@ suzanne: fijn om weer van je te horen. En natuurlijk ben je altijd welkom! Luister naar je lijf, 't is niet makkelijk maar wel voor het goede doel @ es: beterschap! @ dithje: neu hoor, vind ik niet raar. Heeft ie geen electrisch drumstel (bestaat serieus, manlief is ook muzikant), dan kan ie met een koptelefoon op drummen, zelfs midden in de nacht! En slapen jullie lekker door Voor dat boren heb ik ff geen oplossing (kan niet met koptelefoon op ) Maar klagen mag altijd hoor! @ Sam: geweldig he, die uitspraken? Hier wilde Sebas vanmiddag wat drinken. Wil je thee? Nee, doe maar een watertje.... (oeps, geloof dat ik af en toe wat anders moet bestellen)
Net toch maar even de huisarts gebeld, ik blijf overgeven, zelfs zonder iets te eten. Dus vriendlief is nu een potje halen, en dan moet ik even snel urine in gaan leveren.. ben benieuwd voel me zo klote!!
he gatsie, heb je ook al bouillion gedronken? dan houd je misschien nog wat vocht vast... beterschap..
Bah beterschap es! Lekker laten verwennen door je hubbie Ik dacht dat ik met dani naar het cb moest, sta ik daar haha moet ik pas 8 febr zijn,(stond ook in t boekje)
Jeetje Es! Hoop dat het snel beter gaat... Pooh, tja wij weten dat een elektrisch drumstel bestaat en buren waarschijnlijk ook wel. Maar kan natuurlijk niet in portomonnee van buren kijken en denk dat buurjongen zelf niet genoeg zakgeld krijgt om zo'n elektrisch drumstel te kopen. Ach, we gaan het zien... En boren, tja dat doet iedereen natuurlijk wel eens maar kan wel irritant zijn. Net even naar de buurtwinkel gelopen... Zie ik onderweg 2 jongentjes op het ijs fietsen! Ik roepen dat het ijs niet sterk genoeg is, zeggen ze doodleuk: nou en! Is toch ons probleem...Huh, ok dan zoek je het zelf maar uit snotjong... Oeps!!! Lang leve hormonen.
Al drink ik maar een glas water ligt het er zo weer uit.. Vriendlief is nu mijn urine wegbrengen, dus hoop dat ik snel wat weet..
Jeetje Es beterschap meis! Ik hoorde net van manlief dat hij pas half 10 op het werk was vanochtend ipv 7 uur, zo glad was het ... Pffff.. Maar goed dat ik het niet eerder wist !!
Zooo en het badje + standaard en tummitub konden we ook overnemen van iemand voor een prikkie geloof dat we alle grote dingen nu wel hebben.. Bekijk bijlage 48341
Hey meiden, Shelly, welkom terug in holland! Es, beterschap. ik had het zelfde 1,5 week geleden, hopelijk knap je snel op. Susanne,welkom terug! Luckybleu,gefeliciteerd een meisje!! mamma chan, gelukkig dat alles goed was! Sam, geweldig Als ik wat vergeet, solly ben gaar. De hele dag in de tel gehangen,wat een gedoe even naar Belgie. Krijg de makelaar niet te pakken, balen want ik wil de bezichtigng plannen. Gisteren op babykamerjacht geweest, maar kon echt niks vinden Bijna allemaal wit en wij willen licht hout. ohoh, ik heb brulalarm..ventje is weer bezig met tandjes, dus mamaplicht roept weer!
@ Es: Balen zeg! Ik hoop dat je snel wat weet, en nog belangrijker, snel op knapt!!!! @ Dithje: tja, het zijn idd dure dingen. Ik hoop dat jullie er uit komen. @ Sam: wow! dat is lang! Maar goed dat je dat niet van te voren wist. Hier is de sneeuw weer bijna weg, dus je mag altijd hier naar toe komen (maar volgens mij doe je daar dan wel weer bijna een dag over ) @ mamasan: succes! @ mama chan: zwschapsdementie? @ Hier: weer afspraak gemaakt bij de voetreflex voor m'n bekken. heb het na onze vorige afspraak een maand vol gehouden! Kan gelukkig woensdag al terecht, dus dat is mooi. Zo maar ff de piepers opzetten. Weer een heerlijke pan hachee gemaakt (was zo lekker vorige week), dus dat komt helemaal goed vanavond! Eet smakelijk en tot later!
Pooh waar woon je?? Ja hij is nu gelukkig wel al thuis, normale tijd !! Hij moet nu elke dag naar a'dam.. Houdt je bezig he !!
In het westen, omgeving Den Haag/Delft. Kan ik me goed voorstellen dat het je flink bezig houdt. Laat me raden, over de A6, door Flevoland... daar zou ik nu niet graag staan/rijden. Gelukkig dat hij nu al thuis is, anders had het een magnetronmaaltijd voor 'm geworden vrees ik.
@Luckeyblue, wat leuk een meid ook, gefeliciteerd. @Mamachan gelukkig was alles goed, mooie echofotos heb je zeg, leuk. @es beterschap he @pooh, gelukkig kan je dan al terecht zeg. @sam, is alles nu weer goed met jildou? wel schrikken zeg En hier, vandaag veel bandenpijn denk ik, steekjes onderin mijn buik. xxxxx
Zo hey jullie gaan wel als een speer hier zeg! Haha na gisteravond een boel berichten om bij te benen!! @ Suekes; hoe was het vandaag bij de vk ?? Ging alles goed?? @ Es09; Leuk setje! Ik heb vorige week ook een tijgertje badje gekocht Hier; Vandaag naar de vk geweest en enorm gerust gesteld. Hartje weer gehoord! Groeid goed! Baarmoeder zit nu net 1 vinger onder mijn navel, ging heel goed gaf ze aan. Bloedruk ook helemaal toppie Ik mag 1 Maart weer terug komen! Ik ga jullie proberen bij te benen maan heb zo een bruidloft en morgen weer gewoon 8uur werken dus ff kijken of ik het allemaal kan volgen hoor Liefs, Bianca
Pooh Klopt, maar ook op de ketelbrug was het niet te doen! Dat scheelt. Kijk ze gaan heen in eigen tijd. Dus 5 uur weg, 7 uur op het werk.. Maar gaan dus kwart voor 4 van de bouw (nu uur of 3 al) en rijden ze gedeelte in baas zn tijd..
Ik heb van de huisarts zet pillen gekregen tegen het braken.. Urine was verder goed gelukkig.. Net half bakkie kippensoep op, kijken of het erin blijft..