Zoo badje is gehaald!! super mooi!! ben er helemaal blij mee.. Tummi tub erbij, standaard en een mooi badje.. Bekijk bijlage 48662
Sommigen zeggen wel dat ze dat doen en ook ergnes op forum bijn lounge dacht ik dat je dat kon terugvinden...
Het gaat, kopje boullion is er niet ingebleven helaas, denk toch te veel op in 1x. Maar gelukkig is het verder vandaag wel goed gegaan met drinken.. en das het belangrijkste..
Ach meid, dus je lichaam geeft dus echt wel aan om dan in een paar keer wat slokjes te nemen...veel sterkte meid!
dat het met die kleine goed gaat vind ik het belangrijkste, en dat weet ik nu 100% zeker.. Ik wordt wel weer beter, duurt alleen ff..
Ik zag het ja ik moet iets van half 11 dacht ik en jij??? gelukkig ga ik het druk genoeg hebben zodat de tijd lekker snel gaat
meiden, Ik heb niet terug gelezen, sorry. Wij hebben ons even lekker laten gaan bij babydump. Hebben weer voor 450 euro spullen gekocht. Jullie zullen nu wel begrijpen dat we inmiddels bijna compleet zijn, haha. Nog wat dingetjes maar ik kijk wel wanneer ik daar weer eens tegenaan loop. De hele auto zat vol dus deze mama is weer helemaal happy met haar nieuwe spulletjes. Ik ga zo lekker mijn bedje in, ben op. Slaap lekker allemaal!
we hebben net alles versiert voor morgen....jeetje dan word mijn manneke alweer 2 jaar, wat is dat snel gegaan zeg. en ook nog een probleem onze droger is kapot daar zit je dan op je flat met je was....och ja dan maar op de waslijnen
oooo en voor de nieuwschierige onder ons we hebben niet samen gedoucht hahaha hij staat nu nog meer op knappen