@Nancy: Gosh *bloost* hihihi ach ik hoor t wel vaker eigenlijk.. ik roep altijd maar "Ik ben de uitzondering die de regel bevestigd." Ben gewoon eigenlijk niet zoals andere van mijn leeftijd.. Maar thanks voor t compliment! @Sam: Gaaf lijkt me dat zeg! 5 generaties.. echt wel zin in.. en 5 generaties vrouwen is nog net iets specialer natuurlijk! Oh en trouwens, ukje is eerste kleinkind, eerste achterkleinkind en eerste achter-achterkleinkind! whahaha Recordbreker 8)
Leuk !!! Ik was 23 toen ik Jildou kreeg. Dat werd ook al 'jong' gevonden. Maar goed, we hebben er heel bewust voor gekozen en wilde altijd al graag jong moeder worden. Wel een nadeel is dat we de eersten inde vriendengroep waren. En dan merk je dat ze veel dingen niet begrijpen... Waarom neem je je kind niet mee naar beneden s avonds als er visite is en het wordt wakker?? Uuh omdat we dat normaal ook niet doen en als we dat wel doen, mevrouw dan de hele nacht in de weer is?? Nou als je dat verteld geloven ze je soms nog niet eens.. (afhankelijk van wie hoor ) ... Maar inmiddels is eerste vriendin bevallen en tweede staat bijna op springen Woensdag 37 weken !!
Ja is leuk .. Had er niet eens bij stil gestaan maar inderdaad wel grappig toen ik er achter kwam dat het ook nog echt 5 vrouwen waren !! Ook omdat ik de enige meid van mn ouders ben, mijn moeder is de enige dochter dus ja!! Ooh Jildou is zoo rebels vandaag!! PFfff...
Zeg je dat iets niet mag, keukenkastjes openen bijvoorbeeld: Doet ze het toch en kijkt ze me aan met big smile en dan ook nog dat foei-vingertje Heeft ze van dr vader hoor
Ik snap t wel dat dat moeilijk kan zijn ja.. bij ons in de groep is juist alles en iedereen bezig met baby's! al voor ons, zowel gepland als ongepland.. nu qat onze vrienden betreft 1 ukje van 2, eentje van bijna een jaar, eentje van 4 maanden en eentje van een maandje.. en een vriendin van me is 2 weekjes korter zwanger! babyboom dus! Dat maakt t wel makkelijker.. En qua leeftijd vallen bij mij alle reacties reuze mee.. ik denk dat mensen ondertussen gewend zijn aan het idee dat ik ik ben.. en niet "een 20 jarig meisje" niemand die me kent is verbaasd..
Neej dat scheelt! Mag ik vragen wat je in het dagelijks leven doet?? Echt wel een gezellige babyboom man !! Niet dat we negatieve reacties kregen hoor.. Maar kwam wel vaak de vraag hoe oud ben je dan?? Uuh 23? M'n vk zou wel zeggen: een slimme meid baart op tijd !!
Valt me even een groot ding op hier.. hebben al jullie kindjes alle slechte en vieze dingen van de vaders??? whahahahaha Zo vaak gelezen ondertussen "heeft hij/zij van de vader" Whahahahaa Heerlijk! En dat rebelse.. ik kan daar dan zo slecht mn lachen bij inhouden.. heb al heeeel vaak bij mn nichtje weg moeten kijken..
Haha ooh geslachtsbepaling?? Nou dan heb je aan mij de verkeerde.. Als ik iets niet belangrijk vind is het dat wel !!
Haha dat mag !! Ik zal eens even met het eten bezig. Kunnen Jildou en ik straks eten.. Manlief moet eerst nog naar de tandarts om half 6. Hopelijk kan hij daarna nog gewoon eten..
Hèhè, heerlijk even een uur op bed gelegen net. Had nog wel langer kunnen slapen, maar moest E line ophalen en om die nou op school te laten staan Is ook zo zielig hè Verder is het hier heerlijk weer. Zo fijn dat zonnetje... Al zal ik straks een overdosis krijgen dus moet misschien juist nog even van de regen genieten 8) Leuk hoor zo jong kinderen. Ik was 28 bij de eerste, dus niet zo piep meer. Heel gemiddeld tegenwoordig geloof ik Nu 32 bij de 3e, dus dat heb ik dan wel weer vlot gedaan Nou, kom op, vertel eens Pampilio! Vrijdag komt mijn beste vriendin naar hier. Gaan we 's avonds lekker samen uit eten en de volgende dag winkelen in Parijs! Heb er nu al zin in Hier zijn ook alle slechte dingen van papa natuurlijk Liefs Elea
waah pampillo,ofwel heb je de geslachtsbepaling gehad ofwel heb je de afspraak gemaakt!!! ben zo benieuwd! hier ook als het een meid isvergrootmoeder (mijn oma),grootmoeder (mijn mama),mama (ikke) en ukje...Dus hoopt de familie natuurlijk op een meisje! hier: gelukkig ff mannetje duidelijk gemaakt dat ik hem heel onverantwoord vond. eerst was ie boos en vroeg of ik er heel de dag over ging zagen. Heb toen ff heel boos geweest en toen is hij zich komen excuseren en hij zei dat hij toch besefte dat dit heel onverantwoord was en dat hij het niet meer zal doen. Hij gaat het dan ook goed maken met een etentje en een filmpje vanavond. Heb gezegd dat hij morgen ook maar met mij naar de babydump moet rijden en ik hem dan vergeef Ben al blij dat die zelf inziet dat die fout bezig was
hey meiden kom alleen ff hoi zeggen...heb de hele dag school gehad en ben nu aan t koken en aan t forummen hihihi (jaja vrouwen kunnen alles tegenlijk) mss tot straks
nog ff snel... 4 geslachten... zowel mannelijk als vrouwelijk kan mijn oma,mijn moeder, ik, uk man zijn: opa, vader, hij zelf, uk we hebben al 1 x de 4 geslachten met dylan en zou natuurlijk leuk zijn als het nu een meid zou worden voor mijn oma & moeder hihi zelf ben ik ook van de 4 geslachten en vond het zelf altijd erg leuk en speciaal om mijn overgrootoma te kennen (gekent te hebben )