Shyness Gefeliciteerd !! Uuh dat zou kunnen, maar Jildou speelt weinig buiten nog .. Dus dat zal het wel niet zijn. Ze is nu ook gewoon moe. Ligt nu te slapen. Zal snel even een ronde met de babyfoon doen met de honden.. Hoeft ze er straks niet meer uit, ja misschien even naar de winkel maar dat moeten we nog even zien
@ Shyness: gefeliciteerd! @ Sam: O ja, dat scheelt dan weer. Maar ja, een krijsend kind is geen feest...
hallo!! Lekker koud he?! ik heb vandaag lekker een rust dagje genomen! Alleen vanavond boodschapjes doen, maar dat vind ik niet zo erg.. Ik heb trouwens toch een babysouns besteld, hoop dat ik hem vandaag binnen krijg Voel me trouwens super vandaag! Bloedprikken.. Bij mezelf vind ik het nooit erg maar lijkt me wel heel moeilijk om bij mezelf te doen!! KNAP HOOR!! ik vind een bloedsuikerprikje bij mezelf al eng om te doen es wow moou buikje hoor!! de rest ben ik alweer vergeten, sorry.. Iemand haar dochter werd ook alweer 2 GEFELICITEERD!!
@Es, mooi buikje! @Sam, jeetje wat kan dat zijn joh... Sterkte vandaag @Shyness, zo hey dat is lang geleden! Gefeliciteerd meid, geniet van het idee!!
Ja als ik dat eens wist !! Denk vooral moe en dan gaat t ff niet zoals madam wil en dan doet ze zo... Nou ja, gelukkig is ze vandaag verder wel goed te pas dat scheelt
Hij is mooooooi hoor! Als het bedrijf waar Bart werkte niet failliet was gegaan hadden we die in bruikleen gehad (vond het niet een hygienisch idee maargoed hahaha). Erg mooi hoor!
shyness gefeli! Sam, afgelopen zomer speelde mijn dochter (toen 18 maand) juist heel veel buiten. Nu ook niet meer hoor. Oh ik had me toch zin in cola! Heb gewoon een leerling naar de kantine gestuurd om cola voor me te halen hihihi. Ze moeten daar wel om lachen hoor!
Guppie: Jildou is bijna 16 maanden, en ja natuurlijk in de zomer veel buiten geweest. En nu komt ze er ook elke dag wel 1 of 2 keer uit, maar denk niet dat dat de reden is dat ze zo boos was !!Dat bedoelde ik !!
Zo eindelijk bijgelezen! Guppie: gefeli met je meid! Shyness: gefeli een jongen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Sam: heftig verhaal zeg!! knuff! Welkom aan de 2 nieuwe meiden! Mamasan: haha florence nightingale hahahahahhaha! Ik ben ook geen held met prikken maar laatst vanwege de zw ging het toch wel erg goed hoor! vond het wel stoer van mezelf . Pooh: Stoerrrrrrrrrrr! Goed gedaan!!! Hier: weinig te melden haha, niks eigenlijk.. dusseh... haha! Wens jullie een fijne dag en lekker bij de kachel blijven brrrrr! Dikke kus Sue
Hmm ik zit hier in dubio... Laatst op een avond/ nacht waren mijn onderbenen ineens heel branderig. Na die nacht was het gelukkig over, wel zat er nog een horizontale rode streep op beide benen (op mn kuiten vooral) Nu had ik daar verder geen last van dus niet meer bij na gedacht, en nu spontaan begint het dus weer... Die horizontale streep is zomaar ineens helemaal rood en brand gigantisch... Zal straks wel weer minder worden, maar vraag me af of ik er mee naar de ha moet...
Krijgen of hebben jullie eigenlijk al een streep van navel tot schaamstreek??? Ben gewoon ff schieuwnierig
Had ik met Jildou op het laatst wel, maar heeft wel even geduurd en niet heel duidelijk.. Duurde wel lang voordat hij weg was !!
Ja duurde heel lang voor 'ie weg was ja! Hier ook pas met een maand of 6/7 geloof ik dat 'ie kwam. Nu nog niets te zien in ieder geval. Liefs Elea
Raar Sam... Zou er toch maar even mee naar de ha gaan als het blijft. Kan het geen begin van spataderen zijn? Liefs Elea
@Sam, wat raar Zou zeker naar de huisarts gaan hoor! @Es, jaaaaaaaaa hier een streep!! Al vrij snel had ik die trouwens..
Haha make my happy !! T ziet er meer uit als een allergische reactie .. maar ja.. waarop.. Niets bijzonders of nieuws...