Ja een kijker.. hoop zo dat ons huis verkocht wordt. We wonen in een 2 kamer app begaande grond redelijk groot wel grote tuin, mooie badkamer! Alleen helaas dus maar 1 slaapkamer.. nu is het een redelijk grote slaapkamer dus mochten we niet kunnen verhuizen voor de bevalling past alles goed in onze slaapkamer (ledikantje en commode) maar het liefste zou ik toch een eigen kamertje hebben voor de kleine.. dus allemaal duimen!!!
ooh ga heel hard duimen! ja wij hebben ook een gelijkvloers appartement met tuin. Maar wel 3 slaapkamers. Beebj slaap sowieso de eerste maanden bij ons op de kamer in het wiegje hoor,vind ik wel gemakkelijk voor de BV
@ petatje ja wij wilden ook graag de turijn dus blijf die de mooiste vinden. maar helaas ging het niet. en die we nou hebben besteld (vancouver) is een beetje hetzelfde. alleen kleiner. maar blijf de jouwe mooier vinden hahaha. wij hebben ook de kinderwagen enzo al besteld.
Hey meiden, ff kort, want de kleine man heeft hier vanavond weer aardig de boel op stelten gezet. Vond het echt niet nodig om te gaan slapen. En dat terwijl z'n oogjes om 5.40 uur open gingen en hij op het kdv maar 1 uur geslapen had Mooie kamer en wagen! Spannend hoor, al die verhuizingen. De een wat verder weg dan de ander En Elea, succes morgen. Geloof niet dat ik je benijd in dit geval Petatje: de kleine kan volgens mij nu nog niet in je maag trappen, daar is je bm nog te klein voor. Maar je bm duwt natuurlijk wel al je ingewanden opzij en daar kun je wel heel erg last van hebben. Ik merk zelf dat ik vooral 's avonds (net iets te veel gegeten) erg veel last heb van m'n buik, alsof er te weinig plek is. Het heeft te maken met je organen die zich moeten gaan settelen. Niet echt feest. Als je teveel last hebt van maagzuur kun je daar vaak wel wat voor krijgen. Een tip die mij vorige keer in deze tijd hielp was een hap vanillevla Later was het niet genoeg meer, maar dat is voor later zorg Zo, ik ga nu m'n ogen dicht doen. Nou maar hopen dat die boef tot zeker 7 uur slaapt! Trusten!
Hoi dames.. kheb niks teruggelezen maar moet toch ff wat kwijt.. Wij hebben vandaag stiekem de geslachtsbepaling gehad!!!! Enuuuuhhhmmmm.... Mama moet even bijkomen geloof ik... Bekijk bijlage 46981
Jaaaa dank je!! al kan ik t me nog steeds niet voorstellen hoor! Moet wel zeggen, hij heeft geweten dat we dachten dat t een meid was.. want zo vaak als t piemeltje in beeld was was niet normaal meer! whahahaah hij heeft ons echt even duidelijk overtuigd! zelfs in 3d was t piemeltje duidelijk te zien! Nu maar druk op zoek naar blauwe dingen en wennen aan t idee!
Je naam op de bevallingslijst is blauw hoor En ja heel herkenbaar, ik dacht ook dat het 100% een jongen zou zijn.. mijn gevoel heeft me echt in de steek gelaten, maar je bent er zo aan gewend hoor!!
Laat blauw nou net mn kleur (nog) niet zijn!!! whahahaha.. Ga ik wel aan wennen.. onze nieuwe auto is ook blauw dus ik moet nu echt wel! whihihih
Het wordt vanzelf je kleur! hihihi 8)8) Roze was ook niet mijn kleur, maar nu vind ik het toch wel errug leuk!!
Ik hoop t.. ik hoop t echt.. Zal heel eerlijk zijn, ik heb t er best moeilijk mee en dat wil ik niet! Ik wil niet t gevoel hebben van teleurstelling, ik wil niet alleen meidendingen leuk vinden en gewoon veel minder hebben met jongens als met meisjes.. En toch is t zo! Dus hoop echt met heel mn hart dat ik heeeel snel juich en spring en zing en als onze knul er is nooit meer aan een meid wil Hoe stom t ook klinkt, had liever geen gevoel en voorkeur gehad hoor! want ben dolgelukkig met t feit dat alles goed is en gaat en dat we zwanger mogen zijn! maar toch is t gewoon even moeilijk..
Ik begrijp het wel hoor.. al heb ik dat zelf niet zo gehad. Maar ik denk gewoon dat je het moet laten bezinken en leuke boys dingetjes moet gaan kopen dan komt het allemaal vanzelf wel. En zeker als je straks je mannetje in je houden houd!!
Pamp: Ik had het bij mijn zoontje ook hoor. Vooral toen ik eerst hoorde dat het een meisje zou zijn was alles rose in mijn hoofd. Bij 37 weken bleek het dan toch een jongen te zijn en geloof me pamp...... ik houd van jongens!!!!!!!!!!!! Ben er heel erg blij mee. Mijn zus zei overigens vandaag weer dat ze droomde dat ik een jongen zou krijgen. Ik ben benieuwd of onze Shar (zo noemen wij haar, omdat ze altijd alles van te voren weet) dit keer ook weer gelijk heeft. Verders nie teruggelezen..
Ben zo terug en dan klets ik weer mee.. ff lekkere douche nemen! Ik heb eindelijk vandaag wat binnengehouden.. RIJST. Dat is overigens ook het enige vandaag..
Hoi! Ik lees een stukje terug dat jullie je afvragen hoe het met me gaat! Euh haha ik ben toch echt langsgeweest vandaag, maar had totaal niks te melden hihi! Dus alles goed was ook niks aan de hand, haha! Pampapillio: Gefeliciteerd met je zoontje!! Komt goed je zult aan het idee wennen! Ik was ervan overtuigd dat het een meid was en bij mij heeft het een halve dag gekost eraan te wennen! Goed nieuws voor elea en mamasan! Gefeliciteerd dat de papieren rond zijn en wat een toeval dezelfde dag! Claire veel plezier!!! Petatje mooi zeg! Ik heb ook al zon mazzel met schoonouders! Es: Ik duim voor je! Dikke kus en slaap lekker! xxx
Fijn dat jullie t wel begrijpen meiden!! Ik voel me ergens zooo schuldig dat ik niet meteen sta te juichen en doen.. want dat wil ik wel! maar ik denk dat ik hier echt in moet groeien.. t omgaan met een knul en t dingen ervan leuk vinden.. Zal een echte jongensmama worden! wel fijn dat jullie begrip hebben.. dat waardeer ik echt heel erg! want vind t moeilijk erover te praten..
Komt goed Pamp, zal over een aantal dagen nog eens vragen hoe je je voelt... Hmmmmm... zal ik het bij de 20 weken echo dan toch maar vragen?!:S
IK zeg doen! Maarja, ik had t echt even nodig om t vroeg te weten.. en eerlijk is eerlijk.. ben niet de enige in mn familie! T went vanzelf.. daar ga ik helemaal vanuit! al blijft t vreemd om "hij" te zeggen als ik t over uk heb..