Goedemorgen!!! Ik ben vannacht wakker gehouden door een klein meisje in mijn buik 8) Ik voelde haar duidelijk schoppen.. hihihi! Kon er niet mee zitten, moest er juist om lachen Vandaag voetbal kijken met vrienden, Feijenoord-Ajax, en dr zitten Feijenoord fans bij en Ajax fans dus dat wordt leuk
Mogguh dames! Bedankt voor de leuke reacties op de foto's van ons kamertje. Wel leuk om te horen want je moet er echt van houden Rond 14.00u komen mijn oom en tante (als het goed is!) Zie er best tegenop, bleeeeeeeeeeh dus zal blij zijn als het vanavond is Straks de VK-praktijk kijken op sbs6 (hopen dat het geen herhaling is) en dan maar wachten op de visite.. Fijne zondag meiden!
MamaT , HAHA !!! Neej dat beneden loeren kan ik me voorstellen !! Nancy: Gefeliciteerd!! Leuk he, bijna op de helft! Tijd vliegt!!! Wiegje: LEUK !! Je hebt geiljk. Denk dat ik die binnenkort ook bestel !! HAHA!! Wij gaan zo even naar mn broer toe om koffie. Tot vanmiddag.
Oh ja de Vk-praktijk.. meestal zijn het herhalingen beetje jammer.. Ja Nancy! het kamertje is superrrr leuk!! hou ik ook wel van hoor Ik ga zo maar eens douchen. moeten om 12u al weg lekkere tijd voor een zondag!
@Nancy: gefeliciteerd met je 19 weken! Inderdaad nog maar 1 week en dan officieel op de helft, joehoe. Wat gaat het ontzettend snel... @Es: veel plezier met voetbal kijken @Petatje: beterschap! @Hier: ga zo maar eens de stoep vegen. Ligt een flinke laag sneeuw op:x. Ben de sneeuw ontzettend zat!!! Daarna maar even wat was wegwerken en huis een beetje op orde maken. O ja, tussen door nog even VK praktijk kijken........
mogguh, Vandaag ff dagje vrij, dus kom ff beppen. Eline,gefeliciteerd met je meid!! Sam, mooi buikkie! Nancy, wow dat schiet al op en je commode...prachtig! Shoppen, hier ook nog geen eens een pakje Na de verhuis gaan we een babykamer uitzoeken, ik wilde de kleintjes een kamer laten delen, maar hubbie wil het niet. We hebben in het nieuwe huis ruimte zat, dus mama mag los Mex. griep, ben nu heel blij dat ik de jongens niet heb laten enten, tis alweer overgewaaid. alle zieken,beterschap! Ennnn als alles goed verloopt met de makelaar, dan hebben we een huis!! Vergeleken met ons rijtjeshuisje is het echt een kast, maar we zijn vliefd geworden De fam en stiefkids zijn ook helemaal weg van het huis, dus we hopen echt dat het lukt. Het staat al leeg, dus we kunnen er eigenlijk al meteen in. Willen jullie duimen dat het lukt? Hier een plaatje van ons paleisje..
@nancy mooie kamer @ kikkert Gefelic met je hubby @ mama san: Mooi huis man, ik duim voor je!! @ hier niks te beleven hihi
@ Marj: pff, lastig. Hoe lang kan ze nog in een ledikant? Tja, je weet dan wel dat ze wat minder makkelijk d'r bed uit klimt, maar als ze dat eenmaal doorheeft is het wel gevaarlijk. Sebas ligt sinds een maand in een peuterbed. Ja, hij kan er zelf uit, maar ja, voor z'n ledikant werd hij wel een beetje groot. M'n vriendin heeft haar kleine ook voor haar 2e verjaardag in een peuterbed gelegd. Ging al heel snel goed. Ja, ze klimt er wel uit, dus je moet wel ff in de gaten houden waar ze bij kunnen en de traphekjes dicht houden. Je zou ook een klein haakje op de deur kunnen doen om te voorkomen dat ze gelijk naast je bed staan of vervolgens in een andere kamer spulletjes pakken waar ze niet aan mogen komen. Sommige mensen vinden dat "zielig". Ik niet hoor. Hier ook een haakje op de deur, zo voorkom ik dat de kat iedere nacht in z'n bed kruipt en hij volledig over z'n toeren is omdat hij daarvan schrikt. (daarnaast vind ik het niet echt een lekker idee) Een gewoon eenpersoonsbed vind ik zelf nog te groot als ze zo klein zijn. Maar ja, wie ben ik @ mama san: mooi huis! Ik duim voor je! @ sam: veel plezier in de sneeuw! (of ben je het al zat?)
@ Mamasan, wat een super mooi huisje zeg! Ik duim ook lekker voor je mee! @ Es, geweldig zeg dat je je kleine meid al zo goed voelt. Mijn meisje ligt achter de placenta ik moet dus nog iets langer geduld hebben, helaas. @ All, we hebben net de wieg opgehaald. Hij is super en ziet er nog perfect uit. Ze haalden er nog 10 euro vanaf ivm een beschadiging. Nou daar hoef ik niks mee te doen want het matrasje ligt erover. Dus voor een leuk prijsje een wiegje. Nu nog een aerosleep ervoor kopen.
Super Marsim !! Goed gedaan !! Hier ben klaar met de sneeuw hoor Pooh!! Dames, ik zit ff in de babykleertjes, de witte/ cremekleurige kleertjes die geel zijn rond kraag, worden niet meer wit zeker?? Dan gooi ik het namelijk weg en ga ik straks weer lekker shoppen
Hallo Allemaal, Ik ben uitgerekend op 03-07-2010 Dus ik dacht laat ik ook eens een kijkje nemen op dit forum. Erg leuk om al jullie berichten zo te lezen! Morgen heb ik weer een afspraak voor controle bij mijn vk. en 10 feb. heb ik mijn 20 weken echo! (we weten nog niet zeker of we al willen weten wat het wordt) Het is voor ons ons eerste kindje dus het is allemaal wel super spannend! Wat ik het gekste vind is dat er zo veel in je buik gebeurd en ik er nog niks van voel.. :-/ maar dat komt vanzelf wel Onze baby kamer moeten we nog mee beginnen maar de inboedel staat wel al in huis (Dit is een foto vanuit de winkel) Liefs, Bianca
@Sam: je kunt het proberen wit te krijgen met Ossegalzeep. Daarmee krijg ik allerlei vlekken uit kleding... En wat je ook nog kunt proberen is het 3 uur in warm water met flinke scheut azijn laten weken. Of natuurlijk gewoon shoppen. @Bianca: welkom! Mooie meubeltjes
Hihi dank je .. Denk dat er straks toch wel wat weggaat.. Manlief zei : ANders bewaar je ze voor nood.. HAHA ja bewaar ff 10-tallen truitjes voor nood .. Neej komt wel goed.. Zet straks tegen die tijd m'n moeder wel even aan het werk, die krijgt alles schoon .. Handig die oma's !! Maar shoppen ga ik ook zeker wel !
net een voedingskussen gehaalt want ik kan gewoon weg niet meer normaal slapen ik weet niet hoe ik moet liggen....bij dylan had ik ook een voedingskussen (geleent van een kennis) en dat sliep stukken beter dus ik hoop nu ook weer. verder is mijn man vandaag jarig maar dat vieren we woensdag samen met dylan zijn verjaardag anders hebben we 2x feest in een week een beetje teveel van het goeie (en de centjes )