@ nummer 4: feli met de 16 weken!! wel bale van je bekkenklachten @ Es: speeltje voor je kleine meid (hele mooie 2e naam trouwens ) Bekijk bijlage 45089
hier zijn we ook al uit de namen,,meisjes naam was moeilijk,was door me inspiratie heenjongengs naam was makkelijk,schvader is 4 jaar terug overleden,dus die naam wordt het als het een knulletje zou zijn!!zou ik voor mijn man geweldig vinden
Ja dat is wel een goed idee ik moet maandag weer naar de gyn/vk als alles dan goed is koop ik er denk ik een en wat si het verschil tussen angelsound en babaysound? Is het erg slecht? i.v.m. het zout? dat doe ik er namelijk nooit op.. ik eet het namelijk wel 1x per week.. Dat kan toch wel?
Wij hadden een meisjesnaam maar die staat nu een beetje heel erg hoog in de lijst van meest gebruikte namen dus gaan denk ik een andere naam bedenken, jongensnaam nog geen idee...... lig 's nachts druk te denken maar het lukt nog niet.....
Wij eten ook gemiddeld 1x per week patat! Lekker Heb laatst gehoord dat als je patat bakt in natuurlijk vet het niet eens zo slecht is, en je moet wel iets zout per dag binnen krijgen!! (zelf een broodje kroket (gebakken in natuurlijk vet) is beter dan een broodje kaas )
Ik ga even douchen en met de hond wandelen, als ik terug kom kan ik lekker relaxen, heb vandaag een rust dag ingesteld.. heb zo'n last van me onderbuik!!
es Hele mooie 2e naam~!! Wij denken er ook elke keer uit te zijn maar dan vind mijn man het opeens 2 dagen later weer niks Nu hebben we er eergisteren weer 1 bedacht voor een jongen en die vindt hij tot nu toe super.. Meisje is nog steeds hetzelfde.. Bij Sam deed ik mee aan maartmama's 2008 forum en hadden meerdere dames Sam als naam gekozen.. Vond ik niet erg.. In mijn omgeving hoor ik hem weinig.. Ik had zelfs met 1 iemand dat de 2e keus ook hetzelfde was.. dat was zoo bizar haha..
Jawel gaat steeds beter! vandaag nog geen last gehad en al 3 bakken koffie op Vannacht wel 4 uur aan een gesloten geslapen (toen was het plaspauze)! en daarna weer iets last gehad en dan duurt het even voordat ik weer slaap dus dan maar namen verzinnen, doek nog wat nuttigs
Nou ik ga weer even een noodlesoepje eten en lekker op de bank liggen, sam slaapt nog maar even . Tot vanavond!!
daar heb je gelijk in dat slapen weet nog wat,ben een buikslaper,maar ligt niet zo lekker meer,dus kan me draai niet vindenga er een uurtje op zo,gelijk met danielle
@namen hier wel al wat namen verzonnen maar we wachten tot volgende week want als we het geslacht weten word het wat makkelijker maar voor de zekerheid houden we wel een andere naam achter de hand want ik ken er genoeg die wat eerst dachten een meid te krijgen en opeens was het toch een jongen
@Namen, wij zijn er zo goed als uit. Als mensen dezelfde hier hebben dan is het pech maar zal er zeker niet wakker door liggen Helemaal niet erg dus.. Heb trouwens ons lijstje al een hier neergezet 8)