Bijzonder hoor zoveel generaties... Hier aan mijn kant geen opa's of oma's meer Maar S tef z'n oma leeft nog. Ze is al 93 Ze heeft al ik weet niet hoeveel achterkleinkinderen en nu krijgt ze er dus nog 1 bij. Leuk hoor. Ze is nog helemaal bij (bijdehand mens hoor ) en E line is helemaal weg van haar Mamou Liefs Elea
Ik heb dus nog een overgrootmoeder.. DUs 5 generaties. Leukleuk !! Petatje: Goedzo aanpakken die man !!
Hallooo allemaal, Ik kan het natuurlijk niet laten om hier een berichtje te tikken aangezien ik ook uitgerekend ben in juli, 2 juli wel te verstaan. Het is ons eerste kindje, dus allemaal spannend en nieuw natuurlijk. Het lijkt me leuk om met andere juli-mama's ervaringen te delen en gewoon te "kletsen". De kinderwagen is besteld, yoga staat op het programma, opvang heb ik net aangemeld.. djeez je moet er nu al vroeg bijzijn en hoe gaat het bij jullie? Groetjes, Takkiewakkie
Hoihoi Sam8, Jeetje grappig! Ik las al bij je banner 17 weken en 3 dagen.. Ik ben niet de enige Gezellig!
mamasan wat goed dat je buikgriep bijna voorbij is Oh voor de mensen die het laatst hadden over een housefeest of dat goed was voor de baby.. nou ik heb het even nagevraagd, want wij gaan vaak naar concerten. Mijn arts zei dat je gewoon niet naast de boxen moest gaan staan en als je oren gaan suizen dat het beter was weg te gaan.. maar op zich is de baby wel goed beschermt. Sam Jildou is boos? Awww kleine hormoontjes Bellamano klinkt goed van je werk! Eline 80euro per keer? Whoa! En hoeveel lessen denk je nog nodig te hebben? Pampapilio gefeliciteerd met de wieg Oh je overgrootmoeder leeft nog? jeetje! Dat is bijzonder! Elea goede tijden met je beste vriendin, leuk vooruitzicht zeg Petatje goed geregeld Takkiewakkie welkom en gefeli! Hier: ik ga weer offline, ik ga vandaag even de kasten uitpluizen wat we wel en niet mee willen verhuizen en straks hebben we 3 jonge dametjes over de vloer dus ik moet ook even wat snoepgoed en ander lekkers in huis voor ze halen... laatste keer dat ik ze zie Nou dames fijne avond xoxo
Succes Shelly Haha ja Jildou had ook last van dr hormoontjes.. Nou vanaf half 5 was ze lief aan het spelen hoor Haha!! Monstertje !! Jij succes en veel plezier !! ze bedoelde 80 euro voor 2 uur rijden trouwens !!
heb trouwens ff zitten rekenen.. 80 euro voor 2 uur is duuuurrr!!! Ik heb afgelopen september mn rijbewijs gehaald en had een pakket.. en dat scheelt ff zeg! jeeetje!
Nou ik betaalde 6 jaar geleden 35 euro per uur en dat was toen niet duur.. DUs dan is 80 euro voor 2 uur nu niet gek..
@Pampapilio: wat gaaf dat je bod is geaccepteerd! En 5e generatie, dat is wel heel erg bijzonder zeg! @Nancy: mooie wieg! En wow 1000,- euro dat is wel heel erg veel. Maar in jouw geval zou ik ook liever willen dat hij er was hoor.... Geld vervangt zijn aanwezig niet. @Petatje: jeetje meid, dronken en dan ook nog in de auto stappen. Snap heel goed dat je onwijs pissig was. Dat zou ik ook zijn!!! Hahaha, babydump maakt veel goed. @TakkieWakkie: welkom en gefeliciteerd! @Hier: ga weer offline! Ga ff bakkie doen bij mijn moeder. Mijn broertje is thuis en heb hem al een poos niet gezien. Hij is namelijk een tijdje geleden naar het Westen verhuist. Ga die lieverd dus maar even een dikke knuffel en kus brengen! Fijne avond allemaal....
kwam even goedenavond zeggen hier alles ok!!ben nu bezig om een kamertje uit te zoeken,want de vorige was echt af na 3 kidsga alleen wel even kijken voor een uitverkoopje,aangezien dit toch echt de laatste x is en de box was ook uit elkaar gevallennouja,,er zijn ergere dingen dan shoppen hoop dat het met iedereen goed gaat8) ben druk bezig om de koffer voor man in te pakken! hij moet om 7 uur'woensdag morgen vliegen:xwat een apentijd:x en krijg net te horen dat me vader een cardioversie krijgt op die dag,,dus hoe ik dat ga doen weet ik nog niet hoor!!!ben alleen want zus woont in nijmegenen moeder heeft geen rijbewijs!!ff opvang zoeken voor de dames,vader mag niet terug rijden na de ingreep!!hoop dat het goed gaat dit x want de vorige 2 keren is het mislukt,en ik wil me vader echt nog niet missen tot later,even de kids op bed brengen
Never mind.. heb weer s verkeerd gerekend! whahaha.. denk dat ik nog goedkoper uit was maar t valt wel mee t verschil
Nieuwe meiden: welkom en gefelici!! @ zieken: beterschappen wat fff**************** koud buiten ik drink me toch veel vers geperste jus, hahah groei kleine groei oooow ik ga zo boterhamwordt met augurken eten lkker!!!
Voor de borstvoeding mama's in dit topic.. wat doen jullie qua kolfen? (of is t toch kolven ) Ik wil daar eigenlijk zo snel mogelijk mee beginnen, vooral zodat de papa en oma's ook een flesje kunnen geven als ze dit willen.. vind ik toch wel erg leuk! Ook wil ik eigenlijk flesjes mee gaan nemen met BV als we op visite gaan ergens.. ik zie mezelf nou niet snel borstvoeding geven dan, vooral omdat er nogal wat oordelen over zijn in mn omgeving Zit eigenlijk te kijken op MP naar een electrische kolf van medela maar kan je dat allemaal goed uitkoken? neem aan van wel toch.. En is dan een enkele genoeg of is een dubbele toch handig (2 keer zoveel voeding, zelfde tijd? )
Nummer 4.. Pfff heftig dagje... Hoop ook dat het goed gaat!!! Sterkte iig met alles regelen!! Lekker mamachan!! Ik wil ook !! Pampapillo: Zwanger??
Pffoooeeee dat klinkt als een drukke dag zeg! succes ermee! En hopelijk slaagt de ingreep van de vader! ik duim!
Mja en dan ook nog ff ME erbij optellen.. ik zweer t er komt een tijd in mn zwangerschap dat ik een bordje om mn nek moet hangen met "Ik ben die en die, als je mij vindt breng me dan terug naar huis. "adres" Tis niet normaal meer.. ik had al watten in mn kop, maar nu lijken die zelfs te verdwijnen! whihihih
Ik zweer het hoor .. Ik kon wel gaan boodschappen doen, en dan was ik in de winkel en dan nam ik 1 van de 10 dingen mee bijvoorbeeld Of.... Aardappelen op het vuur zetten, kijk je 2x door het glazen deksel heen of het al kookt.. Duurt toch wel lang.. Na de derde keer nog maar een keer goed kijken... doe het deksel open, hmm wat stinkt dat, had ik er dus geen water in gedaan.. Hoe dom kun je zijn !!