Waaaaahhh das wel heel erg van die aardappels! whahahaha geweldig zeg! Dat wordt nog lachen voor mn vriend.. die vindt t allemaal prachtig.. elke kwaaltje pijntje en dingetje..
thanks dames,voor jullie steun ik lees dat jullie al heftig last hebben van zwangerschapsdementie leuk he???haha! gaan jullie trouwens bv geven? zit nog erg in twijfel eigenlijk
hahaha, moet wel onwijs om jullie lachen. Zwangerschapsdementie??? Ik noem het ook gewoon tijdelijke ontoerekeningsvatbaarheid en continue status van "stand-by" Manlief moest hier zondagavond heel hard lachen toen ik 'm vertelde dat ik vrijdagavond via de mail een van z'n collega's voor het eten had uitgenodigd. Ik begreep echt niet waarom hij zo moest lachen. De logica dat ik daar zondagavond ineens over begon was volgens hem ver te zoeken... Nou ja, ik vond het allang knap dat het nog ergens kwam boven drijven en ik nog zo helder was het aan 'm te vertellen ook (ook al was het een paar dagen later) Takkiewakkie: welkom! @ BV: ga het denk ik wel weer proberen, maar bij Sebas was het niet bepaald een succes. Heb bedacht dat ik me daarom deze keer beter ga voorbereiden en naar een bv-bijeenkomst ga. Vorige keer heb ik er denk ik toch te makkelijk over gedacht. Kolven...tja, ik vond het echt geen pretje (maar ja, bv ook niet...). Ik hoor wel vaak dat het niet verstandig is om vooraf al een kolf te kopen. Als je op MP wat koopt moet je er wel goed op letten dat alles goed uit te koken is en sommige onderdelen (slangetjes etc) raden ze aan om die nieuw te kopen (zijn voor de meeste merken los verkrijgbaar). Je vk kan daar ook vast advies in geven. @ nummer 4: pffff, heftig zeg! Ik moet er ook echt nog niet aan denken om m'n vader te moeten missen (m'n moeder ook niet trouwens, die 2 zijn echt d'r gewicht in goud waard en dat x 2, als je ziet wat die voor ons doen...ongelooflijk!) Maar een drukke dag is het zeker voor je! @ mama chan: zwanger???? hier vorige week cervelaat met augurk. Ook zoooo lekker. Verse jus ook heerlijk, maar heb ik wel nog een paar uur last van. Ach ja, je moet er wat voor over hebben @ opa's en oma's: geweldig, al die generaties. Helaas gaan we dat hier niet redden. Mijn oma's leven allebei niet meer, alleen nog 1 opa. En van manlief alleen nog 1 oma. Jullie zijn wel allemaal nog lekker jong! Hier 33, eerste kindje op m'n 29e, Sebas op m'n 30e. Zijn er nog meer van boven de 30?
tip van manlief voor je vriend: lees het boek "help! ik heb m'n vrouw zwanger gemaakt" van Kluun. Manlief vond het geweldig
ja hierben nu 33 en was 24 dat christel geboren werd,27 dat rianne geboren werd en 31 dat danielle kwam,,zal nu net 34 zijn{of niet}ben 5 juli jarig en 10 juli uitgerekend
ik wil het ook zo graag weer proberen,,het is bij de eerste niet gelukt{te weinig voeding}\tweede ook mislukt want ze was ziek en nummer 3 moest ik aan de medicatie waarbij je geen bv mag geven! nu wil ik toch wachten met medicatie want vindt bv toch wel erg belangerijk{zeker omdat er 2 zijn met voedselallergie,waarvan 1 ernstig} dus ff op me tanden bijten,en gaan voor die bv
He, bij jou ook voedselallergie? Ik heb er hier een met koemelkeiwitallergie. In het begin nog een hele waslijst met andere voedingsmiddelen, maar daar is hij inmiddels overheen. En bij jou? Hoezo moest je aan de medicatie? (als ik dat mag vragen)
We hebben m liggen, een vriend die ook papa wordt vond m ook super en leende m aan ons.. maar vriendlief is niet zon lezer eigenlijk! Misschien zet ik m er eens aan van de week ofzo hihi
Dat hadden wij ook met een vriend van ons. Ook echt geen lezer. Had 'm geloof ik met een week uit Succes!
heeey pooh,ja hier ook koemelk/eiwit allergie,,en ondertussen een hele lijst aan voedingsmiddelen voor de middelste:x ja dat mag je vragen hoorheb medicatie nodig voor gegeneraliseerde angste/paniekstoornis.is een cadeautje wat ik geeerft heb van mijn bio moeder:x:x:xmaar ik weet dat er medicatie voor is en die slaat gelukkig goed aan!alleen nu mag ik het niet gebruiken,dus dat merk ik wel,maar gaat super eigenlijken ik heb dus na de eerste een postnatale depressie gehad!bij de andere 2 dus niet dankzij medicatie!!! maar ik weet dat ik nu veel sterker in me schoenen sta dan 10 jaar terug,dus ik red het wel!!I,m a survivor
dank je sam,,ja het is vervelend,maar ik zeg altijd maar,what doe'snt kill you makes you strongerik wil ook zo erg graag dat het nu gaat lukkenal is het alleen maar voor mijn gevoel van slagen!!heb ik het teminste geprobeerd
Tjee, dat is heftig! Gelukkig voel je je nu wel goed. Het gaat je vast lukken! Waardeloos he, die allergieen. Op een gegeven moment werd de lijst alleen maar langer en vroeg ik me echt af waar het op zou houden. Zelfs appel en rijst stonden erop! Gelukkig gaat het nu beter en ik zweer echt bij boodschappen doen bij AH. Zelfs KM-vrij brood! Maar vooral die eerste tijd, toen het nog niet duidelijk was welke voeding hij moest hebben vond ik echt zo heftig... En kind wat meer dan 7 uur per dag huilt, nee geen feest, hoe blij je ook bent met je kleintje. Daarom zie ik ook wel weer een beetje tegen de bv op. Heeft de kleine straks weer een allergie en moet ik op dieet, of doen we het net als vorige keer, gewoon over op de speciale dieetvoeding ?(uiteindelijk geeindigd met Nutramigen)
Nou dames, ik gaat s ff lekker uitgebreid douchen En daarna beneden een slagroomijsje eten heb ik al besloten whihihi fijne avond allemaal!!