Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: Als ze dat tegen mij zouden zeggen zou ik gaan hoeken :x Wat een opmerkingen zeg.. belachelijk, denken zeker dat ze alles kunnen maken! Ik zou me bek wel open trekken en zeggen'' NEE jij trekt volle zalen'' :p

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @J2J, ziekelijk vind ik dat :x Ik heb weleens commentaar op mijn vadertje maar dat zou ie echt nooit doen..

@Dithje, wat een boeven joh! bah bah bah bloedhekel aan ze :x Je schijnt een sticker te kunnen bestellen bij Radar, die dit soort gasten weert aan de deur. Soort NEE NEE sticker :D

@J2J/Dithje/Es, ja en als ik er dan wat van zeg zijn het m'n hormonen die spreken ;) yeh right..

Heb net al subtiel de volgende www op mijn Hyves gezet (en ik weet dat daar een aantal collega's op zitten :D)

"Bolle? Vetzak? Dikke? Ik ben zwanger, wat ik jouw excuus!? :x @ don't mess with a pregnant woman!"

haha flauw he :D

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    You go girl!!

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Niks voor mij dit soort acties (normaal vind ik dat soort dingen beetje flauw/kinderachtig) maar word er echt simpel van hoor iedere dag ;)

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Hahahaha:D Nancy! You go girl:p!!!

Ben net even bij de buren geweest. Daar zijn ze ook geweest en de buurvrouw heeft gezien dat ze bij meerdere buren aan de deur zijn geweest. Zal wel goed zijn dan;). De buuf is zelfs op zijn praatjes ingegaan en overgestapt:$... tja......

6. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    jezus meiden:$:$ wat tikken ofnie:p

Eline vast heel veel plezier woensdag!!!

Vandaag me bankstelle verkocht, werd knettergek van de honde haren erop:( nu hebben we dus een leenbankje van me oma;)

IK heb een mooie bank gezien bij kwantum:D is in aanbieding tot 20 mrt dus die gaan we kopen!!

Zaterdag groot feest hier dus mooi ouwe zooi (daar kan iedereen mooi op zitte)

Pamp en nog 1tje met 20 weken echo?? hoe ging het

Werk: ik mocht zelf weten of ik vacantie opnam voor of na het verlof

Wat vinde jullie? 3 weken ervoor en 1 week erna?
    (ik moet natuurlijk vanaf volgende week vaker naar het ziekenhuis voor die metingen en controles)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    MamaChan ik zou liever erna doen, maar dat is aan jou ;) !! Ik ben nogal van de baby's :D

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Mijn mannetje is Grey's anatomy aan het downloaden, seizoen 6 :D
    Aflevering 5 komt vanavond op tv.. nieuwe aflevering, en ik hoef lekker niet te wachten tot elke maandag half 9.. kan kijken wanneer ik wil..
    Ideaal dat downloaden 8)8)

Wij kijken vanavond 3 afleveringen ''Two and a half man'' mijn favo komedie serie :):)

9. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    sam: ja oke ik normaal ook maar aangezien het verleden, en dat ik zo vroeg in ziekehuis lag en dood op was.. lijkt het me nu beter voor.. ik werk ook maar 4 ochtenden he dus op zich..

10. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Dithje: nou ja, dan was je iig niet de enige. Maar ik blijf het hoogst ongepast vinden hoor! Een klacht indienen bij het E.on mocht je je nog vervelen ;)

@ J2J: :$ Ik zou in mijn geval expres blauwe jongenskleren in de kast hangen en als het een knul zou zijn de hele kast vol roze. Zal ze leren ;):p

@ Nancy: wat een stelletje horken zeg! :x:x Mooie aktie op hyves! :D:D:D Mss nog een keer de regeling ongewenste intimiteiten ietwat opzichtig onder de aandacht brengen? Zal ze leren :x:x

@ Mamachan: ik zou het erna doen, zeker in jouw geval. Als je eerder bevalt heb je ook je tijd nodig erna om van je kleintje te genieten, want de eerste tijd is al spannend genoeg toch? En mocht je het eerder rustig aan moeten doen, dan kun je beter in de ziektewet zitten ipv "vakantie" hebben, toch?

@ Es: hihi, ik ben ook helemaal bij met seizoen 6 op internet!

@ Claire en Pam: het zal wel aan mij liggen, maar ik maak me wel een beetje zorgen hoor... Ik hoop dat ze zich snel melden met goed nieuws!

11. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden!

Dithje, ben er ook 1x ingetrapt, nu trap ik ze voor mijn deur weg. Ik zou eon zelf bellen en navragen wie er vandaag door jouw straat kwam. Meestal zijn het bureautjes net als telemarketing maar dan colporteur en die worden door bijv eon ingehuurd. Als eon erachter komt dat er bij meer mensen op deze manier verkocht wordt, ligt dat bureautje zo buiten. Echt doen hoor. Is gewoon chantage.

Nancy, haha die telefoooon! Hehe. Ik werd vandaag voor t eerst dikke genoemd, door schoonmoeder. Whatever haha.

Elea, beterschap met de kleine meid!

Pam en Claire, waar zijn jullie?

Hier: vk was goed! Cm boven navel, druk baasje, wat blijkt? Ik heb 2mnd naar de navelstreng zitten luisteren haha! Die klinkt woesj en de uk zelf tikt meer met de woesj. Zoooo dom. Ik vond t al niet kloppen met de schopjes die ik voelde..
    Verder ga ik voor qi gong en zw zwemmen en bevallen met baarkruk en daarvoor lekker in bad. Ik vindt horizontaal echt tegen de natuurwet en stilliggen is niks voor mij..

Sam: navraag over mijn tepels, het is absoluut melk vlgs de vk. Lekker laten zitten zei ze. Wel vaag nu al. Talg is rondom je tepels, uit de bultjes.

Verder moet ik weer bloedprikken, jippie... haha ach ja, geen zenuwen meer voor hoor.

Was em weer. Wie gaan nog meer de csi crossover kijken? Xxx Sue

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Sue: bedoel je die witte stippels/pukkels op je tepels? die heb ik ook sinds kort, je kan ze er zo af pulleken, maar doe k maar niet..
    Vond het ook al vaag

13. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goed nieuws Sue! Euhm, wel een beetje jammer dat je al die tijd naar de navelstreng hebt geluisterd. Kan je nu de hartslag van beebje zelf vinden dan? Ennuh, wat is qi gong?

Pam/Claire hoe was jullie echo?

14. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Je hebt je tepel en je tepelhof. Op je tepel zijn t harde korrels, versuikerd melk. Je kan t ook op je hof hebben, das dan n verdwaalde melkbuis vertelde ze. Verder heb je op je hof n paar bultjes (montgomery) en die maken talg aan om je tepels te beschermen en hygienisch te houden, daar kan dus talg uitkomen.

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tilburg
    Ja die vindt ik ook altijd en dan zei ik trots: dit is de navelstreng whahahh! Echt dom! En qi gong is een chinese bewegingsleer. Hier wordt je sterk van en leer je diepe ontspanning. Benieuwd. Is gratis bij schoonouders. Er was iemand die dit aan 1 zw vrouw ging geven, ik zou eerst gewoon met n groep meedoen, maar nu dus gunea pig voor de grote massa straks. Ik moet dit ook al jaren doen eigenlijk, stresskip ben ik. Nu eindelijk eens echt gaan doen.
    Xxx

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Dithje, boeven zijn het, en wat sneu dat die buurvrouw erin is getrapt.. Hopelijk wordt dit snel verboden! :x

@Mamma chan, leuk nieuwe bank! Wat voor feest heb je dit weekend? Ben je jarig?

@Es, two and a half man is te gek ja! Super serie :)

@Sue, goed nieuws zeg! Wel jammer van het verkeerd luisteren maar mooi dat ze het zo uit kon leggen.
    Bizar dat van die tepels zeg :$ Heb ik (nog) niet...

17. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Klinkt interessant Sue! Diepe ontspanningsoefeningen lijkt mij wel handig als we die weeen moeten gaan opvangen. En dat het bij je schoonouders is, is helemaal mooi meegenomen!

18. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Avond lady's

Ben een enorme hoeveelheid aan het terug lezen;)
    Zag mooie buiken langs komen. Een dressoir verkocht via MP, iedeaal MP zo hebben wij ook ons dressoir verkocht.
    Weer een meisje!! Pooh 76 gefeliciteerd!!
    Kikkert weer gezellig een bezoekje gehad van je buurman! Leuk zulke onderburen!

Verder ben ik alles alweer vergeten sorry!! Ga weer verder met lezen

19. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    @es gek hoor je lip! Ben benieuwd of ik zo lees wat het is..
    @apk succes voor de auto's
    @Naam: wij weten er ook 2!! Ben benieuwd welke van de 2 het word.. Ben zooo zenuwachtig voor woensdag!! gelukkig al om 8.15 :)

Nu weer verder lezen

20. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

17 aug 2008
    3.024
    242
    63
    Vrouw
    Zit in de zorg
    overijssel
    Ja ik wordt 30 maandag:$:$ jezus oud:p

Deel Deze Pagina