Es spannend!!! Pooh het is streepvormig maar wel echt een plek zeg maar.. Maar ik moet het maar overleven want de ha is er niet deze week, ja voor nood maar zo ergh is t niet
goed zeg Es! Pooh ik denk meer een voorbode van bekkenpijn, maar ook wel veel bandenpijn en harde buiken. Ik ga ook even wat urine inleveren, je weet het maar nooit met vage pijntjes! Ik ga zo naar huus, er begint hier heel foute muziek te draaien en steeds harder. Bah!
@ Es: super! Nou maar hopen dat ze enthousiast zijn! @ Sam: maar het is niet dik en doet geen pijn? Als je twijfelt gewoon ff de vervanger bellen hoor. @ guppie: bah, lekker naar huis. Ik had afgelopen weekend ook meer last, veel harde buiken en m'n buik is echt weer heel erg gegroeid. Groeistuipje van de kleine, samen met banden-/bekkenpijn, mss?
@Es, jeeeeeh goed zo! @Guppie, minder!! Hier ook heel veel bandenpijn vandaag HALLELUJA zeg @Hier, een collega noemde met net lachend zwangere big :x grappig bedoelt, nou HAHA lach me rot :x Zei daarop maar dat ik dat homo-sjaaltje van hem eens om zijn strotje zou draaien grrrrrrrrrrrrr :x:x
Nancy nou fraai... Pooh het is niet dik, het voelt zeg maar alsof je droog je benen hebt geschoren. Niet erg fijn!!
Grrrrr!!!!:x Zeker ook de leukste thuis:x Maar je hebt lekker van je afgebeten, en dat sjaaltje deed 'm de das om
@Sam, lijkt me iets allergisch inderdaad..Heb je niet iets van verzachtende zalf ofzo? Roep ook maar wat..
Ja dan bel ik wel als ik er vannacht niet van slaap ook wel !! Ja zal straks eens wat babylotion erop smeren.
JOEHOE ik heb weer geluk .. Krijg net mailtje van mn werk, dat we donderdag geen vergadering hebben.. Nou hebben we dat maar weinig op donderdag (op vrijdag helemaal niet), maar nu dus weer niet .. HAHA!! lekkerrrr !! Poeh volgens mij zit er hier iemand ook een feestje in haar broek te doen HAHA!!
Nou viel mee, waren paar vieze scheten geloof ik !! HAHA Lekker kind heb ik he !! Ze is helemaal blij, nieuwe teletubbiedvd in de tv Waar maak je een kind compleet gelukkig mee? staat ze naast me te roepen, ohooh, ohooh, ohooh.. HAHA!!
Sam vervelend zeg dat je er last van heb. Ik heb de laatste tijd veel jeuk overal, op armen, en benen.Word er gek van. Ik moet ook donderdag naar de fysio, mijn nek zit steeds helemaal vast, waardoor ik hoofdpijn krijg, zon bonk. Tis nu al een week achter elkaar, hoop dat ze iets kunnen doen. Hoe is het verder met iedereen? xxxxxx
Hier weer lekker dom bezig. Dacht wat duurt het lang voordat de aardappelen koken, ja dan moet je wel de goeie pit aandoen he !!
@Es: mooie buik! @Shyness: Gefeliciteerd! @Sam: zou het zeker even laten checken bij de huisarts hoor! @Nancy: you go girl! Laat maar van je horen hoor, sommige mensen zijn echt horken:x! @Eline: hoop dat de fysio je kan helpen joh. Die bonkende hoofdpijn is niet fijn! @Hier: net terug van de VK! Hartje weer gehoord, helemaal goed. Bloeddruk was erg laag en ook HB geprikt en ook aan de lage kant. Morgen dus naar ziekenhuis voor uitgebreid bloedonderzoek. VK vindt ook dat ik minder moet gaan werken omdat ik nog steeds zo moe vindt. Ze vind 40+ uur veel te veel, helemaal met die reisafstanden. Moet zeker 2 uur per dag eerder naar huis.... Alles voor de beeb!! Moet dus morgen maar weer in gesprek met mijn leidinggevende, ben benieuwd hoe dat gaat! Ze zei zelfs dat als mijn werkgever moeilijk doet, ik mij meteen ziek moet melden en een gesprek bij de arbo moet eisen. AARRRGGGGGHHHHHH!!!! Ben heel benieuwd hoe hij morgen gaat reageren.