Juli 2010 mama's Deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Pompeloesje, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    @Kikkert wat een mooie buik heb je al, en gefeliciteerd met je man.

Ik heb steeds een beetje pijn onderin mijn buik als ik opsta, is dat bandenpijn? Heb het ook snachts als ik eruit ga om te plassen.

Ben heel erg benieuwd wanneer ik de baby ga voelen, zal wel langer duren vanwege de voorliggende placenta.

Wij hebben al een naam bedacht, we waren er snel over eens, was zelfs al voor dat ik zwanger was hahaha

xxxxxxxx

2. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ik vind Lente en zomer wel leuke namen hoor, maar niks voor mij. Gisteren zag ik een kind dat lois heette, en dat spreek je uit als lojs. Ook apart.
    Wij hebben we een naam, maar stel dat we nog een naam tegenkomen... Ymke haar naam kwamen we ook gewoon tegen.

Mijn man heeft vanmiddag de beeb van de buitenkant gevoeld! Was ook een heel harde schop. Daarna ging beebje een hele tijd onder zijn hand liggen en bewegen, zo bijzonder maar wel erg vroeg al!

3. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Nou mijn oom en tante zijn net weg en het was juist heel gezellig :$ Kreeg ook nog een heel lief vestje en 2 rompertjes en mooie bloemen... Voel me gelijk mega schuldig dat ik er zo tegenop zag :(:( Wat een ei ben ik toch af en toe
    Misschien was het wel een drempel en ben nu zo blij dat we het doorgezet hebben.

4. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    @Guppie: Wow, wat gaaf:D!

@Nancy: fijn dat het zo gezellig was... soms kan je dus ergens tegenop zien terwijl het helemaal niet nodig is;).

5. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Fijn Nancy dat het zo gezellig was. Ik heb dat ook wel eens hoor :), maar gelukkig viel het mee dus ;)

Guppie, wat leuk echte schopjes! Idd vroeg hoor, lekker toch :)

Dithje, zo! werken op een zondag :$ Dat is nog eens een gemotiveerde vk!

Trisomie onderzoek is een onderzoek naar chromosomenafwijkingen. Hier wordt het ook wel de tripletest genoemd. Dat is onderzoek naar trisomie 21, een open schedel en open rug. Het is slechts een kansberekening.

Eline, ik heb ook last van pijn onderin mijn buik. Vooral als ik moet plassen bijv. maar ook 's ochtends als ik opsta of als ik te hard ren.

Hier: Vanmorgen lekker wezen zwemmen. En daarnet een stuk hardgelopen. Had nog een beetje spierpijn van gister, au ;)

Liefs Elea

6. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nancy: FIjn dat het leuk was..

Namen.. Hier zijn we er geloof ik aardig uit.. De jongensnaam iig wel, de meidennaam volgens mij ook wel :D !! Maar heb zelf wel meerdere leuke namen, dus ben niet zo moeilijk :p !!

Eline: Kan ook blaasontsteking zijn. Ik had het toen ik zwanger was van Jildou een paar keer. De eerste keer, ging ik ook meer plassen op een gegeven moment en toen bleek het een flinke blaasontsteking.. De 2e x herkende ik het heel snel ... Rot gevoel.. Anders ff je urine laten controleren..

Dithtje, ja fijn he, dat vk's ook op zondag werken ;)

7. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

Jan 2, 2007
    1,984
    0
    0
    @ Bianca: welkom! En mooi kamertje!

@ kikkert: mooie buik en gefelciteerd met je mannetje!

@ nancy: gelukkig dat het je meegevallen is! En leuk dat je zo verwend bent. Ach meid, maakt toch niks uit. Vaak vallen de dingen waar je het meest tegenop toch wel mee ;)

@ guppie: geweldig he? Manlief heeft hier beebje van de week ook voor het eerst gevoeld. Het was 's avonds zo onwijs druk dat ik het idee had dat hij het moest kunnen voelen. En ja hoor!

@ dithje: mooi dat je uitslagen goed waren.

@ namen: ja, komt af en toe "bijzondere" namen tegen. Altijd lastig om er wat van te zeggen, want voor je het weet schop je iemand tegen z'n schenen:D:D
    Zo heb ik ooit eens gehoord van 3 zusjes die Symphony, Melody en Harmony heetten....
    Ik denk dat manlief en ik er deze ronde makkelijker uitkomen dan vorige keer. Nu al 2 favo jongensnamen en 1 a 2 favo meisjesnamen. Gaat wel goedkomen, dus:D

Sorry als ik iemand vergeten ben, heb het deze keer uit m'n hoofd gedaan *zeef*

8. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    pooh ik zei nog dat het nog veel te vroeg was, maar hij ging het gewoon proberen en meteen raak! Was wel een toevalstreffer denk ik hoor, want ik heb pas deze week de beeb echt elke dag gevoeld en sinds gisteren ook vaker per dag.

9. carpediem2010

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Nancy wat go0ed dat het meeviel zeg, leuk.
    Ik heb wel het laaste jaar 5 blaasontstekingen gehad, maar zo voelt het nu niet. ik hou het even in de gaten.
    Ik heb nog wat fotos van de babe van gisteren, heb even geen scanner, dus foto van gemaakt.
    Ook nog mijn buikje vandaag, en de kleertjes die we hebben gekocht gisteren.

xxxxxx

10. carpediem2010

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    mondje open hahaha

11. carpediem2010

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    de kleertjes

12. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Eline... Tijdens zwangerschap kan blaasontsteking heeeeel anders voelen!!
    Wat lief die echo-foto's :D !!

13. carpediem2010

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    En mijn buikje

14. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Super meis :D !!

15. Dithje

Dithje VIP lid

Sep 19, 2009
    5,506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Mooie echo's Eline! Leuke kleertjes en een mooie buik!!!:D

16. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Mooie buik, kleertjes en echo eline:D

Bianca: welkom en gefelic

@hier ik vroeg me af of jullie ook veel afscheiding hebben:( lijkt soms wel of ik in me broek heb geplast:)
    Het is geen vruchtwater want het plakt..

me urine was maandag nog goed..
    ik drink elke dag een bak vol vers geperste jus, zou al die vitamines wel blijven hangen?

17. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    mamachan!! Ja hier ook zo.. is normaal!!

Eline, en leuke kleerjes trouwens ;) !!

Hmm hier niet gerust. Jildou haar hart gaat behoorlijk te keer.. Ze doet verder niet anders, maar zat toch op zo'n 160-170 keer per minuut.. Eerst op bed, hopelijk is het zometeen rustiger... Ze is ook behoorlijk druk geweest net, dus het zou dan nu zo wel moeten zakken..

18. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Eline, mooi allemaal zeg!!

@Mamma chan, ja hier ook niet normaal zoooveel :$ Zit er zelfs aan te denken om elke dag een schone onderbroek mee te nemen naar mijn werk ;)

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    O hier trouwens nog even de inhoud van de kledingkast tot nu toe. Links maat 50/56, rechts maat 62 en groter. Hoe bedoel je nesteldrang en geordendheid ;):p

View attachment 48078

20. Es09

Es09 VIP lid

Aug 10, 2009
    5,336
    0
    0
    Honselersdijk
    Kleertjes gezien, gaaaaaaf!!
    Buik gezien, mooi buikkie!!
    Kast inhoud gezien.. leukK!!! :D:D

Wij gaan zaterdag de box halen bij iemand thuis.. :) Over kunnen nemen voor een prikkie

View attachment 48080

Share This Page