Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Het is misschien even wennen meis, maar denk dat je al snel niet anders meer weet hoor :D !!

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik begrijp eigenlijk wel heel erg goed wat je bedoelt. wij hadden bij dylan helemaal geen voorkeur maar we waren er 100% van overtuigd dat het een meisje was. eerst wilde mijn man het niet weten maar omdat wij 2x een 20weken echo hebben gehad doordat dylan fout lag wilde hij het de 2x toch weten en toen bleek het een jongen te zijn dat was wel ff een shock niet omdat we het niet leuk vonden maar gewoon je moet ff wennen aan het idee omdat je iets heel anders dacht. en meid komt helemaal goed hoor ;)

hier hoopt mijn man nu echt op een meid, mijn maakt het niet zoveel uit een meid zou leuk zijn dan hebben we van beide 1 maar een jongen is ook meer dan welkom gezondheid staat voorop ;)

3. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Thanks lieve dames voor al jullie lieve woorden :D Voel me nu ineens wel bijzonder :D haha

Nancy gefeli met je 18 weken!

Hansje123 toch wel handig zo'n bloedtest kunnen ze het snel verhelpen! Hoop datje snel beter zult voelen

Pampapilio komt vast wel goed, als je erachter komt dat het kindje van het andere geslacht is... denk dat uiteindelijk het belangrijkste is dat de baby gezond is en dat ie van jullie is :)

Oh en over de babykamer geen zorgen, wij moeten nog vanaf 0 beginnen!!! Eerst een huis vinden haha :)

Sam wat balen dat je niet kunt uitslapen! Andere kant heb je wel meer aan je dag ;) Hoop dat Jildou haar straks helemaal fit voelt

Einneh kapstertje :D

Mamma chan wat een mooie kamer!!!

Kikkert misschien mediteren helpt je?

Droesje welkom! En gefeliciteerd

Elea gefeliciteerd met E line! klinkt als een leuke avond!

Hier: Gisteravond boog ik en ineens voelde ik iets hards omwentelen links in mijn buik... zo'n raar gevoel! Kan dit misschien de baby geweest zijn?

Mijn hormonen zijn vandaag flink aan het opspelen! Ik was ineens super boos op mijn man, gelukkig heb ik niets gezegd alleen evil aangekeken ;) haha en daarna hadden we een film gekeken en bij elke huilscene moest ik mee huilen en normaal ben ik wel een beetje een 'tough cookie'

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pampapilio, ik begrijp het wel hoor! Ik reken eigenlijk op allebei ineens... was er vast van overtuigd dat we een meid krijgen maar steeds meer krijg ik het idee een jongen :( Dus ben voorbereidt hihi :D

@Shelly, hoezo bijzonder?? Heb je berichtje denk ik gemist, sorry! 8)
    En we zijn allemaal zachte eitjes hiero hihi heb er ook last van..
    En dat omwentelen, ja denk dat dat je beebje was hoor, leuk! :)

5. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Haha Shelley, ja ook hier is de babykamer nog even niet onze prioriteit ;) Eerst alles rond de volgende emigratie regelen... Pfff.... waar beginnen we weer aan :D

Ik begrijp het ook wel hoor Pampilio, je hebt gewoon een beeld gevormd in je hoofd en natuurlijk is dat even omschakelen als dat beeld niet blijkt te kloppen. En wie weet klopt het gewoon wel. Nog 50 % kans he :D

Liefs Elea

6. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    haha Nancy geen zorgen :D Ik zei alleen dat ik straks minder vaak online ben door de verhuizing.. in Nederland zal ik vast nog wel online komen alleen in Duitsland voor enkele weken niet. Heb ook geen blackberry meer :( bhoehoeeeee

Yayy dus het was mijn beeb? :D haha dacht al zoiets.. of ik moet iets anders vreemds hebben in mijn maag :D hehe.. voelde wel een beetje aan als een alien ;)

Anywayzzzzzz Ja Elea gaat het goed met de visa?? Denk je dat het lang duurt voordat je het krijgt? En hoe snel daarna denk je te gaan verhuizen? Wat vinden je kids er eigenlijk van?

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Shelly, o op zo een manier! Ja dat is minder en dat wordt afkicken zeg! pffff wel jammer hoor... Op wat voor termijn is dat??
    Gaaf he, ja ik vind het nog steeds onwerkelijk hoor, het voelen. Het is allemaal ineens zo "ECHT" dan hihi :D

8. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Eh vanaf maandag... vanaf woensdag hebben we geen internet meer in ons huis... vrijdag werkt mijn blackberry niet meer... dan vliegen we naar NL en dan ga ik niet elke dag achter de pc zitten...

Vanaf de 18e ben ik enkele weken niet meer online...

Ja was wel raar zeg! Wist echt even niet wat ik ervan moest vinden :D hehe... ik ben ook een erg kietelig persoon dus ik ben bang dat ik straks elke keer in een lachstuip lig :D hehe

Voel je straks het elke dag?

9. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @shelly ik denk idd dat dat de klein was....en ja die voel je dadelijk meerdere malen per dag en dan is het niet meer altijd kietelig ;) dylan deed mij soms echt flinke pijn hihi

10. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    dat zal wel ff wennen zijn geen internet, gaan jullie nog terug naar usa of blijven jullie nu in europa? (sorry ben niet echt helemaal op de hoogte)

11. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Elea, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter Eline!

Droesje, welkom hier en van harte gefeliciteerd met je 16wk zwangerschap!

Aan iedereen goedeavond gewenst! En dikke knuffel!

Kikkert, inderdaad wat rustiger aandoen...beebje kan dit wel aanvoelen als mama verdrietig of stress of angstig is...tenslotte dragen baby's in de buik veel mee tijdens de zwangerschap...dus even manlief goed aanspreken dat hij wat aardiger mag zijn voor je! ;) Dikke knuffel!

12. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @nancy jeetje alweer 18 weken jij gaat als een trein ;)

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pippo thanks meid, jij ook goeie avond ;)

14. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hai ladies,

Kikkert: Hier hebben tot vandaag de spanningen ook elke keer opgelopen. Ik werd er ook gewoon niet goed van hoor. Jammergenoeg kun je de knop ook nie omdraaien en gewoon 'niet stressen'. Hoop dat het snel weer beter wordt.

Pampapilio: Ik ken je gevoel helemaal hoor. Bij de eerste hadden ze gezegd dat het een meisje zou worden. Bij 37 weken kwam ik er achter dat het toch een jongen was. Ik was toen zooo bedroefd. Nie zozeer omdat ik een persé een meisje wilde, maar gewoon omdat ik in mijn hoofd al vanaf had bedacht enzo. Dus toen moest ik de knop weer omdraaien.

Shelly: Spannen hoor! Weer een andere locatie. Je had nog geen kinderen he?

Elea: Gefeliciteerd met je dochtertje! Ben je al klaar voor de emigratie, emotioneel dan? En hoe zullen de kinderen het vinden?

Nancy: Jij gaat echt als een speer joh.. Voel je de baby al regelmatig?

Droes: welkom!! Klets gezellig mee!

Verders ben ik het kwijt. Hier net weer een middagdutje gedaan van 4 uurtjes, hahaha. Ik weenie of ik het morgen weer ga trekken op het werk. Ik kan amper een uur zitten. Maar we zien het wel.

15. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    hee dames!
    Vandaag de verjaardag van mn dochter gevierd, bijna 2 alweer! Raar idee dat ik 2 jaar geleden nog hoog zwanger was.
    Ze is wel vreselijk verwend en helemaal verliefd op haar nieuwe baby born pop, schattig hoor!

Wij hebben nog helemaal niks aan de kamer gedaan en het ergste is nog dat zelfs het hele plafond van die kamer opgeknapt moet worden en het kozijn moet geschilderd worden. Hele klus dus, maar ik ga er zelf niet zoveel aan doen.
    Ik verwacht zeker weer t/m 42 weken te lopen, dus ik heb nog geen haast. En daarnaast moeten we ook de kamer van onze dochter opnieuw behangen, dus lekkere klus allemaal...

Dozen, ik haal alleen de prenatal doos op, die was echt de moeite waard. De etos doos hoef ik niet, want dan krijg je ook een felicitas dame over de vloer als de beeb geboren is en dat vond ik niks.
    De C1000 doos vond ik ook wel de moeite waard, maar dan moet je een geboortekaartje inleveren.

16. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Guppie, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter!

Ik ga dan mijn bedje opzoeken! Morgen werken! Slaapwel en tot gauw!

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Guppie dat hoeft niet he?? kan ook vroeger zijn :D .. Wanneer ben je de vorige keer bevallen? Ik met 41w2d...

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @mamaT nee idd die knop kun je niet meteen omzetten al menen sommige (vooral mannen) dit af en toe wel. doe jij het ook een beetje rustig aan meis.

@guppie heerlijk toch als ze zo verwend worden :D .... ik liep 2 jaar geleden ook nu hoogzwanger rond idd raar om daar aan te denken die 2 van ons schelen zich echt maar een paar daagjes. bij deze wil ik wel alvast proficiat zeggen aangezien ik de komende week niet mega veel online zal zijn ;)

@pippo slaap lekker

ik ga eens ff alles klaar maken voor morgen (school :( ) en dan douche en naar bed.

19. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    jeetje zolang overtijd....ik zou er niet aan moeten denken dat had ik never nooit getrokken dylan is geboren met 40+1 en dat was al heel lang voor mij hihihi.... maar dan moet ik er wel bij zeggen dat dat ook een hele heftige en zware zwangerschap was (wel met vele mooie momenten ;) )

20. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Guppie gefeliciteerd met je dochtertje.

Nee we gaan terug naar Europa... dan klopt mijn naam straks ook weer eindelijk. En nee we hebben geen kids.

Anywayz mensen ik ga ervandoor... vrienden van ons komen ons zo ophalen.

Fijne avond
    xoxo
    Shelly

Deel Deze Pagina