Mooie foto Nancy! Euhm, wat raar over dat niet filmen/foto's maken bij de 20w echo, wat een raar zkh heb ik dan en ik vergis me echt niet, heb het papietje voor mijn snufferd liggen en staat er echt op hoor, 7,50 en dan krijg ik alles op dvd! Hihi, vindt het wel grappig dat we ons allemaal zo druk kunnen maken om stomme dingen, klotefietsers/wandelaars etc ect waar we ons normaal nog geen seconde mee bezig zouden houden haha! Hier: doodop, we zijn naar de stad geweest, heb witte pumpjes (niet te hoog vanwege wankelgevaar met buik) parelknopjes gekocht en de ringen opgehaald dus nu nog een stropdas, (we hebben al een goeie optie) en dan zijn we er klaar voor! Ik weet alleen totaal niet wat ik met mijn haar moet doen. Ik wil denk ik gewoon stijl haar met helemaal niks erin, is dat stom? Ik ga opruimen hier... joepie de poepie... Oja Pam: laat het even los en denk er niet over na als dat lukt, en probeer zeker niks te forceren, dat belemmerd je alleen maar, je hebt nog een half jaar en zoals al gezegd geniet van je zwangerschap en focus je daar op! Alles heeft tijd nodig! Dikke knuff! Ik lees vanaaf weer wel ff mee! xx Sue
Was Senna85 niet onze enige echte Es? Of vergis ik me nu Es? Ik heb ook van geen van allen meer wat gehoord dus lijkt me een goeie! Gaat dat altijd zo dat ineens mensen niet meer komen (vraag dus voor de mama's die in andere bevallngslijst topics hebben gezeten).
Ik zal ze van de lijst afhalen.. als ze er weer op willen kunnen ze me pb-en ja toch! En ik heb me naam veranderd in Es09.. ik heette eerst ook senna maar omdat er 1 bijkwam met die naam heb ik me naam laten veranderen
Goh morgen alweer 17 weken, de tijd begint echt al te vliegen hoor, hebben jullie dat ook? Oja en gisteren had ik ook het gevoel dat er werd gekoppeltjeduikelt (haha wat een manier van schrijven weer heerlijk) in mijn buik, werd er zelf misselijk en draaierig van, maar dat kan dan dus ook? Ik denk weleens dat ik gek ben nl hihi! Nou fijne dag en dikke kussen! Sue
er vallen altijd veel mama's af en tegen het einde zie je er weer een paar komen en als iedereen bevallen is zie je er ook weer erg veel afhaken
ik ben ook weer goed bezig geweest ik heb gewoon div personen van mijn hyves verwijderd ze zeggen toch nooit wat
Hoera ik zag mooie kamers voorbij komen en kinderwagens Ik lees alles ma kan bijna niks onthouden Hier zijn de spuiten gearriveerd morgen gaat de vk m zetten elke donderdag de doktersassistent wist niet hoe Heb iemand ook last van drukkend gevoel op je onderbuik???
wat ik dacht: sue-jongen -> dat klopte nancy-meisje -> es-jongen-> die was fout sam-jongen -> shyness-meisje-> die was fout dit is wat ik nog kon vinden
Hey hoi, Zo, ik ben d'r ook weer. Vanmiddag weer ruim 2 uur liggen slapen, ben echt zoooo moe! @ Nancy: *een hele dikke knuffel!* Ik weet niet wat het is om mn moeder te moeten missen, maar ik kan me wel voorstellen dat je juist dit graag met haar wil delen. En dan gaan verhalen over je zus je niet in je koude kleren zitten. Goed dat je je baas op zn gedrag aangesproken hebt. Ben benieuwd wat hij er mee doet! @ Bubsie: leuk kamertje en gave wagen! @Kikkert: bij mij was de uitslag van de np 1:7925. Bizar goed, een 15 jarige zou het me niet nadoen volgens de echoscopiste. @ Dithje: lekker dat je baas zo reageerde! @ Es: lekker dat alles goed was bij de vk! En grappig dat je dicht bij Nancy woont, dan kun je in geval van nood ook bij mij een bakkie komen doen. Zo ver is dat dan ook weer niet. @ mama chan: huh, een doktersassistent die niet weet hoe ze een injectie moet geven????? Nou ja, lang leve de vk! @ Pampapilio: ach meid, komt wel goed. Geef het gewoon ff tijd. Kijken bij H&M naar leuke stoere jongenskleding en struinen op de site van Lego helpt mss wel wat . Ik dacht ook een meid te krijgen en dat werd en knul. Ben d'r echt zooo blij mee, het is een ongelooflijke kroel, gek op z'n moeder, dol op knuffelen en kusjes geven en ook zijn lievelingskleur lijkt roze te zijn. Jongens zijn vaak liever, meisjes zijn vaak kattiger. Oke, ze gooien wel wat meer met speelgoed, maar echt het komt goed. Geef het tijd. Het allerbelangrijkst is dat hij gezond is, toch?
@Nancy: jeetje wat heftig meis! Snap heel goed dat je juist nu je moeder heel erg mist. En je zusje, pfff zal niet meevallen. Goed van je dat je je hart gelucht hebt bij je baas! Kan je jezelf achteraf nooit verwijten dat je niets gezegd hebt. Leuke foto!!! @Es: fijn dat alles goed was! @Sue: tuurlijk is dat niet stom! Jij moet met jouw haar doen wat jij wilt want het is jouw dag!!!! Net bloedgeprikt en nu maar afwachten wat de uitslag is... Ben een beetje jaloers op de meiden die beebje al regelmatig voelen, wil ook!!!!!!!!!!!!!!!!
Pffff, wat schrijven jullie veel meiden!? In een snelle hap alles gelezen, maar vergeef me, ik heb niet alles onthouden Pam: Van harte gefelciteerd met het krijgen van een zoontje ! Aan iedereen die een knuffel nodig heeft! DIKKE KNUFFEL VAN PIPPO
@ Pampilio: gefeliciteerd! een zoon!! heb je al een beetje aan het idee kunnen wennen? Net je hele verhaal gelezen, kan me wel voorstellen dat je er zo over denkt! Laat het even op je inwerken! en lekker genieten van je zwangerschap!! dikke knuff!! @ Dithje: fijn dat je leidinggevende het goed heeft opgepakt!! @ Kikkert: wel goed om jezelf denken hoor! @ Es: ik vind het fijn om een goede band met mijn vader te hebben! zijn ook 2 handen op 1 buik (relatie met mams gaat nu gelukkig ook steeds beter!! ) Leuk dat je vader mee gaat naar de VK en speciaal!! en je echo was goed lees ik net!! gefeliciteerd! @ Bubsie: als het aan mijn man lag filmde hij alles, ook de hele bevalling (daar heb ik al een stokje voor gestoken!) ik zou het ook niet erg vinden dat hij de 20 weken echo ging filmen, hij heeft de 12 weken echo ook gefilmd! Je kunt het in ieder geval altijd vragen! @ Nancy: wat een verhaal!! dikke knuff!! en voor degenen die ik vergeten ben: dikke knuff!! @ hier: vandaag de hele dag in overleg gezeten.... bah... en nu moe, mijn hoofd loop over...... Eten staat op, gebakken aardappeltjes met witlof (nu aant koken, strax in de oven met ham en kaas! ) met een gehaktbal lekker!!
Haai meiden, daar ben ik dan weer. Strompel net binnen na een dag van hot naar her gerend te hebben door Parijs met mijn meiden om de paspoorten te regelen! Het begon met een uur file, ongeluk... Daarna naar de enige fotozaak waar we de foto's konden maken, die dus 20 minuten van het aangegeven metrostation was... Foto's gemaakt, ging goed, dus toen naar de ambassade. Weer 20 minuten lopen... E line was moehoe.... maar toen waren we er, alles ingeleverd leek geen probleem te zijn, tot we bij de foto's kwamen... Bleken de foto's niet goed te zijn, volgens de norm :x En niet 1 foto, maar alle 3!!!! Die van Celya en Eline waren veel te klein, die van mij overbelicht. Moesten we dus weer terug!!!! het was ondertussen al 13.00 u. en de ambassade gaat om 15.00 u dicht. E line moest supernodig plassen (en ik ook trouwens) en dat mocht dus niet bij de ambassade. Ook hadden de kinderen nu natuurlijk honger, dus snel wat gaan eten. Daarna weer naar de fotozaak terug gelopen. Het was ondertussen al bijna 14.00 u. Kom ik daar, staat me er toch een rij Dus ik even tussendoor uitgelegd wat er gebeurd was en of ik mischien direct geholpen kon worden, nee hoor, ik moest achteraan aansluiten. Ok, ik dat gedaan, maar na een half uur begon ik 'm toch te knijpen. Dus ik gevraagd of ik echt niet even geholpen kon worden omdat de ambassade bijna dicht ging. Kreeg ik me daar toch een 'uit de hoogte antwoord' dat ik nou eenmaal als laatste binnen kwam en dan dus gewoon 'op mijn beurt moest wachten' en als me dat niet beviel gaf ze mijn geld terug en kon ik naar de foto's fluiten Uhhmmmmm tip voor personeel in de winkels, snauw noooooit een zwangere voruw af, zeker niet als deze net voor jan l.l van hot naar her gerend is door jouw fout... :x Elea ging dus lichterlijk uit haar dakpan Mocht dan uiteindelijk toch voor Was de belichtingsapparatuur niet goed. Ze hebben van E line 125 (!) foto's gemaakt!!! En toen werd ze chagerijnig dat ze niet meer goed beelf zitten... Ja duhhhh.. Op het laatst raakte ze een lamp achter de kruk aan, kreeg E line een snauw 'als je dochter de belichtingsapparatuur aanraakt kan ik nooit de belichting goed krijgen he!' Ik vroeg haar gelijk liefjes dat het zeker ook haar schuld was dat die 110 foto's ervoor die niet goed waren? Ondertussen werd het maar later en later... Stresssss! Om 10 voor 3 had ze er iets uitgekregen wat 'misschien' wel goed was en C élya ging gelukkig vlotter. Mijzelf heb ik toen laten zitten, in de hoop dat ze niet te moeilijk zouden doen over die belichting. Wij terug naar de ambassade, keihard rennend! E line kon na 10 minuten echt niet meer, dat kind had al 6 kilometer gelopen Ik dus E line op mijn nek, C élya in de wagen en keihard rennend naar de ambassade. Harde buiken maar even negerend 8) Om precies 3 uur (ok 5 over ) kwam ik daar buiten adem aan. Gered! Vraag niet hoe, maar de aanvraag is de deur uit en als het goed is hebben we over 2 weken onze paspoorten. Daarna moest die arme E line nog teruglopen naar het metrostation en ook nog van het metrostation naar S tef zijn werk, weer een goed half uur. Ben heel trots op d'r hoor, wat een dag zeg... Liefs Elea
@Elea, jeetje wat een verhaal! En wat een conditie moet jij hebben! Respect! Personeel is niet meer wat het geweest is en fransen mag ik al helemaal niet @Hier, vriendlief is alles naar boven aan het sjouwen, we gaan volgens mij de babykamer inrichten!
@Elea: wat een verhaal! Wat zullen jullie meiden uitgeput zijn. Nu maar hopen dat de paspoorten over 2 weken gereed zijn. @Nancy: Yeah!!!