Guppie gefeliciteerd een jongetje!! heb het gelijk op de site gezet.. En ja de hyves die ik heb aangemaakt is niet alleen van dit forum, maar iedereen kan erop komen die mama moet worden in Juli, alleen wel met mijn toestemming, dus een stalker hoop ik niet zo snel te krijgen daar hoor En een meting? Ja klinkt leuk, alleen heb ik geen rijbewijs dus geen vervoer, dus wordt het voor mij al lastig om dan ergens te komen..
@Guppie, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa een jongen! JE DROOM IS UITGEKOMEN! Super meis, onwijs gefeliciteerd!!
@guppie: gefeliciteerd!!!!! @suekes: wow, da's een mooi huwelijkscadeau! @meeting: ik weet niet of ik erbij kan zijn, moet het erg rustig aan doen. Maar wie weet. @einnuh: haha, lijkt wel hogere wiskunde! Ik gok op 20
Wiskunde?? o nee he!! talen daarin tegen ben ik heel erg goed.. ned, frans, engels, duits.. Mja frans is logisch, ben 2-talig opgevoed
Ik ben wel 2-talig opgevoed (Nederlands en Frysk ) maar tja daar heb je in het buitenland nix aan he..... met engels en duits red ik me wel maar frans....... ach ik kan brood halen bij de bakker en bier bestellen
hallo! Wow een deel 2!! wat heb ik veel gemist.. Zat gewoon nog op het 1e deel en wilde wat posten maar kon niet haha. Ik zag wel een hele mooie echo van ele voor bij komen! Es09 een meisje gefeliciteerd!! Guppie een jongen gefeliciteerd!! Hbe niet echt terug gelezen want was zooo veel! Hier gaat alles wel goed denk ik, nog steede continue trek in pata met mayo al is het 9:00 uur smorgens.. We zitten wel een beetje in de stress over ons huis want de kopers hebben een week uitstel gevraagd i.v.m koopsubsidie? Ik hoop zo dat ze het rons krijgen.. Angelsound denk toch dat ik er een aanschaf, mijn man wil het niet omdat hij denkt dat ik mezelf dan gek maak.. wat denken jullie? ik ben wel redelijk stressie als ik het hartje niet hoor maar dat moet ik nu toch wel makkelijker kunnen horen? Morgen 15 weken!! Joehoe! Las trouwens ook dat er zieken zijn beterschap!! Liefs
Zo, 4 broodjes op Ow lekker bellamano, patat met mayo!!! (maar volgens mijn mannetje is dat niet zo goed dus ik mag het niet elke dag eten ) Ik kon gisteren het hartje met de Angelsound wel vinden alleen was de uk aan het wedstrijdzwemmen dus raakte ik em steeds weer kwijt.... Ik ben ook wel een streskip met zulk soort dingen maar ach..... heb mezelf voorgenomen om als het een dag niet lukt gewoon de volgende dag nogmaals even te luisteren!
oooeeeewww zie dat ik al bijna de 16 weken heb gehaald!!!!ik vindt het zo snel gaan,,,,,en vooral omdat ik weet dat het de laatste x isop zich wel een goed teken dat het snel gaat,voel je je eigen wel okbehalve die stomme bekken:x:xben volledig incontinent,voel me wel 80:xgggrrrr!!!!
wedstrijdzwemmen hahahaha LOL Ik ga vanmiddag ook weer eens luisteren.. hopelijk is mijn kleine meid niet aan het waterpolo-en
Weet je wat ik trouwens zo leuk vind.. ik kan nu praten over ''zij'' ''ze'' ''mijn meissie'' en met mijn vriend samen kan ik ''haar'' zelfs bij de naam noemen.. want jaaaaaaa we hebben een definitieve naam En we hebben ook besloten dat ze vernoemd wordt naar mijn overleden oma.. mijn oma was mijn alles.. mijn maatje, was zo'n lieve vrouw, mijn grote voorbeeld, en heb altijd gezegd: als ik een meid krijg wil ik haar naar mijn oma vernoemen.. en nu kan het!! Denk dat als mijn opa het hoort in huilen uit barst haha.. de 2e naam mogen jullie wel weten.. het wordt dus: ........ Aimée de Groot
Wat ik me nu bedenk.. haha.. zou wat zijn als iemand hier dezelfde naam heeft verzonnen.. Hoe zouden jullie dat vinden? of niet uitmaken omdat je mekaar toch niet persoonlijk kent?