haha we gaan idd snel.. ach, je moet wat als je fulltime thuis zit (ik dus ) Shoppen op het net en forummen
Nancy en Pooh, zet mijn vent er ook maar bij grrrrr! Finn: komt die dan uit finland? Puck: is een hondennaam.... Ik wordt er gek van, al een paar keer discussies over gehad. Bij ons wordt het bij een meid Sam, Bellamano heeft een zoontje die heet Sam, dus ik heb sowieso al een naam die hier ook wel is of wordt gebruikt. Ik vindt het totaal niet erg... xx
Tja dan gaat het inderdaad hard, en ik ziek thuis...... maar niet zo ziek dat ik de hele dag lig te slapen..... Morgen heb ik cursus maar daar ga ik ook nog niet heen, moet dik 2 uur rijden om daar te komen en moet van 9-17 heen..... lijkt me niet verstandig..... dus morgen ook nog thuis!!
Hey Sam was ook een van mijn favo's voor een meid! Maar vriendje vind het niks voor een meisje :x Aaaargh Ik daarentegen vind 'm helemaal geweldig, dus helemaal goedgekeurd Sue!
Oja, zou het bijna vergeten: Guppie!!!!!!!! Gefeliciteerd een zoontje! Wat gaaf, een meid en straks ook een jongen!!!!!!! Ik hoop dat ik straks ook allebei 1 heb, dat zou ik echt te gek vinden! Maar gezond boven alles hé! Nancy, ik ben dus niet de enige met die rotgevoelens, voel me af en toe zo onzeker daardoor. Ik ga echt proberen een manier te vinden om het negatieve om te buigen naar positief, het is een positief gevoel maar bij mij komt het binnen als negatief, erg jammer, zo wordt genieten een beetje een probleem voor mij... Af en toe mediteren en rustoefeningen doen dan maar..
Hihi Thanks! Vinnem ook mooi! Maarrrrrr... Bart wil deze naam ook voor een jongen en dan vindt ik em weer te vaak voorkomen... weet iemand nog coole jongensnamen die kort krachtig en stoer zijn maar manlief wil em niet ofzo? Ow en ik heb hier een paar deuren verder een stel gehad dat vorig jaar beviel van een meid en die hebben haar Soe genoemd, ik was inspiratie. Het erge was dat ze aarzelde toen ik vroeg wat de naam was (had ook geen kaartje van ze gekregen) dus ze schaamden zich ervoor!!!! Ze gingen een paar weken na de bevalling verhuizen naar een landhuis en de rede van verhuizen was dat ze zich niet thuis voelden in ons 'buurtje'. Erg toch, wat een sneu-apen!!!!! Als ik zelf niet zo zou heten zou ik mijn meid ook Sue willen noemen, ben zo trots op mijn naam. Dus miss een tip? Ow en mijn zusje heet Fay, ook erg mooi, maar wederom helaas al in de familie .
Bellamano, mijn noodlesoeppie smaakt heerlijk hoor Guppie, wat leuk een jongen!!!! helmaal super, dat wilde je toch ook zo graag? Suekes: Kaj! Ik vind dat zo'n leuke naam. Heb er nog 1, maar die staat nog op ons lijstje dus wie weet wordt dat hem nog. Als het definitief een andere naam wordt geef ik hem ook door. Vinn is ook een leuke naam en ik ken ook een Viann. Sam is idd leuk voor een meid ja. Lekker stoer. Ik ben zelf meer van de 'lieve' meisjesnamen. Maar een jongensnaam moet dan wel weer een beetje stoer zijn. Ik heb nu op nummer 1 een jongensnaam staan die ik heel mooi vind, maar hij is een beetje lief. En twijfel nog steeds of ik 'm niet té zacht vind... Ik ook fulltime thuis en vind het zo lekker ontspannend om als ik niet met C élya bezig ben ff lekker te forummen... Liefs Elea
Finn had ik ook het liefste voor een jongen, alleen mijn vriend heet Vincent en wordt eigenlijk altijd afgekort naar Vin, dus dat werd hem niet hier stond : Milan voor een jongen op de eerste plek..
Hier vond ik Milan ook zo leuk. Maar manlief had gelijk het commentaar, 'je gaat je kind toch niet naar een stad noemen, je noemt hem toch ook geen Den Haag ofzo' Moet hij nodig zeggen, want hij vind Océane zo'n mooie naam.... Dus ik gelijk'je noemt je kind toch ook geen Noordzee' Whahaha
ik denk komnog ff snel kijken...maar er word goed gekletst . ik ben aan t bankhangen ff mezelf verplicht rust opgelegt want ik moet vanavond werken tot 22uur en ben nu al kapot enmoet nog beginnen pffff
Uhmmmm Es, Mijn man is Frans, dus voor hem is Milan Milaan Snappie'm nog. In het Italiaans is Milaan ook gewoon Milan, dus de voetbalclub is vernoemd naar de stad en niet andersom Dus wij zeggen Milaan gewoon niet goed eigenlijk, want het is natuurlijk Milan. Helaas heeft manlief wat dat betreft dus gelijk... 8) liefs elea
Oke oke, als je het zo bekijkt Ik heb net het hartslagje van ons ukkie op me telefoon gezet en ingesteld als sms-toon Geinig joh!
Allereerst Guppie van harte gefeliciteerd!! Een mannetje, leuk hoor. Mbt de naam. Ik heb al 2,5 jaar een naam voor een meisje in mijn hoofd. Mijn schoonzusje gaat 8 weken eerder dan ik bevallen dus ik hoop echt dat we niet dezelfde naam hebben want ik zal dan toch zeker even stiekem balen. We hebben een alternatief maar hoop gewoon na zolang wachten dat het lekker de 1e kan worden.
Elea, thanks! Kaj is een goeie! Mijn work-husband heet zo haha (ex werk dan) Wij gingen altijd samen lunchen en roken onafscheidelijk haha, zal Bart ook een goeie naam vinden! En grappig genoeg was dat de naam die we hadden bedacht toen mijn mama zw was toen ik 15 was: Kaj-Sue-Fay en als je dat snel en anders uitspreekt wordt het Kaassoufflé (flauw he maar daar ben je 15 voor hé? Hahahahah). Thanks en Vinn is ook mooi, maar ben bang dat dat hetzelfde wordt alleen betrekt hij het dan op een vin van een vis... grrrr.. Es, mooie 2e naam zeg!!!!!!!! ZP doet moeilijk, balen... Helpt dus niet dat we naar ee deel2 zijn gegaan...
Ik ga het huis van schoonmama versieren, vandaag 50! Hahaha pop aankleden enz. Lache! Ik spreek jullie straks weer of anders morgen! kuzzz
Ik ga dr ook vandoor.. Even de boel opruimen hier voordat mijn mannetje thuis komt, dan gaan we naar de Gamma verf spullen halen, want van het weekend gaat mijn lieve man de andere muur sauzen (op waterbasis ) Maar ik ga lekker het weekend naar mijn vader samen met de hond, hier lopen we anders toch alleen maar in de weg, en mijn ouders wonen niet echt in de buurt, dus zo kan ik in een weekend weer wat mensen bezoeken Vanavond gaat vriendlief naar een vriend toe om te gamen! En heb ik maar een vriendin uitgenodigd om lekker onderuitgezakt op de bank hier tv te komen kijken.. Een meiden avondje is ook wel eens leuk.. Tot later meiden!! xxx
jajajaja als petatje iets in haar hoofd heeft moet dat ook gebeuren!!!dussss na al 3 dagen non stop praten over echobaby en vragen stellen heeft mannetje toe gegeven en volgende week donderdag om 16u gaan we dus voor de geslachtsbepaling! nog ff snel voor de solden gedaan zijn vind het zo spannend! ben ook zo ongeduldig en kon echt niet nog 19 dagan wachten over namen:voor een meid staat het vast,een jongen twijfelen we tussen 2 namen.