Oh en onze meubeltjes zijn massief licht hout, beetje romantische/ouderwetse vormen.. niet dat hele strakke dus. met een beetje rotan in de deurtjes. En de wieg celine natuurlijk, en een mooie rotan schommelstoel in dezelfde stijl wil ik er bij
Je hebt groot gelijk hoor! Maar vond het het proberen waard om te vragen hihi Maar wordt vast heel leuk en mooi Als wij het geslacht weten, houd ik het hier trouwens ook geheim (alleen via PB, net zoals Kikkert heeft gedaan) omdat ik al 2 x ben 'herkent' hier
Ik heb hier van het weekend onze kamer trouwens ook op gezet (meubels staan er namelijk al, nu de aankleding nog) Misschien leuk om te zien als je het gemist hebt: via Baby Capel Home babycapel.groeimee.nl en dan foto's/babyuitzet en dan de laatste 4 foto's
Net weer is een beschuitje gegeten, hoop dat het erin blijft. Moet toch wat eten, want moet zo die kuur weer innemen. Ben wel een beetje huiverig om hem te nemen. Wij willen wel echt een babykamer, de muur niet echt rose ofzo, maar zou wel iets willen metbeestjes erop ofzo. Vind ik zo schattig. Bij karwei zag ik een leuk rolgordijntje, van lief, met vogeltjes
Succes hopen dat het goed gaat! Ja Karwei heeft inderdaad een paar dingen van Lief! in de aanbieding!! Leuk! Kan er alleen nog weinig mee omdat we nog niet weten wat het wordt
Mijn moeder gaat 11 juni trouwen Pooh, dus ja dan loop ik al aardig op het eindje.... Hoop dat beebje niet te vroeg komt, want ik wil heeel graag bij de bruiloft zijn! Moet wel zeggen dat ze de bruiloft op 2 juli gepland hadden, dat was zeer zeker niet handig dus hebben ze het verplaatst naar 11 juni. Is 3,5 week voor uitgerekende datum, dus duimen!!! Het kamertje wordt bij ons niet helemaal baby hoor Pamp, maar ik zou het gewoon zo inrichten en stylen zoals jullie zelf wensen en mooi vinden. De muren zijn gewoon helemaal wit en wij werken met lime groen aan accessoires. Dus een limegroene klamboe, dekentje, kussen in schommelstoel, aankleedkussenhoes etc.
@nancy: Gave meubeltjes!!! had ik inderdaad gemist! T is dat ik persee hout wilde en mn oom en tante nog zon mooi kamertje hadden staan (alleen gebruikt voor mn nichtje) maar anders had ik die stijl ook gaaf gevonden!! Echt heel leuk! ach ik heb gewoon een kop vol ideeen, alleen de uitwerking is even aankijken of dat wel allemaal zo gaat lukken hihi.. We hebben iig de wieg al dus ukje kan slapen mocht t allemaal niet lukken! hihi Trouwens ook superleuk dat je al kleertjes in de kast hebt zeg! hier ligt alles in grote tassen/kasten verstopt enzo.. t wordt al zo echt als je t zo ophangt..
Die site heb ik al tig keer uitgepluisd! hihih zoooo leuk! daar hebben we ook een idee door. Alleen toch ook weer wel heel origineel.. denk ik iig We gaan t zien.. moet nog zoveel gebeuren hier voordat we aan de babykamer kunnen.... @eline: ik hoop ook dat je wat binnenhoudt! wat naar als je je zo beroerd voelt zeg.. @Es: ik duim voor je hoor! spannend! en hopelijk komen ze niet alleen opdagen maar worden ze ook meteen verliefd! Ik ben nu echt de hond uitlaten en broodje eten enzo.. en dan vanmiddag maar ff wat babykamer ideen op papier proberen! misschien tot later meiden!
@kikkert gefeliciteerd met dylan!! wat gaat het hard he?! 2!! @pamp wij hebben geen baby baby kamer voor SAm natuurlijk wel de meubels. Wij hebben gebroken wit behang met af en toe 1 of 2 stroken turquoise behag. Staat echt fantastisch vinden wijzelf @ zieken heel veel beterschap!! @ elea heb je voor mij ook een stukje behang? Sam is ook lekker bezig.. Nu even rust hij ligt te pitten.. Vanmorgen gezellig bij een vriendin geweest super gezellig. Ik heb nog steeds niet gehoord van de kopers van ons huis, word er zo gek van!(sorry dat ik er weer over klaag hoor maar denk er de hele dag aan!)
Oooh dat snap ik helemaal! een huis kopen is ook stress totdat je echt de sleutel in je hand hebt! en ik snap dat verkopen ook moeilijk is als t zo tegenzit allemaal.. Misschien een schrale troost, ik las een tijdje terug iets over de financiering van die mensen dat dat lang duurt door de startersfinanciering van t rijk? Wij hebben toen ook gekocht met zoiets en die mensen interesseert t NIETS dat je met tijdsdruk zit.. eveneens als de belastingdienst.. t is dat ik er zo achteraan jaagde en flink pissig ben geworden bij t belastingkantoor anders hadden wij hier nu niet eens gewoond! En dan moet ik erbij zeggen dat wij eigenlijk pas alles officieel rond hadden na de datum waarop we t nog konden cancellen als de financiering niet zou lukken.. was t toch misgegaan hadden we dus dikke schuld gehad erdoor! Dus grote kans dat t niet aan die mensen ligt en dat ze t allemaal prima kunnen krijgen, maar dat alleen dat geregel tegenzit..
@Kikkert: Gefeliciteerd met je mannetje!! helemaal overheen gelezen.. Hopelijk wordt t een fantastische dag, en ik weet niet hoe t zit waar jij woont maar hier brengt ie wel een mooi zonnetje mee! heerlijk!
Ik ben weer een beetje op krachten, helaas kon er vanmiddag niemand komen om de hond ff te laten rennen, en aangezien die ook al dagen alleen kleine rondjes loopt ivm mijn ziek zijn dacht ik net; Ik ga zelf wel even naar het park met haar! Gelukkig wonen wij achter het park, dus ik stap de deur uit en we lopen zowat in het park, dus hup hond los en rennen maar.. heerlijk dat ze het vond.. ze heeft weer kunnen zwemmen ook, en ik kon rustig op het gemakkie beetje lopen. Ook wel weer lekker hoor de buitenlucht, zonnetje erbij.. Nu lekker even ATWT terug kijken op rtl gemist
@Pampapilio, Dank je! En alle meubeltjes zijn van marktplaats en hebben we opgeknapt.. We waren denk ik voor iets meer dan 100 euro klaar ja die kleertjes haha ik wilde het zoooo graag al erin hangen! Slaat eigenlijk nergens op want moet het allemaal nog wassen natuurlijk haha maarrrrrr het staat zo leuk hihi @Bellamano, o ja ik voel je onzekerheid weer als de dag van gisteren, begrijp het volkomen!! Die onzekerheid maakt je gek want je staat compleet machteloos... Ik duim nog steeds!! @Es, spannend weer kijkers!! Ook voor jou duim ik nog
Meiden, ik ben zo iemand die zelden 'klaagt' maar ik ben me toch een partijtje onzeker over die 20 weken echo... Word met de dag erger Heb zo een vreemd voorgevoel, kan het niet omschrijven... Wie o wie kan me een beetje moed inpraten?
Och meissie, ik maak me ook wel ''zorgen'' hoor, maar probeer het een beetje van je af te zetten en het op je af te laten komen. Blijf positief! Ik denk maar zo: Onze spruit mankeer heus niks.. Probeer er neutraal heen te gaan.. hoe moeilijk het ook is! Komt vast wel goed! Jullie krijgen gewoon een gezonde beeb!! 8) Oww meubeltjes.. ik moet nog 4 weekjes wachten en dan kan ik ook EINDELIJK gaan inrichten Heb er ook zin in!!!
@nancy: Meid, volkomen logisch denk ik dat je je zorgen maakt ik denk dat iedereen dat wel doet hoor.. Ik heb het ook wel maar toch ook weer niet omdat het beebje sowiezo welkom is ik denk maar zo als het voor hem of haar maar een beetje te doen is toch?! Zorgen maken is ook niet goed joh, meestal zijn de echo's wel goed volgens mij en zie je alle mooie details van je baby! En je voelt je toch goed?? Heb je een nekplooimeting enz gehad? Nog 9 daagjes en dan weet je het al! Niet te veel zorgen maken hoor!!
Oh jeetje meis! is dat zo erg joh?? en misschien een stomme tip hoor.. maar waarom focus je je niet op t geslacht? wij waren met de 16 weken echo zo gericht op dat stukje tussen die benen dat ik de rest helemaal even vergat! Tot dr. papa zelf ermee kwam dat t ruggetje dicht is en het schedeltje ook, en de niertjes en maag bekeken heeft enzo.. zo hebben we van die 20 weken lijst al zoveel afgestreept eigenlijk. zonder dat ik me er dus druk om maakte! hihi Maar ik snap je wel hoor, je hoort nog zoveel nare verhalen.. Misschien je Vk gewoon bellen en uitleggen dat je er echt zo mee zit? dan doet ze desnoods maar een extra echo alvast hoor! misschien dat dat je weer even zeker maakt.. Is er nog iets speciaals waar je vooral bang voor bent?