Ik zie net hoever je bent, kan je niet bellen naar de plek waar je je 20 weken echo hebt dat je m eerder wilt omdat je er zo mee zit??
sorry niks terug gelezen. maar ff ego: heb erge pijn in mn buik, nu ik zit gaat het redelijk ,maar als ik ga staan wil ik het liefst krom lopen dat doet minder pijn. ben het laatste uur ook gestopt op het werk en ben gaan zitten. maar nu ben ik thuis en als het morgen dus zo is ga ik niet werken. mn bekken doen onwijs pijn vandaag en dan ook nog eens mn buik. moet ik de verloskundige bellen. (er staat smiddags alleen voor spoedgevallen en dan een o6 nr voor spoed.) is het raar als ik bel. of zal ik nog ff wachten. maandag had ik het ook trouwens. en gister avond weer. Krijg nu op dit moment ook erg pijnlijke steken in mn schaambot.
Oh als mensen trouwens nieuwsgierig zijn naar de meubeltjes die we hebben voor de babykamer moet je t maar even melden, er staat toevallig dezelfde op marktplaats.. Dan pb ik die link wel ffies door hihi..
Ik zou gewoon bellen hoor! of als je twijfelt kijken of ze een balienummer hebben ergens of dat er een telefonisch spreekuur is.. Klinkt niet goed.. maar heb je t constant of bij opstaan zelf? want als ik opsta vanaf een stoel of een bank doet t ook echt flink pijn! ik zou sowieso rustigaan doen ja.. als ook je bekken als zo zeer doet.. straks wordt t allemaal alleen maar erger! en daar schiet je ook niks mee op.. Sterkte! *knuf*
telefonisch spreekuur is alleen smorgens. heb al heel de ochtend pijn en met sommige bewegingen wordt het erger. het lijkt nu wel minder te worden maar maak me toch wel zorgen.
En voelt het als spierpijn of krampen? ik denk dat je bij krampen direct moet bellen.. en spierpijngevoel denk ik altijd meteen aan bandenpijn.. en dan zou ik denken dat je lichaam aangeeft dat je rustiger aan moet doen! En als je je echt zorgen maakt zou ik sowieso bellen. mag altijd!
nu ik zo zit gaat het ineens goed zeg maar. als ik opsta is het een soort spierpijn en vanmorge op het werk had ik ook echt krampen. maar het begon boven in mn buik zeg maar je maag en nu zit het laag onderin. wacht nog ff af wat het doet, maar ga denk ik niet werken morgen. werk al minder maar blijkbaar lukt het zo nog niet.
Als het nu niet als krampen voelt, zou ik morgenochtend in telef. consult bellen! Anders vanmiddag.. Als je het niet vertrouwt mag je altijd bellen he!!!
Als je je zorgen maakt en het niet vertrouwd zou ik gewoon bellen hoor.. Ik hang soms over ieder wissewasje aan de telefoon hihi!
Hihi grappig.. Ik bel eigenlijk nooit !! terwijl het echt wel kan !! HAHA!! Nancy: Nog even meis dan heb je de 20w echo al. Hier nog 2,5 week wachten.. Snap dat je het spannend vindt, is het ook wel, al was ik bij Jildou eigenlijk helemaal niet zenuwachtig, maar ja, nu net wat meer mee gemaakt.. Maar goed, wij kunnen niet roepen of het allemaal goed is of niet.. Hihi Jildou is al even wakker, ligt lekker te kletsen en volgens mij wordt er ook wat geproduceerd! Pffff ik ben zooo moe
Ik merk de laatste nachten iets leuks.. zal het even melden.. Als ik op mijn rechterzij ga liggen merk ik dat mevrouw gaat schoppen in mijn buik, net zolang totdat ik me omdraai op me andere zij.. Nu dus al een voorkeur.. eigenwijs dametje hebben we denk ik
leuk es! dat je nu al je eigenwijze dametje kan voelen tegenstribbelen. haha. @ all: ik ga ff poosje slapen en ff denken wat ik ga zeggen op mn werk. heb besloten met mn man dat ik niet ga werken morgen. anders heb ik straks nog meer last. alleen ze zullen wel denken dat ik het doe omdat ik toch bijna klaar ben daar. maar dat is het niet. dus weet dan niet zo goed hoe ik het moet zeggen aangezien ik denk dat zei denken dat ik toch lieg.
Gewoon zeggen dat je je niet goed voelt en ff een dagje rustig aan wilt doen ivm je eigen gezondheid en die van je kleine.. En het is niet jou probleem als ze denken dat je liegt hoor.. Als je zelf maar weet hoe het zit.. Ik ben ook op de bank geploft, er draait een was maar die is voorlopig toch nog niet klaar..
Dank jullie wel meisjes! Ben al iets gerustgesteld Kweet niet waarom, heb geen aanleiding ofzo (tja misschien dat ik ineens het hartje moeilijk kan vinden en ik hem of haar minder voel ) Hoor de laatste tijd van die 'enge' verhalen en tja ben gewoon een muts af en toe Nekplooimeting was gewoon perfect maarja, die onzekerheid he... Nog 8 dagen pffffff
nancy: komt goed!! geloof me maar! Ik kon gisteren en eergisteren ook het hartje slecht vinden met de AS, maar maak je niet druk, is niks ergs.. soms is je beeb gewoon aan het zwemmen daarbinnen Jij nog 8 dagen ik nog 13...
@Bubsie, zijn het niet je organen die in de 'beknelling' zitten? Ik heb het vooral 's avonds na het eten pffff man man dan heb ik het idee dat ik ontplof en krampen ook.. Ik roep maar wat hoor. Doe vooral rustig aan! sterkte @Es, eigen willetje al je meisje hihi grappig zeg! @Sam, haha gekkie die Jildou Ik kende de woorden al inderdaad want collegaatje van mij is Fries en zegt dat ook weleens
Elea, ja skype is super handig, maar je moet wel beide elke keer tegelijk online zijn Jeetje Es wat een drama nog steeds... Marsim foto van je nieuwe spullen Pampapilio Oh dat lijkt me ook zooo fijn om over haar of hem te praten.. ik moet nog 5 weken wachten en dan nog maar zien of ik een afspraak kan maken Claire, Bubsie, Eline en Pooh beterschap! Lcukyblue wat gaaf! Gefeli met je nieuwe huis! Petatje misschien even langs de huisarts? Sam wat een slimme Jildou Nu al een techneut Pooh wat schattig van je zoontje!!! aww Bellamano ik hoop dat je snel wat van je potentiele kopers hoort! Hier gaat het vandaag minder... gisteren ineens super verkouden geworden en heb nu dikke hoofdpijn en loop wat af te snotteren Angelsound vandaag binnen gekregen en mijn hele familie wilde gelijk meeluisteren Kleine kon ik in het begin echt niet vinden, maar uiteindelijk dus wel Echt wel leuk. Ik ga er weer vandoor. xoxo Shelly
Pffffff.... Ik zit druk te puzzelen over het hoe en wat met t kamertje.. en ik ga ineens de maten bekijken (handig als iemand anders tzelfde kamertje verkoopt joh whahaha) En jeeeeutje wat hebben we een grote commode! lol.. En die heb ik dus ff met wat lijntjes getekend op de muur waar ie moet komen..maar jeeutje.. das wel groot he! Hoe hebben jullie de indelingen van de kamertjes? want ik zit te puzzelen maar kom er nog niet echt uit wat nou t mooiste en t meest praktische is.. Misschien maar geen schommelstoel anders.. maarja.. met borstvoeding lijkt me dat juist heerlijk! HELLUP! Oh en ik moet wachten tot 1 maart voor de 20 weken echo! maar we hebben 11 feb. een extra pretecho (ja weer een ) en we weten toch al duidelijk wat t is en ben dan 18 weken en een paar dagen, èn t is toch in hetzelfde gebouw (zelfde echoapparatuur dus) dus ik hoop dat ze dan eigenlijk alles al eens bekeken hebben.. Hoewel ik weet dat er een hoop mis kan zijn heb ik echt ergens t gevoel "Hoe kan er nou in godsnaam nog iets mis zijn?! " heb zon.. "dan hadden ze t toch allang gezien" gevoel.. Ben er dus heel gerust op terwijl dat misschien helemaal niet terecht is.. @bubsie: gewoon eerlijk zijn en als ze je niet geloven, hun probleem? je zegt zelf dat je daar al weggaat (wegmoet?) dus als ze me dan voor leugenaar uit zouden maken of ze gaan echt zeuren zou ik een week thuisblijven! minimaal.. zijn ze nou helemaal! (hoor mij s klinken als een mama! hihi) Knappe arbo die zo snel bij je komt en je ongelijk geeft hoor meis.. lekker om jezelf en je kleintje denken! @Shelly: oooh zo spannend he! en hoewel t even een shock was en ik de eerste dagen t weten van t geslacht niet eens leuk vond is t toch wel lekker hoor.. heb er zeker geen spijt van! Maakt t gewoon wat echter.. en joh.. voor je t weet is t al zover! Lukt t met de verhuizing en alles een beetje????? (of heb ik wat gemist) @Es: aaaaah ik ben jaloooooerrs! Ik wil t ook duidelijk voelen! ik heb nu af en toe wel gerommel, zeker in bed maar das volgens mij 80% darmen enzo enige wat ik echt duidelijk gevoeld heb nog is erg lomp omdraaien.. want zo voelt en ik hoop toch dat mn darmen dat niet doen Voel jij t ook wel eens als pijnlijk? een schopje ofzo? want ik heb dus een kant van mn BM die ik vaak voel als zijnde pijnlijk soms ook zomaar ineens en t voelt niet als ongipijn, en echt duidelijk banden is t ook niet.. en steeds aan die ene kant! Zo ik heb ook weer s een verhaal getypt zeg.. sorry dames, duidelijk een dagje rust hier hihihi
@ pampapilo, ja maandag ben ik ook al thuis gebleven vanwege de pijn in mn buik. dus vandaar dat ik zeg dat ze me misschien niet geloven en ja mn man zei ook, denk nu maar aan je eigen als het niet gaat ga je gewoon volledig in de ziektewet. eind van de maand moet je daar toch weg. en dat is ook zo. maar denk altijd te veel na. denk ik. zal kijken hoe ik me voel morgen en anders bel ik wel weer op.