Bella de vk zei vandaag nog dat ik blij mocht zijn dat de voetjes van uk beneden zitten anders krijg je trapjes tegen je maag enzo, dus misschien is het dat? Ah meiden ik wil zo graag normaal poepen, snik, is echt de enige kwaal en probeer er niet over te klagen maar auw have mercy on my ass... xxx
Helaas hebben geen van beiden dames een buddy dus bang dat niemand een tel heeft van Pam en Claire... ik duim dat we voor niks zitten te panikeren. xxx
He sue, das balen Ik ga de hond uitlaten en maffen! Ben het zat voor vandaag, morgen weer een dag 8) welterusten!!
Hey meiden heb vanalles gelezen, maar alleen onthouden dat de meeste de namen al weten. Ook wij weten het eigenlijk wel en ben ik wel blij om want vond het nog best wel een opgave
Suekes.ik Zei ook niet dat t geen melk was hoor.hihi.kan ik hiervandaan niet zien hè! maar fijn dat alles goed gaat.snap alleen t probleem niet helemaal dat je nr hartslag van navelstreng luisterde.als t niet goed was had je die ook niet gehoord toch? jammer niets van pam en claíre gehoord. dames ik ben kapot.tot morgen.slaap lekker.
Hey! Sam: oh zo bedoelde ik het niet hoor, meer informatief bedoeld juist fijn dat je meedacht! En vd navelstreng maakt ook niet uit alleen wel erg stupid dat ik niet eerder doorhad hoe het zat, haha! Vreemd als je de hartslag vindt door heel je buik en de navelstreng maar op 1 plekje haha! Dat was dus net omgedraaid, duh.. hehe. Ach ja nooit te oud om te leren hahaha! Slaap lekker en hoop dat alles goed is met de twee meiden. Morgen hopelijk bericht... Xxx
hey dames, had me vergist in de datum, en heb morgen (dinsdag) dus een afspraak bij academisch ziekenhuis, dus ben erg nerveus kan ook echt niet slapen, maar zodra ik morgen nieuws heb, laat ik het meteen weten! superlief dat jullie voor me duimen. ben gewoon een beetje geschrokken na die 20 weken-echo en daarna de second-opinion.... had niet gedacht dat ze ons ook nog zouden door verwijzen naar het academisch.. tot morgen meiden dikke knuff!
Ah meis, ook dat nog! Hopelijk heb je na je berichtje toch nog wat kunnen slapen. Onzekerheid is vreselijk, I know.... Wat hebben ze precies gezegd bij de 20 wkn echo en de second opnion? Hoe laat moet je vandaag naar het ziekenhuis? De duimen draaien hier hoor! dikke knuf! liefs, pooh
Goedemorgen! Ik heb gisteravond wel meegelezen, maar was te moe om te reageren. Sorry! Heb op zich wel goed geslapen, werd alleen om 5.00 uur wakker van een nachtmerrie.... Ligt die kleine man nog es te slapen, krijg je dat weer @ Sue: balen zeg, dat je zo'n last hebt met naar de wc gaan. Veel water drinken en iedere dag minimaal 1 kiwi is hier het grote geheim! En volgnes mij zit Lizz aan de Activia, die had ook dat probleem. O, en.... een boekje erbij en lekker de tijd nemen En fijn dat alles goed was bij de vk! @ Bellamano: jee, Sam alweer 2! Wat worden ze groot he? Leuk dat het feestje zo geslaagd was. En vandaag voorl.koopcontract tekenen. Ben benieuwd! *duimen blijven draaien* @ Es: hoe is het met de Nutty Professor vandaag? @ Nancy: haha, spare-rib. Hoe komt Bas erbij?! Wacht maar tot het z'n eigen rib is.... @ Pam: hoe is het meid? Hoop snel goed nieuws te lezen. en volgens mij vergeet ik nog een paar mensen... *zeef* Dikke knuf in ieder geval! @ hier: vandaag weer een uurtje werken. Na al die last van gisteren wil ik het tot een uurtje beperkt houden, want donderdag mag ik weer. tot later!
morgend dames, Claire:succes vandaag! duimpjes draaien knuff Pam:laat snel wat van je horen! rest:knuffel ben nog niet zo goed wakker
Mogguh dames! @Claire, o meis toch, moet je je dus nog een dag langer zenuwachtig maken.. Heel heel veel succes vandaag, we denken aan je! @Pooh, aaargh een nachtmerrie! Nooit leuk.. Ze zijn ook zo echt he tegenwoordig met die hormonen Succes met werken vandaag! @Pampapilio, hoop zo dat alles goed is meis! @Hier, ijsblokkie speaking 8) Omdat de auto voor de APK is, ben ik sinds tijden weer eens op het scootertje brrrrrrr KOOOOOUUUDD Maarja hoort erbij he, het is winter Nu weer aan de arbeid, ben bezig een bijeenkomst te plannen en niemand echt niemand kan GRRRRRRRRRR I love my job *NOT* :x Fijne dag meiden!
Ik had toch gister dat op Hyves gezet? Nou die eerste collega riep al door de gang net: BOLLE! DIKKE!! Ben er gewoon langsgelopen.. Ja hormonen he, riep ie. Kzei alleen dat ie heerlijk voorspelbaar was, galbak Sorry hoor, ben ik nou echt zo flauw??
Goedemorgen! Claire dan nogmaals veel succes!! Knuffel iig!! Nancy ik vind het hooguit onbeschoft!! En brr ja het heeft weer gevroren. Fijn hoor .. Maar beter dit dan sneeuw !!
Zijn ze helemaal gek geworden????? :x:x:x:x:x:x:x Sorry, maar ik vind dit echt niet kunnen! Bij mij zeggen m'n collega's (als ik er ben) wel eens "zo, dat groeit lekker" door of "Jeetje, is het er echt maar 1?" of "Weet je zeker dat er geen olifantje in zit?", maar wat ze jou flikken vind ik echt niet kunnen hoor! Is er niet iets wat je kunt doen? Dikke knuf meid!
Goedemorgen dames!! Hoe ist met jullie? Hier redelijk uitgerust, genoeg meegemaakt afgelopen weekend..... zouden naar Belgie zijn in Duitsland geeindigd , nou ja leg ik vanavond wel ff uit moeten zo eerst naar het ZH -> uitslag MRI en foto's knie manlief!
Super Bella dat jullie vorderingen maken in het huis! Wij gaan gewoon geboortekaartjes bestellen bij de drukker Nancy, kan je dus niet helpen. Auwwww Sue! Heel veel succes vandaag Claire! Ik duim voor je meis! *Knuf* He bah Pooh, wakker worden van een nachtmerrie is niet fijn. Succes met werken vandaag! Ai Nancy kan mij voorstellen dat het erg koud was! Succes met plannen. En ik duim nog steeds voor je autotje hoor! Je bent helemaal niet flauw!! Ik vind jouw collega's echt onbeschofte horken:x en weet niet hoe lang en of ik dat soort 'scheldpartijen' uberhaupt wel zou pikken. Huh Einneh in Duitsland geeindigd. Jeetje zeg... Succes in het ziekenhuis! Hier, weer aan het werk. Gelukkig geen afspraken vandaag dus lekker dagje wegwerken! Ohhhhh wat heb ik geslapen vannacht. Ben als een blok in slaap gevallen en schrok vanochtend ontzettend van de wekker, heerlijk!
hey Nancy,het is dat je overste ook zo'n eikel is dat je daar niet ff kan gaan klagen ofzo? ik zou het ook niet pikken hoor! :x:x trouwens,je bent niet dik. Je bent een zeer aantrekkelijke zwangere sexbomb (meeste mannen vinden een zwangere vrouw erg sexy dus misschien zijn ze gewoon op je aan het kwijlen maar ja,de mannen kunnen nooit echt zeggen wat ze echt bedoelen eh ) Ach lieverd,laat je niet doen en wees trots op je zwangere buikje knuffel hoor!