De voornaam hebben we ook gewoon zelf verzonnen hoor, is geen vernoemde naam, alleen de 2de naam is vernoemd, dus Aimée zo heette namelijk mijn oma De voornaam vertel ik ook nog niet
Ik weet bij een jongen de 2e naam al wel! (ga ik nog niet vertellen want ik wil dat het een verrassing blijft ook voor mijn familie en ze weten dat ik hier actief ben = nl vernoemd naar.......) De rest ga ik weet over nadenken!
Zo en ik zal ook niet zo snel de namen meer noemen hier omdat ik vorige week natuurlijk een bekende tegengekomen ben hier op het forum Oeps oppassen dus! 8)
O en bij een jongen krijgt het als 2de en 3de naam de naam van mijn vader en schoonvader en bij een meid die van mijn moeder en schoonmoeder Ik wilde sowieso als 2de naam mijn (overleden) moeder dus 3de naam vond ik wel zo netjes dan die van mijn schoonouders
Hier nog druk in de weer met namen. Manlief is er nog niet zo mee bezig. Ook verschillen we daarin nogal van smaak.... Vorige keer hadden we maar 1 jongensnaam waarover we het eens konden worden. Tja, meer heb je niet nodig, dat weet ik ook wel 8) Maar toch... Onze vaders hebben dezelfde naam, dus dat was makkelijk 1x vernoemen met de 2e doopnaam. Onze kleine boef is stamhouder dus wilden we 'm ook naar de opa van manlief vernoemen. Maar toen ik in het ziekenhuis lag en duidelijk werd dat ik op de trouwdag van mijn overleden opa en oma zou bevallen is de 3e doopnaam de naam van mijn opa geworden. (snappen jullie het nog???) Manlief: "vrouwen met weeen moet je vooral niet tegenspreken"
heey dames,, Ik kan dat tog nie bijhouden hoeveel jullie kwaken Me schoonvader gaat zo behangen, en zaterdag laminaat leggen de hele boven verdieping Daarna kan ik beginne Bij ons wordt het ws Zoe met 2 puntjes erop
Mooi die 2e naam Es. Lekker Frans Hier ook zo'n man Hij presteert het zelf om zelf een naam voor te stellen en dan na een paar dagen te beweren dat hij die naam toch echt niks vind als ik hem noem. En dat terwijl het ZIJN idee was :x Mannen... Ik zou het wel jammer vinden als iemand dezelfde naam koos, maar acht het vrij onwaarschijnlijk aangezien wij voor vrij ongewone namen gaan. Voor een meisje zou wel kunnen, want die naam hoor je in Nederland ook wel eens. Hoer dan ook we zijn er nog niet definittief uit, dus het kan nog alle kanten op. Hoop stiekem de meisjesnaam niet nodig te hebben, al weten we die beter dan de jongensnaam Liefs Elea Liefs Elea
Fijn dat het beter gaat, Einnuh Haha Mamachan, lekker kwaken Ik ben helemaal in de Gloria, want mijn kinderwagen is binnen Het is wel een bouwpakket, dus daar ga ik me nog niet aan wagen. Ik laat 'm lekker in de doos is makkelijker verhuizen. Heb er een tas bij gekregen (niet die ik besteld had, gewoon een soort tasje voor aan het handvat) in dezelfde kleur. Leuk! En de buggyadpater was ook binnen. Ben helemaal blij nu! Hij is in het echt net zo mooi als op het plaatje! Ik werd op een idee gebarcaht door Bellamano, dus ga ook even een Noodlesoepje eten. Mmmmm.. Lekker Liefs Elea
Yep idd een franse naam Elea.. dat heb je he met een franse familie.. Mijn overleden oma waar dus onze meid naar vernoemd wordt is geboren in Frankrijk Ik zelf heb ook een 2e naam ook een franse naam: Georgette, en mijn zusje heeft als 2de naam ook een franse naam: Julienne! Overal komt het franse bij ons in terug!
Mooie namen, meiden! Hier al een jaar of 4 een favoriete meisjesnaam, maar ik begin ineens te twijfelen of dat die wel goed klinkt bij de achternaam Hormonen.........Pffff...... En nee, ik zal jullie niet naar jullie mening vragen Het maakt mij niets uit als iemand hier dezelfde naam zou hebben, zou het alleen maar een mooi compliment vinden, net als wanneer iemand 1 van de namen van onze jongens zou kiezen! Voor directe familie of hele goede vrienden vind ik het weer anders. Maar voor familie of vrienden die heel ver weg wonen of die we zelden zien weer niet. Daar zou ik best dezelfde naam durven kiezen. En jullie?
Als ik namen noem dan is het meestal: "ja die en die kneus heette ook zo" of iets stoms wat erop rijmt Bijv "jelle jelle snottebelle" grrrr :x Mannen ja...
Ah, heb jij ook zo'n vent?!?!?! Die moeten we eens samen in de kroeg zetten! Van de week hadden we weer een "namendiscussie". Ik:"ja, vorige keer vond jij die naam niet leuk want je kende een stomme....". Hij:"Oh ja, da's waar ook. Nee, die naam dan niet". *Zucht*
Dit gaat niet goed dames, we kletsen teveel hebben nu in 8 uurtjes tijd al bijna 100 berichten geplaatst.... zo redden we de 12 dagen niet zoals ik zo goed berekend heb.....
Heb net een roze shirtje besteld met ''haar'' naam erop!! Goed verstoppen t/m de geboorte Maar owwwwww zo schattiG!!! Ben er al helemaal aan gewend dak een meid krijg.. haha 8)
Huh, gaan we zo snel???? Net even aan de kraamzorg doorgegeven dat ik een ander zorgverzekering heb en m'n nieuwe zorgverzekeraar gebeld om door te geven dat ik kraamzorg nodig ga hebben. Tip voor de andere dames die geswitched zijn???