goeie morgen, we hebben dylan net naar de peuterspeelzaal gebracht voor de 1e keer, dylan had er geen moeite mee en heeft vrolijk gezwaait toen we weg liepen. maar voor papa en mama was het toch wel even slikken, maar ik heb me groot gehouden en de traantjes binnenboord kunnen houden (shit hormonen ook). om 10uur gaan we heb weer halen, dit is om de kinderen te laten wennen gaan ze maar 1 uurtje
@Schelden, ja ik weet niet wat ik kan doen Bestond er maar zo een tegeltje met een mooie spreuk die ik op mijn deur kan hangen ofzo ....kvind het niet leuk bah :x En daarbij was ik voor de zwangerschap al niet zo blij met mezelf en tja dat soort opmerkingen doen gewoon zeer.. geen eetstoornis ofzo hoor, voelde me gewoon een dikke pad! (aaaargh sorry, wat een drama he! Ik ben verdorie zwanger, kindje is gezond, ik mag niet zeuren eigenlijk!!!) @Sam, hopen dat onze bakkies er ongeschonden uitkomen he vandaag @Einneh, huuuuuuuh nou ben benieuwd.. @Dithje, O heerlijk wegwerken! en fijn dat je zo goed geslapen hebt, mag ook wel een keer toch Werkse vandaag!
@Kikkert, ach meis toch... ik zou ook wel even moeten slikken hoor, ook weer een mijlpaal! Hopen dat ie het helemaal naar z'n zin heeft, maar dat zal vast wel
@nancy lieverd laat je niet gek maken, ik herken wel veel van wat je zegt, gisteren noemde ze mij op school (klasgenoot van 28jaar) walvis ik heb haar maar gezegt dat ik liever geen reactie erop gaf want anders dan was ik volgens mij geflipt. laat je niet gek maken je mag er zijn meis, show lekker met dat buikje en wees er trots op. ze vallen maar allemaal diep in de shit, jij draagt een wonder in je buik en bij zwanger zijn hoort een buik(je). en als ze nog wat zeggen zeg jij gewoon heb je al eens in de spiegel gekeken naar je zelf. dikke knuf
Mensen even een ego berichtje! Ik baal!! mijn lip is weer zo dik!!! Ik ga me nu toch echt afvragen of mijn vriend 's nachts niet slaapwandelt en me een mep verkoopt Toch maar even bellen naar de dokter en langs gaan.. want dit is toch raar Jippieee vandaag 22 weken!!
ik ben er weer vandoor ff briefje maken voor de winkel, hond uitlaten en dan gaan we onze grote man alweer halen op school. vanmiddag komt een vriendin lekker koffie leuten, gezellig . fijne dag nog meiden. @nancy laat je niet kennen he meis
Kikkert: Agosss wat een schatje die Dylan!! Ik heb ff een nieuwe buikfoto gemaakt, 22 weken dus hoort erbij he 8) Vind hem wel gaaf geworden Bekijk bijlage 55301
Bedankt lieve meiden, voel me echt een zeur joh, niks voor mij @Es, sterkte met het lippie! Mooie buik! @Dylan, wat een schaaaaaaaaaat! En wat een boevenkoppie zeg, geweldig!!
Nancy: je bent geen zeur hoor zeker niet!! Ik zou het ook niet pikken!! Ik vind dat je nog kalm en rustig eronder blijft, ik had alleen uit me slof geschoten! Zeker zulke opmerkingen, vind ze nog kwetsend ook..
Heeeeeeeeeeeee E.lea durf je wel een zwangere blonde vrouw met slaaptekort in de maling te nemen haha Wel erg blond nu ik er over nadenk.... duhhhhhhhhhhhhh!
Er is een deel 3 geopend!! Gelieve daar verder te kletsen!!! Deze gaat op slot, heb al een pb gestuurd aan de Modjes