Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    Veel plezier Suekes en Es!!

Hier ff lekker een bakkie babythee met bastogne koekjes :$:D

2. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Hallo allemaal!
    De np net gehad, alles goed! Np was 1.8, uit de combitest kwam 1:3647. Was gezien mijn leeftijd super! Geen foto helaas. Mijn blaas duwde de bm naar achteren... Fijn! Wel maagje, armpjes, beentjes, kaak en schedel gezien. Ben helemaal blij en ga morgen de kids op school het nieuws vertellen!

3. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    wij gaan lekker patat eten zo :p
    Ymke en ik zijn allebei ziekig dus manlief is boodschapjes doen. Oh wat ga ik hem missen als zijn vakantie erop zit!

Over namen; Wij hebben Ymke naar mijn moeder vernoemd, haar 2e naam is Anne. Als dit een meisje zou worden zouden we haar naar mijn oma vernoemen, maar dat gaat dus niet gebeuren. Ik wil deze beeb graag de 2e naam van manlief geven, want hij heeft zo weinig met z'n familie. Maar hij vindt zn 2e naam lelijk dus dat gaat nog wat tijd kosten om hem over te halen hahaha!

Onze meisjesnaam was trouwens Fenna, dus jullie mogen m hebben ;)
    Jongensnaam hebben we nog niet.
    Bij de januarimama's08 hadden we 3 romano's, hahaha wist niemand van elkaar! Maakt toch niet uit joh. Maar ik weet niet of de naam van te voren ga vertellen. Ik zou iig geen naam van jullie "jatten" hoor!

4. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    @ Marj: gefeliciteerd! Veel plezier morgen met vertellen :D

@ Guppie: hmmmm patat!!:D
    ik zal zo de boerenkool met worst opzetten, wil mannetje graag eten ;)

5. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Marj: super! En een hele goede uitslag! Ben je nu weer helemaal gerustgesteld?

@ Einneh: hier vanavond ook boerenkool met worst op het menu!

@ Es en Suekes: leuke plannen! Veel plezier!

6. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    De kleertjes zijn binnen!! :D:D:D

Bekijk bijlage 45187

Voor de rest van de foto's zie mijn foto album!!:):):)

7. Marj

Marj Fanatiek lid

26 okt 2009
    1.096
    0
    0
    Noord-oost Groningen
    Pooh: ik ben weer rustig! Thnx!
    Ben vandaag weer extreem moe, gister ook al. Bah! Ben zo niet echt een leuke mama. Heb zin om de hele dag te slapen...

8. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Fijn dat alles er mooi uitzag marj! Idd toch een hele opluchting he.

Leuke kleertjes Es! Die kleine van jullie heeft genoeg om uit te kiezen straks :D Lekker roze :D

mmmm boerenkool :) Daar zou ik ook wel zin in hebben...

Liefs Elea

9. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    als hier nog iemand belang heeft bij meisjeskleren...
    Heb het mooiste bewaard, dus de mooie merkjes esprit en noppies enzo. 2 vuilniszakken vol, maar kan nu dus weg.
    Anders gooi ik het in de humana bak, maar let me know.
    Als ik me beter voel ga ik het zaterdag uitzoeken!

Wij komen ook wel snel op een naam nu. Heb een leuke bedacht en geloof dat manlief m ook wel leuk vindt, alleen moet het dan voor hem op z'n sjiek geschreven worden. Nou prima hoor...

10. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    haha dacht ik jeetje ik hoef vandaag niet zo veel bij te lezen... is er ineens een deel 2 :) en hoppa 13 pagina's lig ik alweer achter!

11. Einneh

Einneh Fanatiek lid

2 mrt 2009
    4.581
    0
    0
    Friesland
    hihi tja Shelly we willen als eerste weer bij de 1000 berichten zijn :p

Meisjeskleertjes Guppie maar tja.... wij willen niet van te voren weten wat het wordt!! :D

@ Es: leuke kleertjes! :D aan de ene kant zou ik ook wel willen weten wat het wordt dan kan ik specifiek inkopen gaan doen maar we doen het niet! 8)

Zo boerenkool is klaar, als mannetje terug komt van de bakker kunnen we gaan eten! :D

12. ShellyBerlijn

ShellyBerlijn Bekend lid

27 apr 2009
    553
    0
    0
    http://biancaleblanc.etsy.com
    Berlijn, Duitsland
    Dithje succes met je lange dag op werk

Petatje ik ben voor een meeting, maar weet alleen niet of ik er ook echt bij kan zijn sinds we in een ander land wonen

Elea gefeli met je dochter :)

Kikkert stalkers? Kunnen we elkaar de handschudden!

Guppieee eeen jongentje!! Wat leuk gefeli!

Bellamano mijn man denkt hetzelfde over de angelsound en misschien heeft ie wel gelijk :)

Aww Es prachtige naam! Mooi kleertjes!

Suekes gefeliciteerd met jouw schoonmama!

Marj wat goed nieuws :)

En ik las van alles over namen! Alleen met jongensnamen hebben wij echt moeite... ach ja het is nog vroeg :) Genoeg tijd!

Ik ga even ontbijten.

xoxo

13. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    marj,,super dat alles goed is!!:D:D;)

lkker geslapen vanmiddag;)dochters lagen ook lekker lang dus was een meevaller:D

kleertjes,,ik heb ff gekeken wat ik nog heb,,maar is echt enkel roze:$dus ga toch maar even op pad voor zacht geel oid:)is zo zielig,,,een jongen in het roze:(heb verder een badje,,in het roze,het aankleedkussen,roze,,,,,alle accesoires,,,,roze:$:$heb bij de derde alles nieuwe gekocht,toen wist ik dus wel dat het een meisje werd omdat manlief te aagie was:D;)
    hoe ga ik dit oplossen?zonder dat ik hoef te weten wat het wordt??:(want dat wil ik nog steeds niet:p
    ooowjaa,,en de kamer heeft geel behang met roze hartjes:$:(:$:(:$:(
    mmmmmm,,,,dilemma

14. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Ja dat heb ik dus ook! Gelukkig wist ik bij E line ook niet wat het werd, dus alle grote babyspulllen zijn in principe vrij neutraal. Ben sowieso dol op blauw, ook voor een meisje, dus dat scheelt :) Maar de kleertjes.... Pfff... Da's dus echt roze, bloemetjes en maillotjes wat de klok slaat. Volgens mijn man kan dat prima, een roze romper voor een jongen en hij is nog serieus ook :$ Zit er toch onder, zie je toch niks van? Uhhhmmmm nou dacht het niet he ;) Maar; daarentegen zou ik er geen moeite mee hebben om mijn jochie in een roze badje te stoppen. Het aankleedkussen kan een andere hoes overheen en accesoires kun je evt. vervangen. En ik zou er wel een likje verf overheen halen, of een ander behangetje plakken, al zou mijn man dat ook niet nodig vinden :p

Liefs Elea

15. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    :Dthanks voor de tip;):Denne een roze romper vind ik idd ook niet ok:$maarja mannen zijn daarin toch een stuk simpeler denk ik:D:D:D
    wil jij het wel weten?sorry als je het all verteld hebt,,last van dementie:x

16. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    haha nummer 4 zelfs een roze badje! Wat lachen!
    wij hebben de vorige keer veel dingen voor 20 weken gekocht en ook wel met het idee dat de 2e een jongetje kan zijn...
    Kleertjes niet alles roze maar wel meisjes natuurlijk.

Zat net even te neuzen, maar voor jongetjes worden ook leuke kleertjes gemaakt! Oeh moest me even bedwingen...

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    meiden we moeten doorgaan met berichtjes plaatsen want de januari, februari en september mama's gaan veel te hard, haha.

18. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    ok we gaan voor goud:D:Ddus iedereen overuren draaien hier;)

19. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    haha nou ga ik even mijn best doen er nog 1 bij te gooien dan :D
    Iedereen zit natuurlijk lekker te eten :) Ik ga zo pannekoeken bakken! Nouja, crepes, maar komt op bijna hetzelfde neer toch? De meiden zitten achter het Zandkasteel, lekker rustig ;)

Liefs Elea

20. nummer 4

nummer 4 Bekend lid

28 jan 2009
    774
    0
    0
    huismoeder
    noord-holland
    haha ja dat snap ik,,,als je het weet,,dan is het zo verleidelijk om te kopen!!!vandaar dat ik vorige x ook helemaal los gegaan ben:D:D
    en natuurlijk worden eer voor jongetjes hele leuke en stoere kleertjes verkocht!zie het bij me sch zus,,zo schattig

Deel Deze Pagina