Juli 2010 mama's Deel 2

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Pompeloesje, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Oow gelukkig dacht al ligt aan mij of t gaat weer de verkeerde kant op(dacht eerst vruchtwater:()

Poeh nancy mooi hoor, die nesteldrang is hier ook van tijd tot tijd:p

Heb nog een paar dingen nodig en dan heb ik alles:D
    ben nu de eerste helft aan het wassen:p

Hihi tjah vroeg he:p
    ach jah was het gewoon nog een xtje in week ??? tja wat het voor mij wordt weet ik niet:p

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Es, gave box erg mooi!! Wij hebben ook met een lade, ideaal zegt men

@Mamma chan, ja erg he hihi moet ook nog alles wassen hoor maar kon niet wachten om het in de kast te doen :p

3. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Alles voor de uitzet heb ik nu, maar nu moek nog kleertjes hebbe:p

4. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

Oct 6, 2009
    4,795
    1
    0
    vijfhuizen
    Es wat een mooie box zeg, zoiets willen wij ook.

mamachan ik heb ook veel meer afscheiding, soms een week niet, en soms heel veel opeens.

xxxx

5. mamma chan

mamma chan Fanatiek lid

Aug 17, 2008
    3,024
    242
    63
    Female
    Zit in de zorg
    overijssel
    Nou dan ga ik morgen maaar eens inlegkruisjes halen, want elke dag 2 onderbroeken aan doen haahah

6. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    hahaha Nancy je bent goed bezig!
    Echt goed bedoelt hoor, maar wat ga je nou de laatste 10 weken doen als je alles al bij elkaar hebt? :p
    Nee hoor, ik was de eerste keer ook veel vlotter.
    Ik ga me er haast voor schamen dat ik bij deze beeb zo nonchelant ben met spullen.

Ohhh ik zit met een probleem (pfff nou nou...)
    Ik heb in maart een feest van 2 dagen en wil mooie kleren. Heb voor de vrijdag al een mooie jurk en wil voor de zaterdag een nieuw setje gewone kleren. Moet wel met korte mouw zijn, anders vind ik het zonde van het geld. Heb 1 ding van noppies gezien, maar verder NIKS!
    Hebben jullie enig idee wanneer de nieuwe collecties zwangerschapskleren in de winkels komen? Ik wil iets met frisse kleuren, jurkje of tuniek maakt niet uit. Hoeft ook niet goedkoop te zijn, maar alles wat ik nu zie ik zwart, bruin en grijs...

7. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Guppie, hahaha weet helemaal wat je bedoelt! :p Ik ben normaal al een 'regel-miep' en nu met die nesteldrang is het helemaal erg! hihi

Ik had bij de h&m 2 leuke vrolijke jurkjes, ik zal ze eens even googlen of ik een foto kan vinden. Waren maar 5 euro en super te doen met een dikke buik! En ik had ook een zwart glitter giletje voor 3 euro, kan je overal op dragen en is feestelijk. Heb toen ook bewust geshopt voor feestjes, ook voor in de zomer.

8. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Dit is één van de jurkjes -> H&M Shop Online
    * edit: xie dat de link het niet goed doet, het is de 2de in het rijtje

Xie wel dat ie online stuk duurder is

9. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    De rest kan ik helaas niet vinden :(

10. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Nou ze lag op bed en begon te huilen. Man heen, en hij vertrouwde het ook niet. Dat zegt wat, want hij vertrouwt het niet gauw niet ;) !! Dus gebeld naar ha en konden meteen komen. Dan woon je zo goed als naast de praktijk, moet je naar de vervanger hier 15 min rijden vandaan.. Grrr.. Maar goed.. Hij voelde dus eerst ook die snelle hartslag. Wij voelden hem zelfs door de dikke winterslaapzak heen (die had ze bij hem natuurlijk nie aan ;) ) Hij twijfelde ook, en ging even haar dossier bekijken.. Toen kwam hij 5 min later weer en was het een stuk rustiger. We konden gelukkig weer naar huis dus! Ze ligt nu lekker in bed en hopelijk een rustige nacht!! Pffff.. dit is ook niet goed voor mij ;) !!

11. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Sam, hoe gaat het nu met Jildou?

Mama chan, ook hier heb ik veel afscheiding...zelfs bij het vegen heb ik ehcte slierten...sorry hoe ik het zeg...;)

Kikkert en Eline, mooi buikje hoor! ;)

Hier hebben we al namen voor beide geslacht ;)!

Pooh, lief dat je er naar vraagt...ik ben uit voorzorg in de zetel gaan slapen en heb veel beter kunnen slapen...deze avond ga ik toch terug naar mijn bedje toe...maar de verkoudheid bij manlief is al veel beter...dus moet goed gaan vannacht ;)!

Och en Welkom anoniempje! En gefeliciteerd met je zwangerschap en veel succes morgen bij vk...

12. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    O jee sam, dat heb ik ffies gemist volgens mij, wat heftig :$ Vooral met Jildou haar verleden, dan ben je helemaal in opperste paraatheid.
    Hopelijk gaat het nu beter en blijft het beter gaan!

13. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ze slaapt nu lekker gelukkig! Dus vast niets aan de hand. Ben iig wel weer gerust. We weten dat dit gewoon bij Jildou hoort en dat we het in de gaten moeten blijven houden. EN dit was gewoon heel hard, maar nog wel net telbaar. We twijfelden wel, maar liever een keer te veel dan te weinig laten controleren he.

14. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Sam, wat een opluchting meid! Pfffff....

Nancy, leuk dat het toch meegevallen was! En je niet schuldig voelen kon evengoed ook minder plezant geweest zijn...maar heel leuk dat het enorm goed meegevallen is...en ook leuk dat ze iets meehadden voor het beebje! ;)

15. pippo

pippo VIP lid

Oct 17, 2007
    9,795
    0
    0
    Belgium
    Sam, een hele dikke knuffel meid! Wat hebben jullie allebei met de schrik gezeten!

16. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dank je lieverd :D !!

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

Jan 29, 2009
    2,646
    0
    0
    @ Kikkert, mooi buikje hoor!!
    @ Twinkel, welkom hier en wat een leuk kamertje zeg.
    @ Suekes, ik herken het van het schoppen. Weet nou niet precies wat ik voel, moet ook dus nog even geduld hebben.
    @ Dithje, ik zou wel even schrikken als de vk mij zou bellen op een zondag maar gelukkig was het met goed nieuws.
    @ Guppie, ow wat geweldig zeg dat je mannetje nu ook al kan mee genieten. Lijkt me erg bijzonder.
    @ Nancy, gelukkig was het heel gezellig met je oom en tante. Zal je altijd zien. Kijk je ergens ontzettend tegenop en dan valt het wel mee. EN kado’s zijn natuurlijk helemaal goed. Je bent inderdaad al lekker op dreef met je spulletjes zeg.
    @ Eline, wat een prachtige echo’s, mooie kleertjes en een geweldig mooi buikje!
    @ Es, mooie box en met lade lijkt me erg fijn. Wat hebben zitten dubben maar kregen hem uiteindelijk bij de babykamer dus dat vond ik wel prima, nu dus zonder lade.
    @ Sam, jeetje wat schrikken met Jildou. Hoop dat het nu wat beter gaat.
    Mbt namen wij hebben al bijna 2,5 jaar een naam voor een meisje en die vinden we nu nog steeds leuk. We zijn helemaal in onze nopjes ermee. Ik ben er nu ook achter dat ALS mijn schoonzusje en broer een meisje krijgen dat we in ieder geval niet dezelfde naam hebben. Zij hebben wat meer letters in de naam zitten voor een meid. Een hele opluchting eigenlijk.

18. Elea

Elea Fanatiek lid

May 17, 2009
    2,237
    0
    0
    Buitenland
    Oh Sam, lees het nu pas... :$ Toch wel schrikken zeg! Gelukkig is haar hartslag weer gestabiliseerd, maar jeemig da's wel even eng hoor. Inderdaad beter het zekere voor het onzekere nemen. Je gaat nooit een keer te veel he.

Liefs Elea

19. Sam8

Sam8 VIP lid

Aug 15, 2007
    29,371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Daarom.. Zegt die arts ook nog het komt eigenlijk niet voor bij die kleintjes he? Haha ooh, dat wisten we nog niet ;) !! Nou ja, nu heeft hij ons bijzondere kindje ook gezien.. Had liever gehad dat ze 'normaal' was hoor ;)

20. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

Aug 12, 2009
    4,807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Geluukig maar Sam, poehee wat zal je (weer) geschrokken zijn.. :(

@Namen, hoe vinden jullie 'Tess Capel' klinken met vooral de achternaam dan? Ineens hebben we onze twijfels dat het niet klinkt ofzo... ;)

Share This Page