Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Kikkert, ja gaat hard he! Maar niet hard genoeg voor de 20 weken echo hihi :D

@Guppie, wat een jarige dochters allemaal ;) Jij ook gefeliciteerd met je meisje!
    En etos-doos een felicitas dame op bezoek :( Heh jakkes, dat wil ik niet hoor!! Hoe kan ik dat voorkomen? Aaargh nee he sjonge.. :x

@MamaT, soms voel ik 'm dagen niet en toevallig dit weekend volop. Moet wel zeggen dat ik 'm vanmiddag het duidelijkst voelde, echt wel een behoorlijk trapje :D

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert: Ik heb een heerlijke zwangerschap gehad :D !! Dus was voor mij nog prima vol te houden. Kon ook eigenlijk alles gewoon nog steeds doen na dik 41 weken :D Ik liep nog gerust een dik uur met de honden rond hoor :D !!
    Nou ik ga naar bed.. tot morgen :D !!

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38

moest toch nog ff snel reageren...

jeetje daar teken ik voor (al is dat niet real voor mij) maar wat super zeg. ik kwam bij dylan met 20weken mijn bed bijna niet meer uit van de pijn, en dan nog niet gepraat over de rest ;)

slaap lekker

@nancy die 2 weken zijn zo om hihihi hoor mij ik moet nog tot donderdag wachter voor de echo en dat gaat me ook veeeeeeellll te langzaam

4. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Jullie liggen allemaal op tijd in bed.. Ik ga er pas rond 12 uur /half 1 in.. Dus het is nie zo gek dat ik altijd zo snel moe ben

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    @Guppie nog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochtertje.
    Dames die de angelsound gebruiken, hoevaak gebruik je hem? Ik las ergens dat het schadelijk zou kunnen zijn?

@Nancy bij jou gaat het hard zeg, 18 weken al weer. Voel jij de baby al?
    @Kikkert rustig aan he, gelukkig met je mannetje gepraat

Wij moeten de babykamer ook nog helemaal opknappen.
    De muren moeten gedaan, ligt wel laminaat in, daar wil ik nog een mooi kleed of iets op.
    Straks weer 2 uur autorijles, tis dat het moet maar heb er helemaal geen zin in.
    Ben 1 dagje vrij, en dan weer 4 dagen werken.
    xxxxxx

6. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

@Kikkert, ja haha het kan dan allemaal niet snel genoeg gaan he ;)

@Eline, ja dit weekend was het echt goed raak en gistermiddag kreeg ik echt wel een raak schopje, zo mooi! :D *smelt*
    Het zijn een soort van plopjes/kriebeltjes. Er zijn ook dagen dat 'm niet voel hoor maar dan komt de Angelsound weer mooi van pas ;)

@Hier, nou ben weer aan het werk hoera (not) :x Moet ook de hele week (om de vrijdag vrij) maarja hoort erbij, mama centjes verdienen 8)
    Gister trouwens de nieuwe handgreepjes op de kinderkast gezet en dat staat mooooooi! :D Zodra ie helemaal in elkaar staat maak ik wel even een foto
    Fijne dag meiden!

7. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Lijkt me zo leuk zeg als je de baby voelt,kan niet wachten.
    Ben benieuwd naar je kast, leuk he al die dingetjes op orde maken.

xxxx

8. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Goedemorgen ladies!

Tjee, jullie hebben lekker gekletst gisteren:D
    Heb wel bijgelezen, maar ff geen fut om te reageren. Maar beloof dat ik m'n leven zal beteren hoor ;)

Vorige week donderdag en vrijdag 2 goede dagen gehad, dus ik dacht dat we weer de goede kant op gingen. Nu echter al 2 dagen weer veel meer last en ook geen fut :( En dan was Sebas vannacht ook nog eens in de weer met nachtmerries en papa niet wakker te krijgen :x )

Zoooo, genoeg geklaagd!

Veel plezier iedereen en werk ze voor degenen die aan het werk zijn.

liefs
    pooh

9. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    :( mannetje is nog niet thuis...Ik wist wel dat ze iets gingen drinken na het werk maar nu is het toch al vrij laat :(

10. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ok,hij antwoord net op men sms dat die onderweg is :x Hij amg van mij iets gaan drinken maar het is zijn laatste nacht en dan staat die meestal op om 12u ofzo maar dat zal nu niet lukken dus daar gaat mijn dag samen :x stomkop! :)

11. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Petatje, ik dacht al: na het werk :( maar nachtdienst dus hihi :p Nee is niet leuk en waar ie zin in heeft zeg...

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    komt die net straal bezopen binnen gewandeld! dat hij af en toe iets gaat drinken vind ikke niet erg maar wees dan wel verantwoord! gdv! :x

hij bekijkt het maar,ik ga douchen en ik neem de auto en ben weg!

en ja Nancy,waar die zin in heeft. Voor hem is het avond he,dat snap ik perfect. Heb ook nachten gedaan. Dus voor hun is dat ontspanning voor ze gaan slapen. ;)

sorry voor de ego berichtjes :)

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Vrij laat, Petatje? Vrij vroeg eerder :D Maar idd balen dat je dan geen tijd samen meer hebt :x

Kikkert, ik had bij de eerste ook heel ernstige bekkenklachten, maar bij de 2e met begeleiding van een goede bekkenfysio viel het echt super mee! Mijn 2e is met precies 40 weken geboren en ondanks dat ik het helemaal gehad had (had eerder met ongeduld en nieuwsgierigheid te maken :)) voelde ik me echt heel goed en kon ik nog gewoon lopen en alles doen! Dus het hoeft niet dat het de tweede keer weer zo erg is. Nu ben ik al 16 weken en heb nog steeds bijna geen last zelfs! Als ik me maar aan de 'leefregels' houd gaat het dus heel goed. Er is dus hoop :D

Dikke knuff voor Pooh! En idd als je zoontje dan ook nog eens wakker wordt... Hier maak ik manlief gewoon wakker hoor, als je hard genoeg schudt wordt hij vanzelf wakker ;)

Guppie; Gefeliciteerd met je meisje! 2 Jaar alweer :D

Nancy, ben benieuwd naar je kamertje hoor! Werkse ook...

Eline, ja ook hier nog met smart aan het wachten op een teken van leven hoor. En dat terwijl het bij mij al de 3e is! Maar ik heb geduld ;) Uhmmmm... Nouja, ik probeer geduld te hebben :) Het komt vanzelf...

Verder heb ik oppas voor als ik 4 feb naar de gyn moet :D Mijn schoonouders komen om op te passen! Heel fijn hoor zulke lieve schoonouders (ze moeten er anderhalf uur voor rijden).

Qatar; een heel gedoe met de paspoorten en andere papieren, maar dat hoort er altijd een beetje bij bij zo'n emigratie geloof ik ;) Ga nu maar snel weer even wat papieren aanvragen...

Liefs Elea

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Hallo iedereen!!!

Weer heerlijk in mijn eigen bedje geslapen, dat was wel weer genieten!! :D:D
    Mijn neef is papa geworden vrijdag van een meisje :) leuk leuk leuk.. zo maar even een kaartje kopen..
    Helaas is het wel met een keizersnee moet halen, want de kleine wilde niet indalen..

15. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Petatje, oei dat is niet best! :x Is niet leuk en kan er ook altijd best kwaad om worden.. Maarja dan denk ik weer; zolang het niet elke week gebeurd moet het kunnen, maarja makkelijker gezegd dan gedaan he :p

@Elea, heel veel succes met al het geregel enzo wat betreft Qatar!

@Es, gefeliciteerd met je nichtje! Hoe heet ze?

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ze heet: Jade

Gelukkig niet ONZE naam :p (wat een opluchting hahaha) :D

17. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, ok dan! :D Wel een leuke naam!

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wel een leuke naam! Zo heet ons buurmeisje ook (1 van de 2 want het is een tweeling :p) de andere heet trouwens Lilly (voor degene die nog inspiratoie nodig heeft ;) )

Liefs Elea

19. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Mogguh,

Elea en Guppie,nog gefeliciteerd met jullie meiden!

Mama chan, leuk hardstyle! Hier nog een liefhebber.
    Dit jaar zal ik voor het eerst Defqon1 missen, best jammer, dus we doen het maar met trance energy dit jaar.

Shelly, alvast veel succes met de verhuis!

Elea, we kenen het geregel met paperassen en dan gaan wij alleen maar naar Belgie :D
    Veel succes ermee!

Petatje, hmmz, niet erg tof dat je mannetje zo binnen komt.

Hier nog een wentelbeeb :D
    Wel leuk weer om het te voelen.

De rest ben ik alweer kwijt,solly :)

Hier beginnen we eindelijk mt zijn allen op te knappen van de buikgriep.
    Ik blijf alleen enorm last houden van mijn maag, zuur en maagpijn na het eten bweegh.

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Kikkert was inderdaad heerlijk!! En gaat nu ook weer lekker. Kleine gister en vandaag al veel gevoeld, dus dat is weer heeriljk :D !!

Petatje.. Lekker zeg, gelukkig doet die van mij dat niet..

Wat betreft vroeg naar bed, manlief moet half 5 uit bed, dus vandaar dat wij ook vroeg liggen ;) !!

Verder Jildou is boos. Weet niet wat ze wil, maar ze staat nu maar even te gillen in de gang.. Pffff ... ;)

Deel Deze Pagina