Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  2. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  3. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
  4. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    mooie echo's petatje, terecht dat je trots bent!

5. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    :) Dank je Marsim! we zijn wel helemaal vlieft :D

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    gaaaaaf Petatje de echo's!!
    En idd een meid, dezelfde echo als onze meid.. 3 mooie streepjes :D:D

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Claire, net te laat was al op weg ;) Bedankt ik ga het onthouden. Heb nu Slumdog millionaire gehuurd

@Petatje, moooooooooooi die echo's, heel gaaf!! :$:)

8. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    nancy: slumdog millionaire! geweldige film! zelfs men manentje vond die goed! een andere mooie meiden film is P.S. I love you :D

Zo,ben aan de kook. Saté's met nasi :D jumm lekker!

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    zo das echt wel heel duidelijk een dochter petatje!

Wat een gezien bellamo! Bij ons was het ook snel in kannen en kruiken toen hoor. Binnen 6 weken al overdracht ofzo.
    Hoop voor je dat het nu snel geregeld is!

Voel me weer eens mwah. Mijn vader heeft erge pijn aan zijn knie en kan niet werken. Ze hebben een eigen bedrijf waar mijn man ook inzit en dat drukt nogal een stempel. Hij gaat er niet met stijl mee om zeg maar ;)
    En moet mn dochter daar morgen ook nog heen brengen omdat ik moet werken (open dag op school). Kijk er nu al tegenop. Ik bedoel, bij mij zit het ook wel eens tegen, maar dan hou ik dat gewoon binnenshuis en probeer er wel gewoon met stijl mee om te gaan. Andere mensen hoeven mijn ellende toch niet te voelen!

10. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    oh en die ...dresses flim is leuk!
    Ik wil maid of honour met patrick dempsey ook nog eens zien...
    Vind overigens sex ande the city de ultieme vrouwenfilm!

11. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    zijn jullie nou niet ''angstig'' dat je met de 20 weken echo te horen krijgt dat het helemaal niet het geslacht is al wat je gehoord hebt bij de pretecho :p

Ik zit echo's te googlen van 16 weken waarop een meisje te zien is en die te vergelijken met mijn echo.. stom he ;);)
    En dat terwijl die vrouw zei: als ik zou twijfelen zou ik het ook zeggen, maar bij deze echo twijfel ik niet.

12. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    nee hoor Es! bij mij zei ze ook:hier kan ik zelfs nooit een jongen van maken. Ben 100% zeker. Komt hier toch nog een jongen uit,dan kan ik er beter mee stoppen. ze zei dat je eventueel nog zou kunnen twijfelen of je een grote clitoris of een kleine piemel ziet maar dit zijn echt 3 streepjes.
    Dus denk dat je best kan zeker zijn. Er zijn inderdaad wel verhalen van dames die helemaal in roze gaan shoppen en er dan toch een jongen uit komt maar die zijn zeldzaam.

13. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    ooh ja,de 3 pakjes die ik gisteren heb gekocht staan in men album :D

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @petatje mooie echo's :D vind het toch altijd prachtig om te zien

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es ik ken iemand die idd dacht dat het een meid werd en bij 38weken (groei echo) er achter kwam dat het een jongen was maar das zooooo zelde en meestal hebben ze dan ook niet gekeken. niet te druk maken meis ;)

16. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    hier ff een momentje voor mezelf dylan was helemaal hyper vandaag (is ie wel vaker of beter gezegt continu) dus mijn man heeft hem even mee genomen naar zijn moeder zodat ik ff lekker kon douche en ff lekker niksen. dylan is een heel lief manneke maar is ook heel erg druk en probeert momenteel heel erg uit, heeft overal een weerwoord op enz....

ik weet niet meer wie zei dat van tot we toe zijn aan de zon JAAAAAHHHHHH dat ben ik echt ik hou helemaal niet zo van de winter ben meer een lente/zomer persoon.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedenavond niet echt bij gelezen vandaag! Sorry..

Es, daar ben ik niet bang voor :D !! Ik vind het veel enger dat er wat aan zou mankeren bij de 20w echo ;) !!

18. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    trouwens nog een hele leuke site

www.kleertjes.com die hebben echt heeeeeeel veel

19. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Petatje: ohhhhhhhhhhh wat lief! Wat een mooie echo's:D! En ook super lieve kleertjes....

@Nancy: Slumdog millionaire, erg mooie film! Goede keuze...;)

@Es: soms bekruipt mij dat gevoel ook wel hoor8)... zijn we allerlei pakjes/kleertjes in jongensstijl aan het aanschaffen, horen we straks dat het een meisje is. Hmmmm, volgens mij hoort dat er ook wel een beetje bij, zullen we het gewoon weer op de hormonen gooien???:);).
    Waar ik banger voor ben is dat wij te horen krijgen dat er iets niet goed is.... jeeeh zeg, daar moet ik echt niet aan denken. Alleen als ik eraan denk dan begin ik al bijna te huilen:$.

20. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Hey meiden,

Sorry ben niet bijgelezen :)

Zag wel dat petatje een meid krijgt, gefeliciteerd!

Ik zal de komende tijd errug weinig tijd hebben om te kletsen vrees ik.
    We hebben bericht gehad van de woningbouw dat we het sloopbesluit niet af hoeven te wachten, omdat we zelfstandig een woning regelen.
    We kunnen dus weg met behoud van slooppremie!!
    Onze woonplaats is nu ook redelijk definitief, het wordt of Balen-Olmen of Leopoldsburg, ligt in de buurt van Mol.
    We hebben er nu 4 huizen gevonden en er is aangepast onderwijs voor Damian en dat was de belangrijkste eis.
    Na woensdag gaan we de makelaars bellen voor bezichtiging, 1 huis komt volgende week al vrij, dus het kan nu echt snel gaan.

Vandaag ben ik al begonnen met ruimen en kijken wat weg mag, zodat we ook meteen over kunnen als we een huis hebben.
    Dus ons beebje wordt nu echt definitief een belske :D

Ik probeer een beetje mee te lezen tussen de bedrijven door, maar of echt reageren nog lukt?
    Weg uit deze ellendige wijk is voor ons nu echt even het belangrijkste.

Deel Deze Pagina