop Pooh:voor jou ook een knuffel.
Hahaha, Koekkie, dat is idd de nieuwste mode K.oekkie, staat leuk toch? Het is idd zodat ze de namen van mijn meiden wat minder makkelijk googlen. Maar ben niet zo heel streng in de leer hoor C élya had idd een oorontsteking, net kwam de pus gewoon uit haar oortje. Zo zielig... Een hele batterij aan medicijnen gehad en dan maar hopen dat het snel beter is, want in het vliegtuig met oorpijn Verder hebben mijn schoonouders 2 keer heen en weer gereden om spullen op te halen. Fijn hoor, dat ruimt lekker op. Sam, ach arme Jildou. Die kan Es een hand geven met haar dikke lip (haha grapje hoor Es ). Mooie spullen Petatje, wat zou het toch worden hè Eline, hier ook zo'n pijn rechtsonder mijn ribben. Net of de voeten al daar zitten (dat deed mijn oudste nl altijd, lekker die voetjes onder je ribben klemmen ), maar dat kan natuurlijk helemaal niet Liefs Elea
Hoi hoi, Even geprobeerd bij te lezen, wil toch vaker even meekletsen, wel zo gezellig. Zag dat Pooh een meisje krijgt, leuk hoor! En idd als de kleine gezond is, is dat het grootste geluk. Wij willen niet weten of we een jongen of meisje krijgen, iedereen vraagt dat wel aan ons, maar ons antwoord daarop is: gezond is wat telt voor ons, dan zijn wij tevreden met allebei. Maakt ons ook echt niks uit. Er flitste ook iets voorbij van een aantal dames met pijntjes, dikke lip bij Es, hoop dat het snel wegtrekt allemaal! Voor degene met de 20 weken echo, lekker genieten van de kleine!! Ook nog een mooi buikje van Kikkert! Lakentje, slinger etc. op de foto bij Nancy zien er erg leuk uit! Eline alvast een hele fijne dag gewenst woensdag! Als wij naar het stemhokje gaan, zeggen jullie JA tegen elkaar. Geniet ervan! Tot zover kon ik het allemaal onthouden. Is al beter als vanochtend, toen ik zonder portemonnee bij de benzinepomp stond. Heb de vraag gesteld of ik eerst mocht tanken en dan als een speer naar huis om mijn portemonnee op te halen. En ja, het mocht. Pffff ikke blij. Groetjes!!