morgend dames! ik kan jullie echt niet bijhouden! ff zien wat ik zo uit men hoofd weet. Nancy:veel sterkte en een dikke knuffel! Es:veel beterschap,hoop dat alles in orde is. Mamasan:babydump levert gratis in België wij hebben ons kamertje ook besteld daar. Euhm en voor de rest wist ik het niet,moest 2 pagina's bijlezen (heb 40 berichten per pagina) dus jullie gaan hard hihi
@ Es, meid wat schrikken zeg. Beterschap! @ Nancy, heel veel sterkte vandaag en een hele dikke knuffel! @ All, vannacht goed geslapen ondanks wat pijntjes met draaien. Was natuurlijk gister al wat geforceerd. Doe het vandaag heerlijk rustig aan. Als mijn mannetje op tijd thuis is gaan we vanmiddag nog even naar babydump er is nu zoveel in de aanbieding. Ik heb alle aanbiedingen gepakt en dat scheelt me zo 75 euro in totaal. Dat vind ik toch net even teveel. Hoop dus dat ik vanmiddag ga shoppen. Zo hebben ze ook een luieremmer nu met 50% korting. Kost nu nog maar 15 euro met 1 verpakking om ze in te wikkelen. Geen geld dus. Ik heb een hele waslijst dus ik hoop dat ik vanmiddag kan slagen en mijn mannetje op tijd is.
Goedemorgen.. Heb niet alles bijgelezen van gister.. Maar las dat Es naar zkh is.. Beterschap meis!!! Klinkt niet best idd!! Fijn dat alles goed was bij vk Lucky. Verder weet ik het niet meer! SOrry.. Wat een ruk weer zeg !! Het enige voordeel is dat Jildou door al het gehobbel in de kinderwagen in slaap is gevallen HAHA!!
Es wat vreselijk! Heel veel sterkte en ik hoop dat alles goed is ondanks alles. Pooh nee ik moet mezelf inschrijven in Berlijn, dat moet persoonlijk gebeuren. Maar inderdaad misschien kan hij wel alvast een echo regelen! Thanks! Helemaal niet aangedacht. Geniet van je relax dag.. misschien een maskertje, bad en lekkernij? Verwen jezelf!!! Fijne dag Nancy Luckyblue wat fijn zeg dat het goed gaat Ik ga nu even prinsessen cupcakes bakken voor de kleine van een vriendin van mij.. ik zie er nu al tegenop om door de sneeuw te lopen sinds ik gisteren bijna 10x onderuit ben gaan als mijn moeder me niet constant had opgevangen hehe
nog geen nieuws van Es? wie is haar buddy? maak me wel wat zorgen! (ik ook met altijd maar zorgen maken haha hoe zo bezorgd? 8))
@Kikkert: sterkte met je oma meis! Fijn dat alles goed was bij de vk! @Shelly: heel goed dat je meteen zorgverzekering hebt aangevraagd! Ik zou het risico ook niet durven nemen.... moet je toch niet aan denken dat je niet verzekerd bent en je valt... @Sue: yeah, alles goed bij de vk! En Turkije.... hmmmmmmmm mag ik mee???? @Nancy: sterkte vandaag! @Es: naar het ziekenhuis! Jeetje zeg.... heel veel beterschap en hoop dat het beter met je gaat! @LuckyBlue: alles goed bij de vk, super! @Marsim: shopze! @Pooh: lekker relaxen meis!
Nancy Sterkte vandaag! Es veel beterschap!! Shelly ik zou ook een pretecho laten doen, leuk dat je ook een angelsound hebt besteld. Ik moest mijn man ook eerst overtuigen hoor pooh lekker zo'n nachtje en dagje Hier ook alles goed! Sam is weer wat beter en heeft tot 18.00 uur doorgeslapen!! Nu is hij even bij mijn schoonvader want moest vanmorgen even naar het nieuwe huis voor een offerte(ook al gaat het misschien niet door we houden hoop ) en mijn bovenburen zijn enorm aan het klussen dus ik haal hem pas na zijn middagslaapje op.. Heerlijk wel weer even een ochtendje voor mezelf, beetje ego maar ja moet af en toe kunnen toch?! Ga nog even verder lezen, soe het in stukken anders vergeet ik het natuurlijk.. x
Hallo dames Es ligt nog aan de slangen in het ziekenhuis, gisteren ging het niet goed met haar, ze was ook flink uitgedroogd. In het ziekenhuis is ze gelijk aan de medicijnen gegaan via infuus om het braken te stoppen en heeft ze sondevoeding gekregen. Ook is de baby in de gaten gehouden, maar met de baby was alles prima, onze meid doet het goed. Es heeft gelukkig vanaf vanmorgen niet meer overgegeven en mag hopelijk straks naar huis, ik ga er zo heen. Ik moest jullie van haar even op de hoogte stellen. Groeten Vin (es dr vriend)
Bedankt Vin!! Es hopelijk mag je mee meis!! Dikke knuffel!!Fijn dat alles met de meid goed gaat iig!!!
Bedankt Vin,veel beterschap voor Es en een dikke knuffel! gelukkig is met jullie kleine meid alles wel goed! Hopelijk mag ze snel naar huis! zo,afwasmachine is geleverd en ik ga nu iets eten en naar men ma! Tot later! xxx
Bellamano heerlijk zo'n ochtend voor jezelf Nou mensen ik ga er vandoor, mijn cupcakes zijn bijna klaar dus ik ga me voorbereiden op mijn bezoek aan mijn vriendin en haar kids Ik probeer het later allemaal bij te lezen! Fijne dag alvast! xoxo
Hello ladies, nog geen nieuws van Es? Ik maak me wel zorgen hoor! Ik hoop maar dat alles goed is. Lekker hoor zo'n relaxdag maarre... (en nou niet gaan lachen) ik verveel me! Kan natuurlijk ook weinig doen omdat ik het rustig aan moet doen, maar er is echt geen bal op tv! Misschien dan toch maar een boek pakken... Pfff, wat een luxeprobleem. Normaal entertaint Sebas de boel wel He, lees net het berichtje van Es d'r vriend. Pfff, heftig zeg! Vin, bedankt voor het bericht en Es: heel veel beterschap!!!!! @ Bellamano: fijn dat Sam weer beter is. En zo'n ochtendje voor jezelf lekker? Niks ego aan hoor. Ik snap helemaal wat je bedoelt. Is gewoon lekker @ Lucky blue: mooi dat alles goed was bij de vk. En dat de bank het eindelijk gevonden heeft. Nou ja, was dan toch nog een goede hint van me... @ Marsim: rustig aan. Heb je al zo'n voedingskussen om mee te slapen? Dat scheelt bij mij al heel veel. En shop ze voor straks! Ga 's kijken of ik wat kan lezen. Tot later!
Jeetje wat erg voor Es, gelukkig braken nu wel gestopt, en alles goed met de baby. Ik heb mijn urine nagekeken op mijn werk, en toch een blaasontsteking. Moet vanmiddag naar de huisarts. Ik belde de verloskundige, en die deed toch vaag, ik zei kan het geen kwaad voor de baby, en ze zei ja je moet vandaag een kuur, en moet met 3 dagen weg zijn, anders weer bellen. Ben wel geschrokken, heb het een beetje chronisch denk ik, van de zomer ook 5 keer gehad. xxxx
es: beterschap meid! jeetje das wel ff schrikken. gelukkig is alles goed met jullie meissie. beterschap.
@ es sterkte en hoop dat je zo lkker mee mag naar huis Sorry julliue gaan als een trein (wat zeg ik ) als een sneltrein ik kan dat nie bijhouden hoor je gaat ff van zwp af en hup weet ik veel heoveel bladzijdes werbij Hier zo lkker ff rusten, begin het wel zwaar te vinden soms of klaag ik dan nu te snel Blaasontsteking..: dames let er goed op(heeft bij mij de bevalling opgewekt)