Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    links beeld in 2d
    rechts beeld in 3d

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hoe het kindje in mijn buik ligt(donkere vlekken is de schaduw ;) )

3. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    zijkant van het gezichtje

4. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik er nog veel meer foto's maar die zal ik niet allemaal plaatsen ;)

5. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    spuiten zijn altijd :x . wel fijn dat de vk zelf ook ervaringen ermee heeft zo kan ze jullie ook de juiste info geven omdat ze het zelf heeft meegemaakt.

6. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    pooh mooie buik :d en mooi kamertje

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Thanx! En prachtige echofoto's zeg!

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    mooi kamertje en mooie buik Pooh! Heel fris met dat appelgroene kleurtje!

Kikkert wat een prachtig ukje seg! :D

9. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Wat mooi Kikkert!

Pooh, wat een leuke meubeltjes! Wij hadden in NL ook lime, met blauw en ik vind dat lime zo lekker fris. Leuk peuterbed is dat ook!

Hier: Net boodschappen gedaan en daarna 2 hotdogs en een bord kippensoep naar binnen gewerkt :) Sta een beetje op ontploffen nu :D

Liefs Elea

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zooo ik heb net weer even geshopt!! wat hebben ze toch leuke kleertjes bij de Hans textiel!! :):)

De rest van de foto's staan in mn album!

Bekijk bijlage 47358

11. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi meiden!

Claire, gefeliciteerd met jullie zooooooon!!!!!!!!! Woooohooo!
    Ja de White Lies, echt wat zijn ze goed, broekies nog, maar die teksten en oooohhh het was echt helemaal goed! Ik stond daar in het publiek vooraan en ik zeg nog tegen Bart: ik sta weer zwanger bij een concert hoor (kon niet lekker staan). 4 en 8 dagen later posi test! Grappig!

Marsim, ik pies ook in mijn broek als ik nies of hoest of keihard lach, ben net een oud wijf hahaha!

Pooh, ik duim dat de boterham binnen blijft!

Kikkert gefeliciteerd met je ... ik zie graag je pbtje! Heb er al 1 naar jou gestuurd!

Ah ik ben dus niet de enige die een dvd kan laten maken van de 20w echo! Bij ons wel 7,50 maargoed who cares about the money want het gaat om je kindje!

Er zijn alweer oktober mama's, dan besef je hoe ver je al bent! Ben zo blij dat alles nog goed gaat pfew!

Euuuhhhhh... Toen had ik niks meer... Ben vandaag de jurk weesten passen en ziet er erg goed uit! Schrik alleen een beetje van mijn eigen omvang haha! Hebben jullie ideetjes wat ik erbij aan kan? Het is strapless maar ook half februari dus -3 graden ofzo! Wie weet hebben jullie oplossingen :).

Verder voel ik de kleine man de hele dag rekken en strekken en schoppen en kantelen, echt heel raar, ik moet hier erg aan wennen maar vindt het wel helemaal fantastisch! Zo gek dat er gewoon iemand in je buik zit, ik kan het niet verwoorden ook, haha!

Rivella light, een beetje vreemd maar wel lekker zegmaar hahah!

Dikke kus en tot vanaaf weer!

12. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Oja, Pooh, mooie foto's! Leuk met dat groen!

Nummer4: Wat een mooie meid zeg! Haar jurk is mooier dan mijn bruidsjurk hihi!

Kikkert, wat een mooike ben echt benieuwd hoor! Bij mij ook stukkie 3D en lijkt veel op dat van jou! Ik vond het alleen een beetje eng eruit zien haha!

Es, wat schattig! Lekker genieten is dat hé? Ik mag volgende week bij een vriendin door haar kleertjes gaan spaaien hahaha, die heeft echt leuke dingen en dan hoef ik het niet te kopen, scheelt weer enorm!

xx

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hey Suekes,

Gaaf he, dat gerommel in je buik! Beetje apart, maar wel lekker ;)

Wij zijn ook in februari getrouwd en had een stola bij m'n jurk. Die kon ik dan buiten om slaan. Jurk zelf was "off-shoulder", maar beslist niet warmer dan een strapless jurk :D

Ook zie je wel eens van die "(nep)bont" stola's/bolero's.

Heb je er iets aan?

liefs,
    pooh

14. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    @Kikkert gefeliciteerd met je... stuur je ff een pbtje.
    Wat een mooie fotos heb je zeg, lekker dat ze de tijd ook namen. Super.

@Claire gefeliciteerd met een jongen!
    @Pooh, mooie buik heb je al, en wat mooi die meubeltjes en die kamer.
    @es leuk he shoppen, wij gaan zaterdag ook is kijken als we weten wat het wordt.

DE rest nog niet gelezen, sorry.

Nog 2 nachtjes slapen dan weten we het, ik denk een jongen, dit heb ik al een paar keer gedroomd nl.
    Ben net bij de fysio geweest, en mijn rug zit ook vast, en daardoor nek, en krijg ik hoofdpijn.
    Heeft gemasseerd, en ik moet oefeningen doen, en volgende week terugkomen.

xxxxx

15. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Pooh: mooie foto's!

@Kikkert: wat een mooie echo's! Echt heel gaaf....

Leuke kleertjes Es!

@Eline: fijn dat de fysio je kan helpen! En nog maar 2 nachtjes.... spannend!!!!!!!:D

Voor de meiden die hun beebje regelmatig voelen... ff vraagje. Voelde vanochtend in mijn onderbuik een kriebel. Leek net of er iemand/iets van binnenuit op mijn buik aan het kriebelen was. Is dit de beeb of..................moet ik toch nog gewoon mijn geduld bewaren?;)

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Thanks meiden!! ben dr ook helemaal verliefd op :D

Sue: Wij hebben ook heel veel over kunnen nemen van een vriendin, ideaal!!! :):) scheelt je een hoop centen!! ;)

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    lieve meiden bedankt voor de leuke reactie's

ik ga nu werken..

fijne avond knuffie

18. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Es, leuke kleertjes joh!

Eline, oeh spannend nog 2 daagjes... Balen van je nek en rug :(

Suekes, ik had een soort omslagdoek bij mijn jurk, maar helemaal niet gebruikt (het was bijna 30 graden nl) 8) Het is er wel 1 die ik ook voor bij andere jurken kan gebruiken, dus hij komt vast nog wel eens van pas....

Enne... leuk he dat 'gebeweeg' in je buik :D Hier nog niet echt beweging, heb 1 keer in bed vaag iets gevoeld en voel het wel rommelen zeg maar, dus het zal vast niet meer lang duren.

Liefs Elea

19. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Iets als een veertje? Yep, dat zou heel goed kunnen. Je zal het vast weer snel voelen en dan weet je het zeker! ;)

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedeavond dames!! Zoo weer heel wat gekletst!!
    Ja en nu ben ik dus al heel veel vergeten.

Pooh mooie buik al hoor :D !!

Suekes: dat kan je wel huren. Wij zijn 8 februari 2008 getrouwd en ik had er ook een gehuurd. Was ideaal.. Al heb ik hem weinig om gehad want het was stralend mooi weer :D !! Nog mooier weer dan tijdens trouwerij van vrienden in juli :D !!

Uuh kamertje van Pooh was het?? Heel leuk :D !! Denk dat wij ook iets met boerderijdiertjes doen :D !! Alleen de kleur ben ik nog niet over uit. Jildou haar kamertje is ook al gedeeltelijk limegroen!!

Wat betreft die spuit Mamachan: Ja ik wist al dat dat geen fijne spuiten waren. Hoef je ze niet zelf te zetten? Bij die kennis van het forum deed haar man het! Das ook handig ;) !!

Verder sorry, ben dus nu alweer heel veel kwijt!!

Hier alles oké vanavond veel doen voor het werk, dus denk niet dat jullie me vanavond nog zien.. Tot morgenavond dan maar zou ik zeggen :D !!

Deel Deze Pagina