Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Petatje, Oh wat naar dat hij dan zo dronken is. Hij heeft toch niet gereden zo? :$

Sam, Jildou heeft last van de maandagmorgenblues? :D

MamaSan fijn dat jullie een beetje zijn opgeknapt. En het bewegen van de baby zet je darmen en maag mischien ook nog eens extra aan het werk ;)

Haha Es, opluchting ja dat ze niet dezelfde naam heben. Zou toch vervelend zijn :)

Liefs Elea

2. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Zooo ik kom me toch ook nog ff melden..

@Es: gefeliciteerdd!!! :)

En de rest ben ik eigenlijk alweer vergeten.... :)

Ben trouwens druk aan t marktplaatsen naar de wieg die we willen en een box.. leuk leuk leuk! :D

3. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    hoi dames!!

hoe is het hier? Heb niet terug gelezen namelijk..
    Ik had zaterdag een topdag alleen van zaterdag op zondag nacht weer heel veel harse buiken, smorgens toch maar gaan werken maar mijn lieve collega's stonden erop dat ik even naar het ziekenhuis belde. Ik moest dus weer komen veel harde buiken maar met de baby alles goed gelukkig. Ben daarna niet meer gaan werken heb 4 uur op de bank liggen slapen.. haha dat heeft me zeker goed gedaan;)
    Vanavond avonddienst en gesprek met mijn baas hoe we mij op het werk iets kunnen ontlasten.. Ik sta helemaal perplex over die begaandheid op mijn werk ;) wel echt heel fijn..

Sorry voor dit ego bericht zal straks ook even terug lezen hoor!

Knuffel

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Bellamano: gelukkig niets aan de hand!! En heerlijk dat ze zo zijn op het werk!!!

5. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    @petatje irritant lijkt me dat zeg. Ik zou woest worden geloof ik
    @Bellamo gelukkig alles goed met de babe.

Volgens mij heb ik een voorbeeldig mannetje.
    Drinkt niet , gaat nooit naar de kroeg.
    Doet alles voor me, hebben nooit ruzie ook.

Net 2 uur autorijles gehad, best intensief zeg.
    Heb nu 11 lessen gehad ofzo, ik hoop dat ik het ga redden voordat de kleine er is.
    Rij 2 uur in de week, volgende week 4 uurtjes.
    Wat een geld zeg, 80 euro per keer.

Mijn vriend en ik gaan zaterdag voor de babe een kleertje kopen als we weten wat het is, lijkt me leuk.

6. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Bellamano: fijn dat het goed was in het ziekenhuis en super dat je collega's zo met je begaan zijn! Dan komt het gesprek met je baas ook vast goed! Echt, de kleine en jouw gezondheid zijn het belangrijkst. Succes vanavond.

@ Eline: pff, die rijlessen zijn echt duur. Dat was het toen al toen ik het ging halen, maar nu zijn het helemaal bedragen zeg! Het gaat je vast lukken hoor, om het te halen voordat de kleine er is.

@ petatje: hier kan ik ook echt zoooo boos om worden. Gebeurt gelukkig hier niet zo vaak, maar toch. Is het nu weer rustig?

@ Es: leuk, gefeliciteerd. Ga je snel op bezoek?

@ Elea: leuk dat je dochter zo'n leuke verjaardag gehad heeft! En succes met het geregel van alle papieren. Wanneer moesten jullie ook al weer die kant op?

Hier weer lekker rustig op de bank. Kleine man ligt in bed en gaat hopelijk een lekker gat in de middag slapen. Kan ik ook nog mooi ff m'n ogen dicht doen ;)

7. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pooh ik is jaloers ;) Jildou jengelt wat af :( .. Net half uurtje geslapen.. Zo maar blokje met de honden om. hopelijk dan wat vrolijker.. Wordt nog een lange middag..

Eline.. Ja dure hobby he :( Hopelijk haal je het snel.. Hier ook eigenlijk nooit ruzie met manlief hoor :D !! EN drinkt ook niet en is ook geen kroegganger.. Ja soms een keertje met vrienden mee maar ach moet kunnen ;) !!

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    waaaaaaaaaahhh even ego hoor..

net precies de wieg gevonden die ik wil, precies de goeie kleur en op steenworp afstand ook nog ongeveer!

hebbe hebbe hebbe hebbe... hihihi :D

9. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0

KLinkt idd voorbeeldig!!:$
    Phoee ik vond 2 uur altijd erg lang! Ik denk dat je het wel haalt voordat de beeb er is zeker als je zoveel en regelmatig rijd! toi toi toi
    Leuk lekker shoppen zaterdag, heb ik ook zin in!

10. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0

Owh super! is je bod al geacctepteerd? fototje? hihi ben niet nieuwsgierig

11. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    nog niet nog niet.. :D en tis de wieg celine, in de kleur antiek! vind m zooooo mooi he :D

krijg ik zelfs nog even te horen net dat we m krijgen van mn ouders! :$ en we hebben t kamertje ook al gehad....

we boffen echt met zulke ouders!! :D kinderwagen was ook al een kadootje! die kregen we van mn schoonouders..

voel me wel echt verwend nu:)

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zow, was is weggewerkt, ppff had 2 wasmanden vol schone was.. Gelukkig het meeste vouw goed..
    Wel leuk als je een weekend weg bent, maar mijn ventje zou zich ook niet eens bedenken om alleen desnoods de handdoeken op te vouwen ;)

Nu alleen nog ff stofzuigen en dan kan ik relaxen op de bank en ER kijken om half 3 :D:D

13. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0

Dankje wel!!
    Slaap lekker!!

14. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0

Wow:$ dat is zeker super lief van je ouders!!
    ik hoop dat je hem krijgt, ik ga je aanstaande wieg ff google;)

15. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Wow die is echt mooi!!

16. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Zozo weer druk aan het werk!
    Ik ga nu ook maar mijn wasjes opvouwen:x vind ik zo verschikkelijk om te doen.. Stofzuigen heb ik ook al gedaan en gekookt ook dan heb ik wat lekkers voor op mijn werk en mijn mannen ook( mijn man kan obsoluut niet koken, alleen iets kant en klaars of sphagetti uit een pakje;) heb 3 avonddiensten dus lijkt me niet voor alle dagen een goed plan:D)
    maaar ik ga nu eerst even de brownies uit de oven halen mmmmmhh.

Tot morgen lady's hele fijne dag

17. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    @Pooh: We gaan zeker snel op bezoek.. kaartje is net geschreven, dus zal van de week ff bellen om op kraamvisite te gaan :D

18. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    hihi lekker he die ouders.. mijn ouders zijn me ook aan het verwennen hoor..
    Krijg van me moeder de kinderwagen en van me vader de box.. haha.. Ideaal op deze manier dat je ouders gescheiden zijn.. krijg je meer :p

19. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wow Eline, 80 euro per keer :$ Wat een geld joh! Ik heb ook mijn rijbewijs gehaald toen ik zwanger was. Toen ik de eerste keer zakte was dat wel even stressen, want na 7 maanden nemen ze eigenlijk geen examens meer af. Gelukkig mocht ik toch nog een keer afrijden en toen 1 maand voor de geboorte van E line ben ik geslaagd :D Misschien hielp die dikke buik wel, want moest 'm 2 keer achteruit inparkeren (1e keer ging niet helemaal :)) maar was toch geslaagd!

liefs Elea

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pampapilio, die is inderdaad moooooi! Hij rouleert ook in de familie van mijn vriend, maar zijn nichtje bevalt in maart dus die heeft 'm nu ;)
    Nu 'krijgen' we die waar mijn vriend zijn broer in heeft gelegen (dus wieg is bijna 40 jaar oud :$ maar net weer opnieuw geverfd) En schoonmoeder + haar zus gaan 'm opnieuw bekleden
    Zo ziet ie er uit ongeveer:

Bekijk bijlage 46177

Deel Deze Pagina