Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    love you sam!!!!we begrijpen elkaar dus helemaal!!das dus de rede waarom ik het ook echt niet hoef te weten,en dat ik zo erg boos kan worden als ze denken dat ik het voor een zoon doe!!:x:x:xik zeg altijd maar,,gezonheid is het allerbelangerijkste van allemaal!!!!
    zoiets wil je niet mee maken idd!
    xxx

2. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    dat is heel goed mogelijk sam,dat ze er angst aan over heeft gehouden!!!
    rianne is nu 6 en heeft tot op de dag van vandaag nog wekelijks het ziekenhuis van binnen gezien!
    gaat allemaal goed,maar kom niet met prikken aan,want dan kun je de landmacht inschakelen:D:Dwe gaan nu onder hynose proberen,,want ze is nog niet uitgeprikt helaas:x

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aaah arme schat!!! Ja bij jildou moesten ze op een gegeven moment een nieuw infuus prikken.. nou werkelijk... 4x mis, 3 verschillenden.. dat kind maar huilen en ik nog harder huilen op een gegeven moment.. Toen zouden ze 1 op haar hoofd zeggen, hoofdje kaal aan 1 kant (daar ging haar mooie haar :( ) maar dit zou een kinderarts doen.. ik ben de kamer even uit gegaan.. want dan kon ik helemaal niets voor haar doen.. Nou dat mislukte dus ook.. En waar zet hij hem vervolgens in? Het handje dat al blauw was van de vorige, erg knap dus dat die wel lukte.. pff..

Precies Nummer 4.. Fijn dat we kunnen praten ;) !! Ik wil niet andere mensen nu minder laten genieten van hun zw.schap, maar wil ze dit wel even meegeven!!

Nou en nu ga ik echt naar bedje ;) Trusten allemaal en tot morgen :D !!

4. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Sam, heb je verhaal met open mond gelezen, wat een horror zeg brrrr :$:( en wat een verdriet...
    Gelukkig is Jildou goed opgedroogd maar zoiets vergeet je nooit meer denk ik...

5. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    #605 nummer 4, 25 jan 2010
    Laatst bewerkt: 25 jan 2010
    truste sam.
    is dat geen optie voor jullie??onder hynose proberen?wordt gewoon in het ziekenhuis gedaan,,baad het niet dan schaad het niet{zeg ik nu stoer,maar ben er ook nog niet zeker van}}e ja,,fijn dat we elkaar begrijpen,want krijge het gevoel dat dat soms bij andere mensen ver te zoeken is!!
    dat ze vinden dat ik zeur,omdat ik voor hun gevoel wel erg veel meegemaakt heb{krijg het idee dat mensen denken dat ik het verzin!!!}}nou geloof me,,ik verzin niks,maar denk er wel over om een boek te gaan schrijven over mij leven,want het is alles behalve saai geweest!!en nu stop ik met schrijven want voel de waterlanders de boventoon voeren!
    xxx

:x:x:x:xhormonen ook!!!ggrrrrr

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @sam wilde ff reageren op jou verhaal, jeetje wat moet dat heftig geweest zijn voor jullie en ook voor haar. kreeg toch wel en brok in mijn keel toen ik het aan t lezen was.

@de rest knuf

ik ben er weer vandoor duik lekker mijn bed in ben bek af....ow heb trouwens ff de vk gebelt vanmiddag ivm buikklachten en erge vermoeidheid ik moet morgen ff een plasje naar de ha brengen ze denkt blaasontsteking (ik denk het zelf niet weer het bijna zeker...heb het nl vaak zat gehad ;) )en mocht daar niks uitkomen gaan ze ff verder kijken. maar ik denk zelf dat mijn hb te laag is aangezien je daar mega moe van (kan) word.

truste

7. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    hey dames, even een vraagje...

mijn tante belde me vandaag op en die zei dat ik niet door de security poortjes mag op het vliegveld... klopt dit?

Mijn arts wist dat we zouden vliegen maar zei hier niets over, dus ik denk dat het kan toch???

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    :(:(:(
    Die kende ik nog niet...

9. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    nee anders ik ook niet... maar heb net gegoogled en mensen zeggen zolang je niet op de bagageband gaat liggen is er niets aan de hand ;) hehe

Bedankt voor je snelle reactie Nancy
    xoxo

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Soms hoor ik de gekste dingen hoor van mensen in mijn omgeving en dan denk ik *zucht* ;)
    Maar gelukkig, dan kunnen we gewoon vliegen (wij gaan waarschijnlijk april vliegen) ;)

11. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Sam: jeetje wat een heftig verhaal!!!!

@Nummer4: ook zo'n heftig verhaal! Pffff...

*Knuf voor jullie beiden*

@Shelly: niet door de poortjes....:(:(:( Nog nooit van gehoord... zou wel heel raar zijn.

Welterusten allemaal!

12. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Thanks Dithje! :)

Ja inderdaad Nancy... mijn tante die wilde dat ik de eerste 3 maanden als een hamster in winterslaap zou gaan zodat de baby niets zou overkomen... hahaha

Anywayz ik ga weer even verder met inpakken, printen en wat dan ook :)

Morgen doe ik weer even actief mee :)

Slaap lekker alvast
    xoxo

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Jeetje Sam en nummer 4, wat een heftige verhalen zeg. Krijg er hier ook helemaal de bibbers van joh. Met Eline ook een zorgentijd gehad voor tijdens en na de geboorte (die helaas nu weer zijn vervangen door nieuwe, andere zorgen :)) en die angst gaat je niet in je koude kleren zitten. Gelukkig heb ik met C élya ook mogen meemaken hoe het is om een 'gewoon' gezond kindje te mogen krijgen en is het met Eline heel goed nu. Ik ben daar heel dankbaar voor, zo vanzelfsprekend is het dus niet... Ook hier is het geslacht van ondergeschikt belang aan de gezondheid en het geluk van ons kind. Maar dat is altijd al zo geweest hoor. Ik denk eigenlijk dat dat wel voor ons allemaal geldt toch? Het wel of niet weten van het geslacht lijk voor sommige mensen misschien op dit moment wel van belang, maar staat natuurlijk niet in verhouding tot het belang van het krijgen van een gezond kindje :)

Shelley; Haha en niet op die band gaan liggen he ;) Dalijk kom je nog vast te zitten ook :D Inpakse!

Hey Nancy, als je in april gaat vliegen, hoeveel weken ben je dan?

Kikkert, hoop dat je geen blaasontsteking hebt. Dat is naar... :(

Liefs Elea

14. bellamano

bellamano Fanatiek lid

16 mei 2007
    1.119
    0
    0
    Ik heb bij Sam 9 maanden BV gegeven i.v.m zijn lasctose intolerantie en heb de handkolf van avent gekocht, bij mij werkte dat super maar de borstvoeding liep ook als een tiet. Volgens mij is het advies vanaf ongeveer 6 a 8 weken starten met flesjes geven omdat de beeb eerder gewend is aan de speen.. Ik ging als ik op bezoek was gewoon in iemands slaapkamer zitten ofzo, ik heb het nooit open en bloot gedaan maar dat was omdat ik dat gewoon niet prettig vond/vind. Sam wilde ook absoluut geen flesje van mij als ik in de buurt was, al was ik in een andere kamer hij rook me gewoon;). Eigenwijs.. Een zollega van mij had trouwens een electrische kolf, haar BV liep minder goed en zij had meer resultaat bij de electrische kolf dus is denk beetje persoonsgebonden.. Je kan er trouwens ook altijd eerst een huren bij een thuiszorgwinkel..

15. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ sam en nummer 4: pfff, met tranen jullie verhalen gelezen. Ik weet niet wat het is als je kindje voor z'n leven moet vechten in het ziekenhuis, maar ik weet wel wat het is om een kindje te verliezen. Als er met Sebas wat is dan ben ik ook gelijk weer in opperste staat van paraatheid. Wij kijken ook erg uit naar de 20 weken echo, eerst maar weer zien dat alles goed en gezond is. Maar dat brengt voor mij weer zoveel spanningen mee, dat ik me nu maar een beetje focus op zoiets als wat het zal worden. Beetje afleiding, kan ik goed gebruiken ;) Een deel van de zware afwijkingen die ons eerste kindje had hebben ze nu al nagekeken en ze hebben ons voor delen al gerust kunnen stellen. Andere dingen zijn nog niet na te gaan, en zullen pas met 20 weken duidelijk worden. Dan zien ze alles toch het best.... Erg spannend, dus ik kan me daarin heel goed in jullie verplaatsen.

Sebas heeft idd ook reflux gehad. Het record stond op 2 meter ver spugen ;) Op een gegeven moment ook Zantax gehad, maar dat werkte niet echt. Bovendien vond ik de bijwerkingen fors groter dan het voordeel, dus iom de arts gestopt.

Een dieet wat je voor je bevalling al kan doen? Ik zal eens gaan kijken. Wel heb ik ook de tip gekregen om zelf met 36 a 37 wkn zwschap Ortiflor Start te nemen. Dat kun je baby's geven om hun darmflora te rijpen wanneer ze veel krampjes hebben, maar dat schijnt dus in de zwschap in het laatste stadium ook veel te kunnen doen voor het beebje. Dat was ik dus zoiezo van plan.

Het is wel zo dat als je eerste allergisch is (geweest) de tweede of volgende dat niet hoeft te hebben. Daar hou ik me dan maar aan vast! Zelf op dieet toen ik nog bv gaf zag ik echt niet zitten, met 7 uur per dag huilen kon ik echt alle chocola etc gebruiken die er was, vandaar dat we toen op fv zijn overgestapt.
    Nou ja, we zien wel hoe het gaat deze keer:D

16. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Brrrr wat een enge verhalen allemaal zeg.. Helaas ken ik ook rotverhalen in mijn omgeving dus zou gezegend zijn met een gezond kind, echt wel! Niks is vanzelfsprekend helaas... Sterkte voor jullie allemaal *knuf*

@Shelly, lief toch van je tante! :) Ik wou dat mijn familie zo begaan was....

@Elea, Ik ben dan 28 weken (eerste week van april). Precies zo uitgekiend want je mag geloof ik maar tot 30 weken vliegen ;)

@Hier, weer op het werk, zo het gevoel dat het een druk dagje wordt. Mwha, we zullen zien..
    Verder weinig nieuws eigenlijk. :)
    Fijne dag allemaal!

17. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Nancy: werk ze vandaag! Hopelijk valt het mee met de drukte;)
    En thanx voor de knuf. Het is echt niet m'n bedoeling iemand bang te maken he!

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, dank je komt wel goed denk ik ;)
    Nee hoor, maar ik vind het juist wel goed! Even weer met beide beentjes op de grond hoor! Hoort helaas bij het leven..

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Dat is ook wel weer zo, maar toch.

Werk ze!

20. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    morgend dames,

las wat nare verhalen. Knuffeltjes voor iedereen!

Deel Deze Pagina