de mama die je in je hoofd hebt word je denk ik nooit....das mijn ervaring ermee. ik heb ook af en toe een traantje gelaten omdat het niet zo ging zoals ik het graag wilde enz... en nu ben ik ook nog vaak frusti omdat dylan een manneke is met een zeer sterke eigen wil, met een weerwoord enz... hij is ook heel lief hoor. ik ga vandaag de hond uitlaten, klein beetje opruimen (heb eigenlijk opruimverbod gekregen van de vk en mijn man ivm bekken en harde buiken) en mss nog ff naar de supermarkt. en jij?
Goedemorgen!!!! Hier is het WIT!! bleghh.. meestal vind ik sneeuw wel leuk maar nu begin ik het wel zat te worden hoor.. Hier weinig plannen, ff boodschapjes doen, huisje opruimen, hond uitlaten, en miss komt er vanavond ff een vriendin op visite, als ik er zin in heb Vriendlief moest vanmorgen werken, ben benieuwd hoe laat die klaar is.. Ik ga nu maar even wat eten..
hier ook alles wit! ben het ook beu wil ook zon! vandaag,een beetje opruimen,met de hond gaan wandelen en straks op bezoek bij een vriendin.
@Eline, veel plezier bij de GB! Spannend!! @Petatje, tja eigen schuld, dikke... Ik zie het bij Bas zijn broer ; die 2 kids zijn nu 6 en 2,5 en die slapen nog steeds niet in hun eigen bed! Papa slaapt op zolder op het luchtbed en kids liggen op zijn plek Zeg altijd; dat gaan wij toch echt anders doen.. @Hier, mijn vriend is gek! whahaha zit mij te 'verleiden' met een gek frans accentje whahaha gek We gaan vanmiddag naar de verjaardag van het dochtertje van vrienden, zij wordt 1 jaar Daarna even een bakkie doen bij mijn schoonouders en daar gelijk het ledikantje ophalen. Commode staat namelijk ook al, dus alleen nog de ledikant. Hopelijk kan ik vanavond een foto maken! Fijne dag meiden!
Owww wat leuk Nancy!! Ik moet nog een maandje wachten, maar dan kan ik hier ook alles neerzetten.. ledikant en commode!!! Zo'n zin in!!!
ikke wil ook eindelijk eens kunnen beginnen aan het kamertje....maar eerst moeten we een nieuwe kamer voor dylan en de keuken moet verbouwd (geen hele veranderingen ) en dan pas kunnen we beginnen zal nog wel een maand of 2/3 duren ben ik bang
@Nancy: de kleertjes van de baby, in de commode, en wat niet past gaat bij onze kleren Jullie hebben natuurlijk allemaal kleren kasten erbij gekocht in het kamertje.. dat past hier niet, dat doen we wel als we een extra slaapkamer hebben als we gaan verhuizen.. Voor nu is het ff passen en meten 8)
Hey hoi! Hier is het ook wit! Vanmiddag komen een stel vrienden eten. Dus ergens in de loop van de dag een pan bami maken. Hij lust namelijk geen tomaat, paprika en rucola. Meestal maak ik iets van pasta als mensen komen eten, maar ik had niet genoeg fantasie om daar wat mee te doen De timmerman komt niet deze week, maar de week erop. Dat komt mooi uit, dan heeft manlief een weekje extra om de zolder aan kant te maken. @ kind in bed: dat gebeurt hier alleen 's morgens als hij wakker is (wij hebben namelijk nog niet altijd zin om voor 06.00 uur beneden te zitten) dus dan gaat ff de tv aan. Verder heeft hij 2x bij ons in bed geslapen toen hij een allergische reactie had, omdat we hem zo beter konden troosten. Maar anders slaapt hij echt in zijn eigen bed! Als hij verder lastig in slaap valt of zo, dan zitten we een tijdje naast z'n bedje. Als ze namelijk gewend zijn om bij jou in bed te slapen krijg je ze er bijna niet meer uit! Het wiegje heeft bij ons wel een maand of 4 op de kamer gestaan, maar dat is anders in mijn ogen. Tja, en of je de moeder wordt die je voor ogen had....ik had gedacht dat ik het makkelijker zou doen. Viel vies tegen, maar dat heeft denk ik ook wel met de lastige start te maken gehad. Ik had niet in ieder geval niet gerekend op een kind wat meer dan 7 uur per dag huilde, de eerste 12 weken lang.... Veel plezier allemaal vandaag!
Zo Slumdog millionaire was trouwens inderdaad goed filmpie zeg! Heb net de 2de helft gekeken want hield gisteren mijn ogen niet meer open Ga ff wasje ophangen..
Goedemiddag!! Kletstantes !! Eline veel plezier!! Hier wat last van mn buik, bovenin, voelt wat als spierpijn..vreemd !! Vanochtend heeft manlief (en ik beetje ) de rommel achter de schotten geplaatst op zolder. Kamertje op zolder is nu bijna leeg. Als die rotsneeuw nu eens wegblijft kunnen we met de aanhanger de troep naar het stort brengen !! Maar helaas het is hier weer wit.. Straks nog even stadje in, want ik moet even nieuwe wandelschoenen hebben. Loopt wel zo fijn dan rubberen laarzen als het zo glad is.
Ach typ ik hier een hele tekst, is die nu weg! GRRRR... Ok, dus effen opnieuw! Goedemiddag iedereen! Eline, veel plezier bij de geslachtsbepaling! Wat betreft dat meisje van 1 jaar die nog nachtvoedingen krijgt en nog steeds bij de ouders slaapt...tja, ligt grotendeels aan de ouders zeg maar. Ondanks ze ook nachtvoedingen krijgt is dit geen reden om het bij hen te leggen vind ik persoonlijk...en nachtvoedingen, ik zou die allang gelaten hebben...moet ze maar effen doorheen. Liefst zo snel mogelijk want het gaat anders moeilijker worden daar het kindje opstandiger kan worden daaromtrent...En ik zou het inderdaad al op haar eigen kamertje leggen...het zal even duren voordat ze het zal aanvaarden, maar goed ze moeten doorbijten... Hier slapen de kindjes vanaf de dag dat ik het ziekenhuis had verlaten op hun eigen kamertje...dat is een keuze die wij zelf gemaakt hebben...en doorslapen (dus geen BV meer 's nachts) ging al bij 7wk...en moet zeggen het zijn lange slapers ! Dochter slaapt gemakkelijk tot 10u soms later en zoonlief tot 09u-10u. Ze gaan allebei voor 20u in bed. Dus mooi voor de ouders !
Hier heb ik slecht geslapen! GRRR... Manlief en ik hebben allebei een verkoudheid, maar manlief heeft het dus het ergste zitten ! Ik kon dus niet in slaap geraken door zijn gezucht door de neus...amaai ik hoorde mijn eigen adem niet eens meer...dus om 02u 's nachts besloten om naar beneden te gaan en in de zetel te gaan slapen. Lag ik nu eenmaal neer, kreeg ik erge buikkrampen...amaai, die deden heel erg pijn...deed me neig denken aan de naweeën van ons zoontje ! Dan even naar toilet gegaan, maar er kwam maar niets...dus ik ongerust! Dan geslapen tot 09u30 (wel veel wakker geweest tussendoor)...en met hoofdpijn opgestaan... Dacht naast die hoofdpijn voel ik me wel goed, begon ik al het middageten voor zoontje te bereiden en wasje ingestoken. Kwam ik ineens slecht...ik moest me gauw leggen in de zetel met de benen omhoog... dan weer verder gedaan met het middageten van zoontje in de stoomkoker en dan heb ik nog wat groenten, aardappelen geschilt en gereinigd. Dan zoontje eten gegeven en dan in zijn bedje. Lekker een boterham gegeten met dochterlief...Manlief een croque monsieur gemaakt en naar boven gebracht (die is aan het werken op de slaapkamer, straks hier meer over ). Dan hebben dochterlief en ik een lekkere cake met chocolade gemaakt en is ondertussen al klaar en is nu aan het afkoelen ! Dan heb ik een gratin gemaakt van aardappelschijfjes met een gehakt erover, dan een laagje broccoli en bloemkool, laagje gehakt en geraspte kaars erover. Staat ook al in de oven, dan moeten we het vanavond enkel nog op te warmen...en hij is bijna klaar. Zo straks manlief even halen voor een lekker stukje cake want dochterlief kan niet meer wachten ! Voor degenen die het nog niet wisten, wij hadden een grote zolder en die wouden we ombouwen tot een grote slaapkamer voor ons...manlief heeft van de zolder nog een zoldertje (waar je ook volledig kan in rechtstaan) gemaakt (dus een vloer gemaakt (van op onze slaapkamer dan een plafond , dan een trapzolder ingebouwd), dan planken tegen het dak bevestigt want de isolatie is 12cm dik en dakplanken maar goed voor 6cm daarna heeft hij deze volledig geïsoleerd. Dan 2 veluxramen in het dak geplaatst...dan ook overal planken bevestigd aan het dak en ook de muren (om te isoleren), och ja, heeft ook een nieuwe vloer gemaakt van osb platen, want grond was enorm scheef en wou dus een mooie rechte vloer hebben...dan is een electricien leidingen komen leggen voor electriciteit en verlichting. Dan heeft hij onze slaapkamer volledig geïsoleerd en nu is hij er latten tegen aan leggen omdat er dan gipsplaten tegen moeten komen en platen mogen niet rechtsreeks op isolatie komen...dus volgend weekend kunnen de platen ertegen en dan eindelijk de afwerking die kan gaan gebeuren! JOEPIE! Want hij wilt natuurlijk alles zelf doen en duld geen hulp. Maar ik kijk er al naar uit om te verhuizen van kamer. Dochterlief krijgt dan onze grote slaapkamer (waar ze nog niet wilt ) en dan kan beebje op haar kamertje komen ! Zo dat was een kleine uitleg wat er hier allemaal moest gebeuren om de kindjes elk hun kamer te bekrijgen...
En nu gan ik zoonlief uit bedje halen, een stukje cake eten en even luisteren of beebje nog goed stelt hierbinnen !
Yoehoe meiden, we krijgen een................................................................................................ meisje We zijn zo blij. Alles was goed, zag 2 niertjes, alle teentjes en vingertjes, en de groei is goed op schema. gelijk wat kleertjes gekocht. Ze vertelde dat ik een voorliggende placenta heb, en de baby later ga voelen. Heeft dit verder consequenties? xxxxxx
Pooh, (beter laat dan nooit mijn reactie ) Dankjewellllll!!!!!!!!!! Kan ik zeker wat mee! Ik denk dat ik naar een tweedehandswinkel ga om eens te kijken naar een bontje ofzo! Het is ook echt maar voor buiten! Thankssss! xxx Sue
Pippo, dikke knuffel meis!! Eline Leukleukleuk !! Neej verder geen consequenties behalve dat het nog even kan duren voordat je de kleine voelt!