Es goed van die site zeg. Wij hadden spruitjes gegeten, en ik moest kokhalzen ervan. Heb ik ook met brocolli en macaroni. Had ik nooit, maar mijn maag draait er nu van in de ronte. xxxxx
Suekes, ik ga het niet vermelden wat betreft het geslacht...moet als verrassing blijven voor de lijst! Misschien met pb? (manlief heeft liever van niet).
Eline, hier eet ik alleen spruitjes met een witte saus gebij Es, hopelijk blijft je bouillon binnen meid! Kikkert, war maken ze het een zwangere vrouw toch behoorlijk moeilijk! En stress dat jij moet meemaken! Zou ik toch even melden dat je met een gerust hart wilt zwangeren en niet constant met stress zitten! Lijkt me niet leuk zo! Ook niet voor de baby!
kikkert: Wat een klotesituatie!! sterkte ermee.. Net ff lkker douchje gepakt samen met mijn vriend hij weer blij whahaha geboortekaartjes wanneer gaan jullie dr mee aan de slag
Pippo spannend morgen zeg, veel plezier! Gaan jullie trouwens ook op gym of yoga? En vanaf wanneer doe je dat meestal? xxxx
Jeetje, wat moet ik iedere dag veel bijlezen! @werkgevers/collega's: mijn directeur is heel meelevend (zo is hij altijd). Houdt rekening met mij, stuurt mij op tijd richting huis en ontziet mij! Of zal dit komen door zijn vriendin (heb ik babymassage van geleerd!). Denk het niet. Ook tijdens de ICSI was hij al zo lief! Collega's zijn net zo! Morgen nr vk, hopelijk hartje voor het eerst horen! Lig weer moe te zijn, ondanks rustig werkdagje. Heb nl bovenbouw en tja, Cito eindtoets hele ochtend! Heb m zelf ook gemaakt.
hier kikkert manlief... kunnen jullie mijn vrouw kikkert ook eens aanmoedigen om met me onder de douche te gaan...haha ben jullie eeuwig dankbaar groetjes kikkert manlief
@Kikkert manlief, als je heeeeeeeel lief voor d'r bent, doet ze dat vast wel @Es, is je bouillon erin gebleven?? @Slapen, ik slaap nog steeds als een os! Als mijn hoofd mijn kussen raakt, ben ik weg en word pas weer wakker als de wekker gaat. Erg blij mee Wacht dus nog even met kussen kopen maar die van de makro ziet er goed uit zeg!
Hij is bij best veel winkels te koop maar die op de afbeelding is van Wiegjes &Zo: wieg en alles voor het baby wiegje / babywieg / babybedje
Ziet er mooi uit hoor Es alleen ik sta op de verkeerde datum ben 14 juli uitgerekend en 22ste feb heb ik 20 weken echo