Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Suekes, bedankt voor de tip in Tilburg,das makkelijk aan te rijden, ook naar onze nieuwe woonplaats.
    Van asten doen we dan ook nog maar aan denk ik.
    Eindhoven moet ik even kijken, er wordt niet in Belgie bezorgd, dus we moeten zelf gaan ophalen en om dan lang onderweg te zijn :x
    Hubbie zal er weinig trek in hebben.
    Maar geen badbevalling?
    Bij de meimama's is er 1 gewoon in het bad zelf bevallen.

Shelly, ik zou ook voor een pretecho gaan.
    Eer dat je je verzekering rond hebt vertrek je alweer bijna.

elea, tnx daar heb ik wat aan!
    Ik neig inderdaad al wel naar inductie, maar schrok wel van de prijs pffffff.
    Hier trouwens ook een hubbie die bang is voor verveling, hij wil vrij nemen om te helpen, maar ondertussen bang dat tie mij voor de voeten loopt en niks kan doen.
    In het nieuwe huis komt het meeste op mij neer, want hij kan absoluut niet schilderen.
    Maar ik zet hem wel aan het werk :D

2. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Shelly, AHA o ja je bent hier ingeschreven natuurlijk! Ja dan moet het inderdaad... maar wel een rompslomp of vind je het meevallen?

@Kikkert, jeetje wat een dag! En wat zielig voor je oma zeg :( En je opa moest weg :( kzou toch alles opzij zetten om dan met je partner mee te gaan of ben ik nu heel kort door de bocht ;)
    Wel rot voor jou ook hoor, kan je wéér niet uitrusten, sterkte meis en ga maar lekker vroeg naar bedje als het kan :(

@Pippo, trusten! :)

@Hier, morgen zou mijn moeder jarig zijn geweest, dus we gaan eerst voor het werk een bloemetje neerzetten bij d'r. Blijven toch van die rotdagen he, bleh, maar het hoort er helaas bij :(
    Mannetje kijkt nog even Voetbal international af en dan gaan we tukken.
    trusten alvast meiden en bis morgen!

3. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Nancy, een hele dikke knuffel meid! Lijkt me heel moeilijk!

4. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Mamasan Nou mijn man had het erover dat we eind deze maand in Duitsland verzekerd zullen zijn, hoogstwaarschijnlijk... dus ik weet niet of zo'n pretecho zo'n slim idee is aangezien ik hier maar een maand zal zijn verzekerd.
    Zet je man maar aan die Arbeit ;)

Nancy valt wel mee.. :) Alleen in het begin toen ik van Nederland naar Duitsland verhuiste toen moest ik wel ineens van alles en nog wat regelen waar ik helemaal niet bij stil stond. Maar dit keer zal het wat makkelijker gaan, ben voorbereid ;)
    Oh wat sneu van je moeder :( Dat lijkt me vreselijk! Nou heel veel sterkte morgen! En slaap lekker!!!

5. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Ik kook nu bijna 5 jr inductie, is super! Wil niet anders meer.

6. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Ja, heb (helaas ;) ) heel veel ervaring met het wisselen van zorgverzekeringen en het is altijd een drama om in het eerste jaar (!) dingen vergoed te krijgen :x Nog een wonder dat je zo snel die zorgverzekering geregeld had trouwens, al scheelt het dat het alleen voor jou was, je Nederlandse bent en ze niet weten dat het maar voor een maand is :p Hier in Frankrijk hebben we er een jaar op moeten wachten voor alles rond was en heb nog steeds geen pasje ;) Moet dus nog steeds altijd alles voorschieten :x Zucht...

Gelukkig wordt straks in Qatar de zorgverzekering door het werk geregeld. Dat scheelt een hoop.

Lekker een vrijstaande woning! Is dat een beetje te betalen in Berlijn dan? Het is heerlijk om lekker een tuin te hebben en geen buren :D

Mamasan: Haha, ja we zetten ze gewoon aan het werk. Vervelen is er niet bij hoor :D

7. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Er zijn er wel hoor die ook in bad bevallen, al moet je dan wel zo'n speciaal bad hebben en vaak moet je er dan alsnog uit... ;) Ik vind horizontaal bevallen ook heel onnatuurlijk. Helaas lag ik aan toeters en bellen en had dus geen bewegingsvrijheid, maar als je de keuze hebt; verticaal is veel logischer eigenlijk he!

8. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    Joh zo lang in Frankrijk?! Belachelijk!!! Ach ja nu ga je naar een nieuwe bestemming! Ben benieuwd hoe het daar allemaal geregeld is! Je kunt wel een boek schrijven ;)

Berlijn is super goed te betalen, daarom verhuizen er zo veel mensen naar toe. Wij hadden eerst een 5 kamer apartement voor 875euro... in hartje Berlijn! De prijs kwam ook doordat mijn man daar al jaaaaaren woonde en ze de prijs nooit hebben laten stijgen.

Een huis gaat het niet worden vrees ik, want dat ligt toch echt meer buiten de stad en ik zou niet weten hoe hij zich zou moeten vervoeren omdat hij nog steeds geen rijbewijs heeft. haha.

9. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ja, wij waren namelijk niet getrouwd toen we hier kwamen... Schandalig natuurlijk ;) en reden voor de verzekering om heel moeilijk te gaan doen met geboorteaktes en andere officiële documenten die je dan allemaal weer in Nederland moet gaan aanvragen. Ook hadden wij samen 2 kinderen (dubbel schandalig voor niet-getrouwde mensne natuurlijk :p), dus ook daar werd moeilijk over gedaan... Toen hadden we zo goed als alles rond, maar zijn we getrouwd. En jaja! Toen moesten alle aanvragen weer OPNIEUW worden ingediend!!!! :$ Hahaha, dus vandaar dat het 'even' geduurd heeft ;)

Oh, ik begreep dat hij naar een vrijstaande woning ging kijken vandaar.:) Vond het al bijzonder, in de stad ;)

Haha en idd, mijn vrienden en familie zeggen altijd dat ik een one-womenshow moet schrijven en opvoeren :D Maar een boek kan natuurlijk ook ;)

Liefs Elea

10. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    hahahaha Elea! Traditioneel zeg Frankrijk! Wat een rompslomp dan ineens zeg... pffff

Ik zou mooi een boek schrijven! Of een column! Beroemde Elea! :D Vergeet ons niet dan he ;)

Ik ga toch even snel die Angelsound kopen, kan het niet laten! :D

11. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Ohhh het is maar goed dat ze hem hier niet verkopen, zou anders ook mezelf niet kunnen beheersen ben ik bang :)

Haha ja, een column is ook een idee! Er komt wel een blog natuurlijk he, dus misschien is dat wel mijn ticket naar roem en faam :D Whahahaaaa!

12. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    Berlijn, Duitsland
    hahaha ja weet wie Elea! Kun je er misschien nog knaakjes mee verdienen!

Ja mijn man vond dat ik het niet moest kopen, maar ik heb hem toch net even snel kunnen overtuigen.. direct besteld zodat ie niet meer terug kan ;) hahahaha
    ik weet zeker dat ie het uiteindelijk ook geweldig vind!

Ik ga nu slapen, knap overigens bijna uit mijn vel, zo vol en rond voel ik me op dit moment. Ik eet echt te veel sinds ik weer thuis ben, die kilo's die er nooit waren komen nu allemaal in een paar dagen erbij!

Truste!!!
    xoxo

13. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    OOoooooh ik heb ook zo'n zin in Hollandse lekkernijen. Bitterballen, haring, HEMA-worst (was ik bij C élya helemaal verslaafd aan :)), zwart-witjes, Extra belegen kaas, komijnenkaas, paprikachips.... hahaha je ziet het ik kan nog wel even doorgaan :D Ben dus jaloersssssss ;) gelukkig gaan wij voor ons vertrek ook nog een paar dagen naa NL. kan ik nog even mezelf verwennen :p

14. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Meiden ik hoop tot morgen, De dokterspost is net gebeld.. ben flauwgevallen en mijn vriend heeft gelijk gebeld omdat ie het niet vertrouwde, ik was volgens hem aan het ijlen en ik kon amper meer op mijn benen staan.
    Ik denk dat ik flauwgevallen ben omdat ik niks binnenhou, maar dan ook echt niks.. zelfs geen slok water!
    We gaan nu naar het ziekenhuis.. hoop dat ik gewoon weer lekker naar huis mag straks, alleen mijn vriend zegt dat ie bang is dat ze me wel ff een nachie houden om me aan te laten sterken, aangezien ik amper op me benen kan staan van zwakte.. logisch als je de hele dag al geen slok drinken binnen kan houden laat staan eten..

Ik laat zsm wat weten.. En anders laat ik mijn mannetje wel even wat posten hier om jullie op de hoogte te houden!

Liefs!!

15. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ohhh Es, wat rot voor je! Ik zal heel hard voor je duimen meid. Dikke knuffel voor jou en je vriend, die zal ook wel geschrokken zijn...

liefs Elea

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hoi!

Nancy, thanks voor de tip lieffff! En heel veel sterkte vandaag, blijven zeker rotdagen, ik heb het al bij mijn opa en oma, laat staan bij je mama. Dikke knuff!

Mamasan, ah jammer van babydump dan, waren echt mooie dingetjes bij! Over inductie, ik heb keramisch en zweer daar weer bij :). Wat makkelijk met schoonmaken! Tis alleen even wennen met hoe lang dingen op moeten staan. Succes!

Badbevalling, ze zei dat doen we niet vanwege allerlei dingen. Dus ik: watvoor dingen dan. Ja dat geeft gewoon wat moeilijkheden. Dus ik weer: watvoor moeilijkheden. En toen kreeg ik een riedeltje te horen om mij bang te maken voor een badbevalling (waar Bart natuurlijk intrapt). Weet je eerlijk gezegd weet ik precies waarom: Dan moeten ze zelf veel meer werken en bukken... Maar zeg dat dan gewoon zeg pfff... En ze doen echt moeilijk om mij niet in het zkh te laten.. Anders verdienen ze er niet aan, commercieel gedoe lijkt het. Maakt mij niet uit, ik ga echt geen 350 euro betalen voor een ziekenhuisbed, ik probeer het gewoon in het kraamhotel en als ik pijn heb en te lang moet wegpuffen en uitgeput raak mag ik meteen medicatie en ben ik binnen 5 minuten via een ondergrondse gang in het zkh.

Es lieve schat, heel veel sterkte en beterschap! Hou je rustig en laat je goed verzorgen! Kus!

Zo en nu ga ik mijn bedje opzoeken!
    xx en slaap lekker all!

17. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Nancy!!!!!!!!! Je had Rimar goed gependeld! Ze is weer zwanger! Ben zoooooo blij voor haar! xxx

18. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Goedemorgen!

@ mamasan: hier geen ervaring met electrisch koken, maar ik weet wel dat je je pannen die je “op gas” hebt gebruikt niet opnieuw kan gebruiken voor electrisch omdat de bodems helemaal plat moeten zijn. Je zal dus nieuwe pannen moeten kopen. (althans, dat had een kennisje van me)

@ Suekes: ohhhh, lekker zo’n honeymoon in het vooruitzicht! En ook overal zeggen dat je op honeymoon bent he? Dan krijg je vaak nog wat leuks of een speciale behandeling.
    Ik ga zwangerschapsyoga doen. Vorige keer ook gedaan en erg goed bevallen (hihi)

@ shelly: gaat je man/vriend al wel je inschrijving in Duitsland regelen? Wellicht kan hij dan ook al een afspraak voor je maken daar voor de 20 wkn echo.

@ Nancy: dikke knuffel voor je vandaag. Die kun je vast wel gebruiken. Het blijven gewoon rotdagen. Ik denk aan je.

@ Es: Jemig meid! Wat zullen jullie geschrokken zijn! Rustig aan en ik hoop dat je snel beter wordt. Dikke knuffel!

@ Hier: gelukkig goed geslapen, kleine man ook pas om kwart voor 7 wakker. yes! Manlief heeft 'm net weggebracht naar KDV, dus lekker rustig dagje hier.

liefs,
    pooh

19. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    Mogguh dames!

@Es, wat erg!!! jeetje wat een schrik zeg sjonge... ben benieuwd hoe het met je gaat meis. Heel heel veel sterkte en sterk maar goed aan :(

@Suekes, meen je dat!? Ik sta er eigenlijk versteld van hoeveel goeie pendels ik eigenlijk heb :$ En wat ontzettend leuk voor Rimar, echt super!!
    Wat een gel*l over die badbevalling zeg, sjonge... niet Leuk! :x Mijn VK bejubelde het juist en nog heb ik twijfels, erg he ;) Ach nog even de tijd

@Pooh, heerlijk rustig dagje, geniet er van! :)

@Hier, bedankt voor de lieve reacties op deze rot-dag :( We zijn vanmorgen al wat moois neer gaan zetten en heb haar even gefeliciteerd. Haar kennende zal ze vast een feestje daarboven aan het bouwen zijn.. ;)
    Nu weer aan de arbeid! :x
    Fijne dag meiden

20. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goeiemorgen meiden

Net bij de vk geweest, alles gaat goed, mja dat wisten we al van de gb :D
    Moet er nog wel aan wennen dat we nu ZIJ kunnen zeggen en HAAR.

Gister al allemaal leuke roze kleertjes gekregen :D en zo schattig.
    Bedankt voor jullie felicitaties trouwens.

@ zieken
    Hoop dat jullie zich snel beter voelen!!! dit weer helpt ook niet echt.

@ pooh
    Ja we hadden het doorgegeven van de hypotheek en toen hebben ze idd de fout gevonde. Maar heeft nog wel aardig wat belletjes gekost voordat het opgelost was.

Deel Deze Pagina