Petatje: GEFELICITEERD MET JE DOCHTER!!!!!!!!!!!! Heeft de vk idd gelijk gehad in het begin!!! Eline: wat leuk zeg!!!! GEFELICITEERD MET JE DOCHTER!!!!!!!!!!!! Es: Wat balen zeg van die kijker... eikel! Pamp: Haha hier ook een nachtraaf Komt goed met kids hoor! Wat een stress met die sleutel aaaargh! Elea en Sam en Pooh, dank voor jullie meedenken! Ik vindt vooral dat een jas gewoon not done is over een trouwjurk, dus een grote sjawl of een stola is een goeie, het is steeds maar voor 2 minuutjes buiten! Nancy lekker adrem wijffie hehehe! Maar wel een sneuaap die vent! Voor de volgende keer alleen thuis: PS I love you! Ik heb gejankt heeeeerlijk! En The proposal is ook heel leuk!! Nummer 4: kan niet anders is ook een heel mooie meid en haar jurk is mooier dan de mijne hahaha, geweldig! Es en Bellamano: ik duim voor jullie beide huisjes!!!!!!!!!! Es: hier ook spannend hoor de 20 weken echo, toch bang dat er alsnog iets niet goed is en tja stel voor dat het ineens het andere geslacht blijkt haha Maar da's zeker niet het ergste dat kan gebeuren hoor), heb nog niet teveel gekocht hoor sinds we het geslacht weten, komt goed, blijf toch een beetje gereserveerd tot de 20 weken echo ook! Pippo: wordt vast heel mooi bij jullie straks!!! Zo netjes he van mij, haha alles bijgelezen! Broertje ligt op bed en direct maar weer eten koken. Verder niet veel te melden. Dikke kus fijne avond en fijn weekend! xxx Sue
Een vraagje, heeft iemand zich laten inenten al voor de mexiaanse griep, aangezien we allemaal al voorbij de 12wk zijn? Ben zo bang dat er deze zomer weer van zullen hebben, niet?
@Pippo, wat een nacht brrrr @Eline, whaaaaaaaa gefeliciteerd!! @Sue, Ja joh die vent is gek! :x PS I love u inderdaad pas nog gezien, echt alleen maar zitten janken hihi Nog steeds erg druk met de voorbereidingen voor de bruiloft? ben je er al uit wat je over je jurk draagt vanwege de kou? @Hier, vreselijk aan het zondigen. Net patat met kaassouffle gegeten en strakjes nog een moorkop mmmmmmmmmmmmm Vriendje gaat zometeen het ledikant in elkaar zetten maar helaas schroefjes vanmiddag vergeten dus komt zijn broer zo nog brengen.
@mex griepprik: NO WAY!! ik ga die absoluut niet halen.. Ik heb bijna nooit de griep, en ik vind die mex griep vreselijk overdreven gedoe. Mijn zusje heeft hem gehad, mijn vader heeft hem gehad, en je kan het vergelijken met de gewone griep.. de gewone griep is ook dodelijk met hele hoge koorts voor oudere mensen en kleine kids. Verder moet je gewoon binnen blijven, en goed uitzieken zoals bij elke griep.. En nu hoor je er eigenlijk niks meer over.. want de risico groepen zijn geënt, dus nu zal het wel overwaaien 8)
ik zit in de risicofactor ivm werk maar ik heb me niet laten enten en ook als ik niet zwanger was had ik het niet gedaan, persoonlijk vind ik het allemaal een beetje opgeklopt en zeer overdreven. ik heb dylan ook niet laten enten en daar ben ik heel blij mee geweest. maar iedereen zijn eigen keuze natuurlijk
Jildou heeft m wel gehad, maar die zit dan ook in de risicogroep. 1 keer aan de beademing en 1 x op de IC vonden wij wel genoeg. Ook al is ze weinig ziek en ook al heeft dit de nodige tijd gekost om wel of niet te doen...
lijkt me idd ook erg moeilijk je gaat toch alle voors en tegens tegen elkaar af leggen. dylan valt niet in de risico groep dus voor ons was de keuze zeer makkelijk.
schoonbroertje is net op bezoek geweest met zijn nieuwe vriendin. ze kwamen voor de verjaardag van mijn man (morgen jarig) en alvast voor dylan. ze zijn beide weer goed verwent . en hij is ook jarig geweest we hebben hem net als cadeau geld gegeven en als verassing hebben we hem gevraagt of hij peetoom wilt worden en dat wilde hij graag.
Ja snap ik. Voor mezelf was hij ook makkelijk Maar ja.. Nou ja, ze heeft er verder eigenlijk geen last van gehad. Alleen de eerste dag na de 2e prik had ze wat koorts, maar was ook geen hoge koorts ofzo gelukkig!
Leuk Kikkert !! Oh ja ik zie het, je kleine man ook bijna jarig!! Alweer 2.. Tijd vliegt of niet? Trouwens.... Ff in je onderschrift veranderen.. uitgeteld is toch echt met een d . (sorry, ben en blijf toch een juf geloof ik )
tijd vliegt zeker weten voorbij echt onvoorstelbaar. eens een juf altijd maar bij mij zit er wel een reden achter heb namelijk dyslectie (kon jij natuurlijk ook niet weten)
Owwww mensen ik ben verliefd!!! Luister Ons kleine meisje!! Als je heel even wacht wordt dr hartslagje steeds duidelijker en hoor je het harder.. int begin is het nog zachtjes, maar later( na de 10 sec) hoor je het harder..8) Dit is trouwens net opgenomen.. mijn avond kan niet meer stuk!! Nu twijfel ik niet meer hoor of het nou de baby hartslag is of de mijne Gratis bestanden delen en uploaden via Mijn Bestand!
@Eline: Een meisje, gefeliciteerd!!! Placenta heeft verder geen consequenties hoor. Heb ik ook en afgelopen dinsdag op controle bij VK geweest, zij gaf aan dat het helemaal niets uit maakt. Placenta moet toch ergens liggen (aldus VK). @Nancy: hier ook heerlijk patat met kaassouffle en frikandel gegeten hoor....8). En vanochtend als ontbijt al een appelflap. @Pippo: jeetje wat een nacht heb jij achter de rug! En dat is een hele verbouwing bij jullie... Maar ja, dan heb je straks ook wat. @Es: gaaf!!!!!!!!!!!! @Hier: hele dag op pad geweest. Eerst naar de Ikea en vervolgens naar de Prenatal, altijd leuk. Uiteraard konden mama en papa zich niet beheersen en hebben we 2 setjes kleren gekocht. Helemaal blij. Aan het eind van de middag de Felicitas box opgehaald bij de Etos... zeker de moeite waard! Inhoud: difrax fopspeen, zwitsal lotiondoekjes en bewaarbox, tutpopje, 2 newborn luiers van pampers en natuurlijk nog wat reclame. Net foto's gemaakt van baby uitzet! Heb alles in mijn album gezet evenals een nieuwe buikfoto, hebben jullie wat te kijken op de zaterdagavond.
@dihtje heerlijk dat shoppen (ikke wil ook....hihi) mooie buik en wat een verschil met die andere zeg
Kikkert..JA leuk excuus ! HAHA .. Maar maakt me anders niet uit hoor, maar t staat zo onderaan, dacht zeg t ff !! Ga niet je berichten nakijken hoor HAHA!! Es: Super he !! Dithje! Geweldig wat een spulletjes al!! Ik kan het nog niet zo goed kwijt, komt vanzelf wel dat shoppen !! Misschien dat ik morgenmiddag even de babykleertjes (unisex) op ga zoeken en uitzoeken !!