@Pampapilio, jij vuile stiekemerd!! Maar toch een zoon!!? Shocking voor jou.. Maar heel erg gefeliciteerd hoor! Is gewoon wennen en dat gaat zeker lukken @Petatje, mooie spulletjes! Jeeeeeeeh we zijn allemaal lekker op dreef met kopen @Es, succes met de kijkers vandaag! Weet er helaas alles van... Ons huis heeft vorig jaar 9 maanden te koop gestaan met 4 maanden dubbele lasten omdat we al in ons nieuwe huis zaten Niet fijn... Maar gelukkig doe jij het slimmer in deze tijden, eerst dit huis weg en dan de nieuwe pas kopen @Mamasan, gefeliciteerd!! Wat een goed nieuws! JOEHOE! @Hier, Zoooo ik was gisteren in zo'n shit-bui niet normaal.... Huilen huilen, alsof mijn leven er vanaf hing Mis mijn moeder zo onwijs en dan dat gedoe met mijn zus.. bah wist niet waar ik het zoeken moest. Was echt een hoopje ellende gister, ook enorme bandenpijn dus snikkend met een kruik op mijn buik op de bank aaargh Nu gaat het wel weer, maar kan beter. Maar koooomt goed! Nu weer aan de arbeid bleh Fijne dag meiden!
Aaah Nancy, dikke knuffel meis!! Pamp: ik denk ook dat je over een week wel aan het idee gewend bent hoor!! En er is genoeg leuks te vinden voor jongens!! Komt wel goed !! Weet even niet meer wie het vroeg, over maagzuur: Komt ook door de hormonen dat je maagafsluiting wat slapper wordt en daardoor kun je er last van hebben!! Ik had het met Jildou vooral heel erg op het eind!! Nu s avonds wel eens, maar nog niet zo ergs als later bij Jildou.. Dat zal nog wel komen !!
pampillo: gefeliciteerd met je jongen hoor! heel duidelijk een knulletje! Nancy: dikke knuffel hoor! moet moeilijk voor je zijn. Sterkte i.i.g.
Goeiemorgen.. bedankt allemaal!! Stiekem had ik gehoopt juichend wakker te worden, ineens omgeslagen te zijn.. maar niets is minder waar.. Ik hoop ECHT dat ik me snel anders ga voelen hoor voel me schuldig en naar en pffff...
@Elea: sterkte en succes in Parijs vandaag! En ik duim voor je dat alles in 1 keer goed gaat. Qua pukkels, heel herkenbaar8). @Petatje: hier ook last van maagzuur hoor, dus volgens mij is het niet te vroeg en komt het zeker door de zwangerschap. Normaal gesproken namelijk nooit last van. @Pampapilio: gefeliciteerd, een jongen! Qua gevoel gaat het helemaal goed komen joh... Het is gewoon even wennen voor jullie omdat jullie zo sterk het idee hadden dat het een meisje zou zijn. Komt goed!!! @Es: succes met de kijkers! @Nancy: dikke knuf meis, komt allemaal wel goed!!! @Hier: net mijn leidinggevende gesproken, was toch wel een klein beetje nerveus. Maar hij pakte het heel goed op. Ga nu elke dag 2 uur eerder naar huis, dus om 15.00 uur. De overige uren wordt ik ziekgemeld. Heb meteen ook maar een aantal afspraken verplaatst die na 15.00 uur stonden ingepland voor de aankomende weken, is goed voor het wen proces8).
Ahh Nancy, dikke knuf! Pampillo ik had dat gevoel ook gehad als het bij ons anders was geweest hoor. Komt echt wel goed! (tip, kijk eens bij kixx-online.nl wat een leuke jongenskleren er zijn). Ik heb helemaal geen zin om mensen het geslacht van de beeb te vertellen. Vorige keer deed ik dat wel, maar nu zeg ik gewoon steeds dat ik het nog niet weet. Raar he!
Jeetje wat is er veel bijgeschreven dames!! Ik had gisterenavond wat problemen met ziggo dus geen internet Petatje: wow wat een mooie kamer en wagen zeg!! es: Fijn een kijker!! Kan je alles lekker poetsen wij hebben trouwens tussen de 40 en 50 kijkers gehad, dan is het niet zo leuk meer Bij ons heeft de kopervan ons huis als hij vandaag geen uitsluitsel heeft van de koopsubsidie weer uitstel gevraagd tot as vrijdag hoop zo dat het door gaat anders kan ons nieuwe huis ook niet doorgaan en we zouden de overdracht al vrijdag of maandag doen.. Ik baal zooo! hoop dat ik vandaag nog wat hoor.. Ik las nog wat over de bruine(pigment) streep op je buik, bij mij komt hij alweer.. maar hij is nog heel kort.. Mamasan: gefeliciteerd met de aankomende emigratie!! Verder weet ik het niet meer ga nu weer verder lezen, doe het maar in 2 delen. Ik heb trouwens het hartje gehoord met de babysound!!geweldig
Ik denk ook dat je wel anders gaat voelen hoor.. Het is even wennen.. Zou ik ook hebben als wij nu horen dat het een meid is wij denken namelijk echt een jongen.. Je moet je ook niet schuldig voelen joh. Ik weet ook zeker dat je straks alles van je kleine knul leuk vindt ook de jongensdingen!!
@pampalino een jongen van harte meid . ik dacht samen met mijn man dat Dylan een meid was echt voor 100%zeker het voelde echt zo .tot de echo ja hoor een jongen .ik moest echt heel erg wennen maar toen ik eenmaal gewend was vond ik het super. En wat jongens kleding betreft en is genoeg stoers maar ik vind nooit hoe dan ook tot ze nog altijd voor meiden veel meer dingen hebben @es kijkers succes meid ik duim voor je. Hopelijk word het in eens verkocht (stiekem ben ik jaloers ik wil ook tot ons appartement nou eindelijk eens verkocht word/kijkers komen er is nog niemand geweest in dik 1jaar tijd L) @nancy dikke knuffel voor jou meid, ik heb niet mee gekregen wat er precies aan de hand is maar door familie kun je je idd erg kl*te voelen. @bellamano ziggo hou op hou op wij hebben een en al problemen met die eikels @bruine zwangerschapsstreep bij Dylan had ik heb nu wel al licht en nu nog niks . @de rest knuffie --àlas van zw-dementie
nog 1 dagje en morgen rond deze tijd weten we wat het is ik ben zoooo nieuwschierig en deze dag duurt me dan ook te lang hihihi. hier gaat alles redenlijk heb veel last van "harde" buiken en erge vermoeidheid ik moest van de vk mijn urine laten controleren op blaasontsteking maar dat was het neit (wat ik al dacht) de harde buiken zijn echt afkomstig van te veel doen en moet dus nog rustiger aan gaan doe (heel moeilijk voor mij), maandag moet ik toch weer naar de vk en dan gaan ze ook ff hb prikken (want denk dat die erg laag is). ik ben trouwens nu 2,3kg bijgekomen en dat vind ik erg netjes aangezien ik bij dylan al meer was bijgekomen. ow ja gisteren heeft mijn man de kleine voor het eerst "goed" kunnen voelen die was namelijk een koprol race aan t houden hihihi ik ga me maar eens verzorgen tis al bijna 11uur zie ik
Mogguh, Pampapillio, gefeliciteerd met je zoon! Je hormoontjes helpen nu ook niet mee he! Dus voel je niet schuldig meid! Ennuh, knulletjes zijn vaak veel aanhankelijker naar mama toe he! Die van mij in ieder geval wel. Guppie, ja raar hoor dat je zoveel geld krijgt om een kind uit te poepen was 850,- zag ik gister Petatje, verzekeringen kosten inderdaad bijna niets, boodschapjes en autobelasting is bij jullie duurder, maar ach dat overleven we wel. Elea, veel succes in parijs vandaag! Es, spannend kijkers!, succes. Nancy , fijn die horrormonen Zit hier naar mijn telefoon te gapen in de hoop dat hij overgaat, alsof het helpt Wil zo graag dat de emigratie mensen bellen. Best moeilijk geduld hebben
@pampapilio: ik had bij de 1e ook het gevoel een meisje te krijgen. Was een jongen... Toch super, ik zie in onze vriendenkring dat (bijna) alle jongens veel liever zijn dan de meiden! Mijn kanjer speelt ook graag met poppen en zijn lievelingskleur is...roze! Maar snap je wel, moeder dochter band! Was bij de 2e dan ook heel blij! En nu...hoop meisje, denk jongen.
o trouwens we hebben eindelijk de uitslag van de nekplooimeting deze was 1:3000 een normaal risico zei de vk. wat was bij jullie de uitslag eigenlijk? die van dylan weet ik nl niet meer
Bedankt voor de reacties meiden.. heb ik echt ff nodig merk ik Ik schrijf ook gewoon alles van me af hoor.. ik hoop dat ik niemand hiermee pijn doe of boos maak.. want geloof me, ik zou er nu voor tekenen dat ik altijd al een jongetje had willen hebben en als een idiote spring in t veld door t leven ging! ECHT! Ik heb gewoon altijd extreem veel gedacht en gedroomd van kinderen krijgen en hoe ik t ook wende of keerde.. t was altijd een meisje.. en da twas onbewust, want als ik probeerde te denken aan een jongen.. voegde het me gewoon niet De naam voor een meid had ik dan ook al heeeel snel in mn kop en voor een jongen? ik had geeeeen idee.. Ook kijkend naar vrienden om ons heen en in t algemeen kijkend naar de kids die ik tegenkom en in familie etc. heb ik altijd met de meiden een klik, ben ook altijd de pineut voor t tuttelen, de boekjes lezen enz enz En jongens? die "grijpen" me niet.. jongensspullen ook niet.. en dat vind ik nu vooral moeilijk! als ik een babymeisje in een blad zie krijg ik vlinders in mn buik.. en bij een jongetje komt t gewoon eigenlijk nooit verder dan de gedachte "ohja dies wel schattig" Snappen jullie me nog En t is dus echt niet zo dat ik me zo WIL voelen.. god ik heb er de hele nacht over liggen piekeren.. tis een knul, tis een jongen.. en ipv dat ik dan vlinders en kriebels krijg blijf ik t maar herhalen naar mezelf.. en lijkt t alsof ik mezelf aan t overhalen ben dat t echt superleuk is, maar iets in me blijft koppig (weet niet hoe ik t anders uit moet leggen) Ook de babykamer, voor een meid zoveel leuks gezien dat ik gewoon had moeten kiezen voor wat we nou echt zouden gaan.. en voor een jongen? pffff zelfs een behangetje vinden dat ik leuk vind is moeilijk! (valt jullie dat ook op dat voor meidenbaby's veel meer printjes en streepjes behangetjes zijn als voor jongens?!!!) Ook heb ik t idee dat vriendlief t stiekem moeilijk vindt.. die leek gister in een klap overtuigd en vond t meteen leuk.. die vond mijn eerste shock dan ook wel moeilijk om mee om te gaan.. Maar nu? hij heeft geen zin om babykamers te kijken en heb t idee dat ie t hele babypraat ff zat is.. terwijl we juist op t geslacht zaten te wachten met shoppen! Enige wat ik gekocht heb is t praktische (lees babykamer en kinderwagen) en 1 paar slofjes na de eerste echo.. omdat ik t niet kon laten.. verders hebben we nog helemaal NIKS gekocht en t lijkt alsof ie daar ook niet echt zin in heeft.. (mannending of stiekem ook wennen? ) En dat in combinatie met een dikke portie hormonen zorgt er idd voor dat ik het even niet meer weet.. Ondertussen blijf ik mn best doen jongensspullen leuk te gaan vinden en t idee van een jongetje in mn hoofd te krijgen en dan blijf ik echt hopen dat jullie allemaal helemaal gelijk hebben en ik inderdaad na zijn geboorte niets anders meer had gewild!
zal ons kamertje en de wagen ook ff showen. hier de kamer. op de foto is het noten kleur iets lichter als in het echt.maar dit is de kamer dus.
en dan de wagen daar heb ik 2 foto's van. en sommige vinden er misschien niks aan. maar we hebben een exclusief model van de quiny buzz. nergens konden we leuke kleur vinden dus dan dit. dit is de buggy.
@Nancy: Dikke knuffel voor jou!! ''komt wel goed, schatje'' Ik moet om 2 uur bij de VK zijn.. wel weer zin in hoor!! Mijn vader gaat mee, hihi!! Ach ik schaam me er niet voor.. mijn pa en ik zijn 2 handen op 1 buik, altijd al geweest! Ik ben echt een papa's kindje Heb ook een goede band met mijn mams, maar toch anders.. Mijn vader leeft ook helemaal mee met mijn zwangerschap. Hij is zelfs een baby-logeer-kamertje aan het maken Hij heeft een oude wieg gekocht die hij helemaal aan het opknappen is. De commode gaat hij ook zelf maken, en omdat mijn zusje onwijs goed kan tekenen (gaat ook studeren voor architect) gaat me zusje woezel en pip op de muur tekenen en gaat me vader het schilderen!! Lief he!?
@bubsie: Gave kamerrr!!! en die buzz had ik gezien ja, hijs wel tof! wij vonden t ook jammer dat ze de black&white versies niet in de buzz 4 hadden! Oh en over mn verhaal.. tis nogal een lang verhaal geworden zie ik nu.. sorry