Juli 2010 mama's Deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Pompeloesje, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Tot morgen. Ik ga de binnenkant van m'n ogen bekijken :D

2. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    slaap lekker!!

3. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Iedereen naar bed?
    WIj zijn net thuis van de honden training, vanavond was de eerste les weer.. was super.
    We gaan nu goed trainen met het naast de kinderwagen lopen, want dat is straks wel belangrijk natuurlijk..
    Senna (mijn hond) heeft heel veel plezier in het trainen met mij.. ze gaat er stuiterballend heen, en komt er moe maar voldaan van terug! En ik ook haha..

Zo maar lekker mijn warme bedje in..
    Welterusten

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

Dec 16, 2008
    4,736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ligt het aan mij of gaan jullie allemaal vrij vroeg slapen? ik kan dat dus echt niet hoor..

;)

Wordt straks mn grootste uitdaging.. de ochtenden.. ben totaaaal niet levend in de ochtend.. en snachts kan ik dus slecht slapen tenzij ik ECHT moe ben :)

5. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Leuk Es!!
    Ik heb vanavond te horen gekregen dat we in 1 x doormogen naar de a-cursus.. ook omdat de jongehonden cursus wat we deden, gewoon saai is. Kyra loopt keurig naast aan de riem, ze moet ook wel. Ik loop wel met 2 honden en een kinderwagen dagelijks. Is ook nooit anders gewend. Dus hier ook helemaal bij :D !!
    En nu ga ik ook naar bedje!!

6. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Pamp: Dat leer je wel met kinderen ;) !! En daarbij ik moet er voor 6 uur uit en manlief half 5 ;) dus dan wil je er niet te laat in liggen he!

7. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    @petatje een dochter van harte meid echt super :D
    @es ik kan me je boosheid zoooo voorstellen, en wat een %^&* streek zeg bel dan even af.

ben net terug van het werk en was ook nog een zieke dus met 3e gewerk ik ben kapot ben echt huilend binnen komen wandelen ben zoooo moe en heb z'n pijn aan bekken en last van mijn buik...dus ik duik nu acuut mijn bed in.

truste

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

Dec 1, 2008
    2,542
    0
    0
    hier nog een wakker
    hoef morgen pas om 12 te beginnen. voor mn laatste 4 weken pff. contract loopt af..... dus morgen uitslapen.

maar ff wat anders.
    ik wilde met de angelsound hartje opnemen op de comp. maar dat lukte niet. dus nu heb ik volgens mij iets gedaan waardoor die het nooit meer gaat doen. hahaha. ben al anderhalf uur bezig maar krijg het niet goed.

ik krijg nou de melding er zijn geen adioapparaten geinstalleerd.
    maar weet ook niet hoe ik dat wel weer doe.
    had ze uitgeschakeld. maar kan nu nergens meer zien hoe ik ze inschakel. lijkt wel of ze verwijders zijn....
    iemand enig idee??

9. MamaT

MamaT Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    1,766
    0
    0
    Hai ladies,

Idd, iedereen gaat vroeg naar bed hoor (zegt iemand die net wakker is van een vooravonddutje).

Heb ik nog iets gemist?

Petatje: gefeliciteerd met je dochtertje!!

Nancy: weet jij al wat het wordt??

liefs,
    mamaT

10. claire24

claire24 Bekend lid

Jan 2, 2008
    571
    0
    0
    fotografe, piercer en schrijfster
    den haag
    petatje; yay een meisje!!!

@hier; ziekies, dus eff offline :(

11. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    Een goedemorgen,

Ik ga zo maar eens beginnen met de schoonmaak.
    Daarna nog wat boodschapjes doen en hopen dat ik dan lekker de middag voor mezelf heb.

Voor de dames die moeten werken vandaag, werkse.
    Voor de dames die vrij zijn geniet lekker van je weekend.

12. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Petatje, gefeli met je meisje!

Pampillo met een kleine ben je echt wel moe eind van de dag hoor, dat beloof ik je ;)

Claire, beterschap!

Ben zelf te laat naar bed gegaan en echt hondsmoe. En van dit druilerige weer word ik ook niet blij. Verheug me erop om weer met een zomerjasje aan op de fiets te kunnen stappen! (en daar dan van te genieten!)

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    Ook goedemorgen!

@ Pampapilio: haha,dat komt nog wel hoor;)

@ Claire: beterschap

@ Hier: kleine man maar even pedagogisch (on)verantwoord voor Bob de Bouwer geparkeerd. Kan ik even rustig m'n boodschappenlijstje maken. M'n vader komt zo om te helpen met boodschappen doen :D (echt een schat!)

Tot later!

liefs,
    pooh

14. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    goede morgend ladies :D
    Bedankt voor de felicitaties!
    Voel me vandaag ook niet zo lekker. Denk dat we allemaal dringend behoefte hebben aan wat zon :(

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

Mar 25, 2007
    9,319
    1
    38
    morge meiden

ik voel me nog steeds niet goed, ik blijf duizelig, moe en last van "harde" buiken ik moet vanvond eigenlijk weer werken maar ga me zometeen ziekmelden want ik trek dit gewoon echt niet ik wil wel heel graag maar mijn lijf zegt gewoon dat het niet gaat. nu begint het werken in de zorg en zwanger zijn me toch echt vies tegen te vallen, begrijp me niet verkeerd ik doe het werk heel graag maar die combi pffff

16. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    rustig aan meid! als je lichaam zegt STOP dan moet je best luisteren hoor!:)

17. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Oeh zon! Hoe voelt dat ook alweer?
    Lijkt me heerlijk! Verheug me dit keer ook dubbel op de zomer ;)

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

Aug 10, 2009
    4,227
    300
    83
    Female
    uitvaartondernemer
    België
    ja guppie,denk wij allemaal haha :D
    Zou eigenlijk zo een reisje willen boeken naar de zon maar de portomonee laat het niet toe :(

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

@Petatje, whaaaaaaaaaaa had de VK toch gelijk vanaf het begin!! Gefeliciteerd met het krijgen van een dochter!!

@Kikkert, sterkte he! Vooral aan jezelf (en de beeb) denken :(

@MamaT, nee wij weten pas 12/2 wat het wordt, dan hebben we de 20 weken echo. Spannend! :D

@Bubsie, kweet (nog) niet hoe dat werkt, moet me er nog eens in verdiepen...

@Hier, gisteren bijna niet op het forum geweest, druk op het werk en gisteravond bij mijn nichtje en d'r vriend geweest. Zij hebben sinds maart 2009 een kleine jongen, zo een schat, zit alleen maar te lachen :) Wat gaat dat hard! Ze vroeg welke creche wij hebben en toevallig zit hij daar ook! En ze was loooovend, dus beloofd veel goeds, heel blij mee! :D
    Verder laatste dagje werk, en het is druk voor de vrijdag bah :x
    Vanavond is vriend weg, dus lekker niks en morgen een (kinder)verjaardag en zondag volgende poging of mijn oom en tante komen...
    Fijne dag meiden!

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    O ja even een stukje uit de conversatie met mijn leidinggevende van de week:

- ik: "krijg het gevoel dat jij ons zwangeren lastpakken vindt"
    - Hij: "ja echt handig is het niet, de afdeling is daardoor erg wankel"
    - ik: "nou je bent wel eerlijk ;) maar zal voortaan rekening met je houden ok" (sarcastisch)

Wat een PIPO zeg :x:x:x

Share This Page