Thnx!! Ik had die site inderdaad ook gezien, maar ben er niet bekend mee dus wist niet of ik het moest doen.
Klaagtopic? Dan zet jij meteen de eerste badzijde vol Volgensmij is die dan zo vol Es waar is die lijst ook weer ff kijken of je me dr op hebt staan
Owh meid wat vervelend!! Is het geen idee om te solliciteren bij een ander verzorgings/verpleeghuis? Een aantal meiden bij mij deden dat..
@sam: hij was makkelijk, alleen natuur niet zo. Dacht ook een makkiedagje, maar ondertussen begonnen met de onderw kundige rapporten voor gr 8 en alle cito's van het llvolgsysteem te analyseren en monitoren. En dat zijn er in jan nogal wat!
Ik wil denk ik yoga gaan doen, ik weet niet of het iets voor mij is maar ben erg onrustig en hoop dat ik dan wat meer rust heb tijdens mijn bevalling? misschien een onlogische beredenering?
zo ik denk dat ik alles heb bijgelezen.. Trouwens mijn man zegt idd ook steeds dat hij op knappen staat!! Hier net enorme harde nuik gehad terwijl ik niet veel heb gedaan.. maar ja nu is het weer rustig gelukkig!
Marj, veel succes morgen bij de vk! Jullie mannetjes moeten afzien met jullie! Wat als ze ontploffen? HIHI
Hihi die van mij staat vast ook op ontploffen maar klaagt niet !! Marj : Ja dat heb jij dan weer idd!! Nee ik heb niets gezegd dan !!
ja daar was eerst spraken van maar weet niet meer wie dat vroeg of zei dus ja ik ben vrij en anders heb ik gewoon 2 buddy's
HAHA, mama chan....leuk dat je een buddy hebt! Jij ook Kikkert! Kikkert, met manlief onder de douche geweest?
Haha lachen met die mannen Die van mij heeft niets te klagen @Luckyblue, wij mogen op dezelfde dag voor de 20 weken echo! Hoe laat moet jij? Ik kijk er al echt naar uit. @Marj, ja die Citodagen zelf zijn wel rustig ja (al heb ik zelf een drukke-doe-dag) maar het werk eromheen is altijd zo veel! @Eline/Bellamano, ik ga ook weer op Yoga denk ik. Ik vond het erg leuk de vorige keer. Ben toen op gewone yoga gegaan, maar ga dit keer denk ik zw.schapsyoga doen, i.v.m. mijn bekken en het is gelijke een leuke manier om andere moeders te ontmoeten in Qa tar. Liefs Elea