Eline, balen van je blaasontsteking! Beterschap Bellamano, mooi wiegje!! Es wat goed dat je weer thuis bent! En goed nieuws over je baby! Hopelijk werken de pillen voor jou goed en ben je straks weer op de been! Pippo nee hopelijk morgen ben heeeeeeeel benieuwd!!! Pampalilio succes met de schoonmaak! Kikkert wat een raar mens! "Jij wilt zwanger worden" puhhhh Tja wat doe je eraan... doorbijten of weg gaan, moeilijk hoor... ik zou ervoor blijven vechten denk ik.. hoe zwaar het ook is! Dithje veel plezier met het zoeken naar een jurk! Sam laat je directeur maar kletsen, je kunt belangrijke dingen altijd wel navertellen! Oh Es ik heb je gepbt.. stond niet in de lijst Hoop dat je er tijd voor kunt vinden! Heb nog een paar maanden te gaan
Hey Es! Waar heb jij em vandaan? Ik heb staan kijken maar sommige kussens hebben van die piepschuimbolletjes erin en die knarsen zo lijkt me... Is die van Prenatal bijv een goeie? Wil er ook 1 want ik begin me ook te irriteren op mijn zij met slapen en op mijn rug ga ik snurken zegt Bart hahaha! xxx Sue
Ik heb hem van de babydump.. Maar zitten ook bolletjes in hoor, alleen hoor je niks van.. slaapt ideaal! deze.. Delta Diffusion Voedingskussen Comfy Big Ecru | Verzorging | Baby-Dump
Thanks Es! Hoe ging het met de bouillon?? Ik ga es bij babydump kijken dan, wil nu echt wel weer lekker slapen! Zwangeren en werk: Zelfs bij het UWV, ze twijfelden zelfs of ik wel zwanger was, eikels! Laat je niet kisten Kikkert! Idd Arbo inschakelen!!! Als je dat niet doet dan kunnen ze schrijven wat ze willen! Dithje gefeli met je mams, wat leuk zeg! Mijn mama is in 2006 ook hertrouwd en we hadden hetzelfde aan Was een quickkie en gratis en verder lekker weesten midgetgolfen hahaha en uit eten, heel simpel en heel gezellig! Veel plezier alvast! Je zal dan wel erg grote buik hebben, je mag mijn jurk wel lenen hahaha! Zo nu lekker uit eten . Dikke knuff meiden!
ik heb de deze: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.prenatal.nl/Images/Producten/2177625.jpg
Heb een half kopje boullion op, moet nu even wachten en vanavond weer een half kopje nemen.. ben benieuwd. Wij gaan zo het badje halen, leuk leuk leuk!!!
Ik heb gelijk ook even een skypeaccount aangemaakt, moest ik nog steeds doen namelijk. En je hielp me er gelijk aan herinneren!!! Veel kletsplezier met je lieve mannetje Liefs Elea
meiden die nog een voedingskussen nodig hebben bij de makro zijn ze tot 8-2-2010 in de aanbieding voor 30euro en daar zit een kussen sloop omheen. hij ligt heerlijk en is goed gevult zie hieronder de foto is via printscreen dus niet heel duidelijk www.makro.nl
ik word toch veel wakker op men rug hoor,zal altijd op men zij inslapen maar ik draai 's nachts altijd op men rug.
hier ook af en toe hoor maar ik slaap ook graag op mijn buik maar dat kan niet meer. geen zorgen meid gewoon liggen zoals je ligt, en op een begeven moment is rugslapen niet eens lekker meer (vond ik bij dylan)