O, wat ik nou toch weer had..... Ik moet toch iedere dag antistolling spuiten tegen zwangerschapstrombose.... En aangezien ik echt als de dood ben voor naalden heeft manlief zichzelf ontwikkeld tot een ware Florence Nightingale en zet hij iedere ochtend heel trouw de bewuste spuit bij mij. Ik dus net de apotheek bellen om m'n nieuwe voorraad spuiten te bestellen. Niks aan de hand, gewoon besteld en donderdag de boel ophalen. Dus ik zit me nog ff te bedenken of ik nog wel genoeg heb tot donderdag (hoe bedoel je zwanger, "standby" en vergeetachtig...) en vraag ik me af hoeveel er vanmorgen nog in het doosje zaten...... Tja..... en toen kwam er niks... SH.T....VANMORGEN VERGETEN TE SPUITEN (en het is echt heel belangrijk dat dat iedere ochtend gebeurd, graag ook nog op hetzelfde tijdstip) Wat nu?????? Manlief gebeld, om te zeggen dat ik het wel zelf ga proberen (ik kan het wel, maar meestal duurt het 20 minuten en vaak haak ik dan uiteindelijk af en mag hij het alsnog doen ) Ik mocht anders ook naar z'n werk komen rijden, dan deed hij het alsnog. Dus ik naar boven om het zelf te proberen, spuit gepakt, 3x gezucht en geprikt!!!! Ik vind mezelf zoooo stoer (maar toch eigenlijk ook wel zooo'n held op sokken dat ik dit zo geweldig knap vind van mezelf) Nou goed, dat moest ik gewoon ff kwijt
Whaaaaaaaaaaaa shocking!! Zo ook niks voor mij he! Toen ik bloed moest laten prikken voor de zwangerschap zat ik daar toch te piepen joh. Ik zo tegen die vrouw; en dat moet over een paar maanden een kind uitpoepen haha ze kwam niet meer bij... Dus ik ben heel maar dan ook heeeeeeel erg trots op je!!!
Haha, zo zit ik er ook altijd bij met bloedprikken. Ze laten me zelfs de poezen zoeken op de poster naast de stoel Maar een kind uitpoepen is me prima gelukt, dus dat gaat met jou ook helemaal goed komen! Maar thanx dat je trots bent! Mocht van manlief een grote sticker plakken (mag Sebas als ie op het potje geplast/gepoept heeft)
Whahahah Pooh wat stoooeerrr!!!! Echt supergoed van je joh! Al moest ik wel erg lachen om t piepen bij t bloedprikken en de poezen zoeken! whahahahah.. ik zie t helemaal voor me.. En die sticker heb je zekers verdiend! whihiihi Ik heb trouwens nog wel een grappig bloedprikken verhaal.. Ik vind dat dus totaal niet eng, t was ongeveer meer gewoonte als iets engs (ze hebben me ook wel s aan 2 katen tegelijk geprikt waren zoveel buisjes ) en ik zit daar dus weer s zoals zovaak, dit maal in t ziekenhuis.. zit die man die dat doet ineens.. "goh heet ie *naam vriend*".... Dus ik kijk m een beetje stom aan van, HUH hoe weet jiiiijjj dat nou weer!! Had ik een schakelarmband om met zn naam erop.... Joh...
Haha Pooh, ja een heeeeele grote sticker! Met glitters Inderdaad stoer hoor! Ik ben zelf dan wel weer vrij hard als het op prikken en pijn aankomt, maar ontpopte me daarentegen tot een waar 'mietje' tijdens de bevalling van C élya Zo zie je maar weer, je leert nog eens een andere kant van jezelf kennen Liefs Elea
Brrrrrrrrrrrr een hele koude goedemorgen!!! Wat is het weer koud he? Hier is het -5 :x niet normaal!! Ik wil voorjaar!!!! O ja.. 17 weken alweer vandaag
Pooh zoo goed van je meis!! Bikkeltje! Hier geen moeite met naalden gelukkig!! Is toch wel fijn !! Jahoe, ze zijn nu mijn nieuwe droger aan het installeren !!
stoer hoor Pooh! Hier was het -11 vanmorgen. Vandaag is mn meisje jarig, 2 jaar alweer. 2 jaar geleden las ik nu dus te gillen van de pijn. Het is alleen neit zo'n leuke dag, want vannacht dikke ruzie gehad met mn man. Hij kan gewoon niet normaal doen als Ymke wakker wordt (is iedere nacht wakker) en gaat dan lopen schelden en tieren. Gats ik kan daar niet meer tegen. Hij zegt wel dat hij daar niets aan kan doen, maar dan moet hij het maar gewoon proberen. Anders gaat ie maar ergens anders slapen! Gelukkig hebben we de verjaardag van Ymke al gevierd. We zeggen er vandaag ook nks meer van, want het moet wel een keer klaar zijn. Alleen vanaaf nog even pannenkoeken eten.
Mogguh, Pooh, wow knap hoor zelf spuiten!! Hier is hubbie ook florence nightengale en ik durf echt niet zelf mijn b12 te spuiten. Ik knijp zelfs stijf mijn ogen dicht, terwijl die spuit mijn bips in gaat Sam, fijn dat je droger er is! Es,feli met je 17weken...en hier is het ook brrrrr van mij mag het voorjaar ook komen. bloedprikken, ik heb een bikkel in huis hoor. ik vind het verschrikkelijk en kijk altijd weg. Vorig jaar moest Damian aan zijn amandelen geholpen worden en van te voren moest hij even bloed laten prikken. Ik had al een berg drama verwacht, nou niet dus. Hij had het bij mij eerder gezien en hij gaat rustig zitten,steekt zijn arm uit en trekt zijn mouw omhoog van kom maar op Hij gaf nog geen krimp toen ze prikte en ging zelfs op zijn gemak zitten kijken, kijk mama bloed zegt tie nog heel droog Toch wel erg dat een 3jarige stoerder is dan mama
Es: Nou vanochtend toen ik met de honden uitging om 9 uur was het -11,5 hier Dus wil je niet zeuren over -5
haha, het gaat me ook niet om de pijn. Dat valt wel mee (alhoewel, als je verkeerd prikt is het geen feest). Ik heb een vrij hoge pijngrens. Maar kijken hoe een naald ergens ingeprikt wordt....dat kan ik ook op tv niet aanzien. Laat staan als je (zelf) die naald in je eigen lijf (lees buik) moet steken...tja, dan ben ik echt een watje...
@ Es: gefeliciteerd met je 17 weken! @ Pampapilio: gefeliciteerd met je 16 weken! En geweldig met die armband! @ guppie: gefeliciteerd met Ymke! Balen zeg, die ruzie van vannacht. Dat maakt de sfeer er niet beter op. @ mamasan: wow, da's echt een bikkel! Sebas zit ook wel eens met grote ogen te kijken als ik m'n prik krijg en dan zegt ie daarna: goed gedaan mama, Sebas ook een prikkie? @ koud: hier -9 vanmorgen, maar zo te lezen hebben we nog mazzel. brrrrr.... net ff 2 tellen buiten geweest. Had nog wat boodschapjes willen doen, maar ik geloof dat ik vanavond maar es lekker zuurkool maak. Ligt nog in de koelkast, is het helemaal weer voor en hoef ik mooi de deur niet uit!
@Es en Pampapilio, gefeliciteerd met het aantal weken! JOEHOE! @Guppie, gefeliciteerd met je dochter maar balen van de ruzie zeg... Sjonge niet leuk Onze buren hadden gisteren ruzie, djeez dat ging hard tegen hard, was gewoon eng @Prikverhalen, haha moet wel lachen om de verhalen hoor hihi gelukkig ben ik niet de enige Ik heb ook nog een mooie: werd paar jaar geleden bij mijn ouders door de hond gebeten in mijn oog (gelukkig NET niet mijn oog zelf geraakt pff) Dus het eerste wat ik zei was: O jee tetanus halen, terwijl ik er echt niet uitzag, vellen hingen erbij Dus ik met vaders naar het ziekenhuis, lig op dat bed, dus ik zo: pap we kunnen nu nog wegrennen. Dus mijn vader: JE BLIJFT LIGGEN JIJ! Komen de prikkers binnen, is 1 daarvan toch een mooie vent! whahaha en ik lag daar te shaken in mijn allercharmantste onderbroek NOT whaha Ik nog: moet ie in mijn kont?? Nee dus haha (Gelukkig!) En ik kon maar niet ontspannen en hij maar op mijn been slaan, ontspannen meid, ontspannen.. whaha wat een giller zeg en mijn vader maar gniffelen.. Dat zijn dingen, die vergeet je nooit meer hihi
Bij 17 weken hoort een nieuwe buikfoto.. 8) Hij is gelukkig niet meer zo gegroeid na vorige week Bekijk bijlage 46738
@Pooh: wat stoer dat je geprikt hebt! @Mamasam: wat een geweldig verhaal, stoer ventje heb jij! @Guppie: gefeliciteerd! @Hier: ga zo on the road naar andere vestiging voor een afspraak en daarna naar huis. Moet vanmiddag om 16 uur bij de VK zijn. Heb er alweer zin in, hartje luisteren!
mooi buikje Es! @ Nancy: haha, die is ook leuk! @ Sam: geen idee...zou het met het weer te maken hebben? Ik heb af en toe het idee dat die kids zo doen omdat ze minder buiten kunnen ravotten... Tja, die energie moeten ze toch op de een of andere manier kwijt. @ Dithje: veel succes en plezier vanmiddag! Ik heb toevallig van het weekend een buikfoto gemaakt (16 wkn, dan wordt het wel een keer tijd toch?) Zal ff kijken of ik 'm hier kan plaatsen. Ben niet echt heel handig, dus kijken of het lukt.
Meiden ik wou het jullie als eerste laten weten! We krijgen een JONGEN En zijn suuuuuuuuuuuuuuuuper blij!