Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Goeiemorgen meiden

Nu even op werk
    Merk dat ik werk ook totaaaal niet meer belangrijk vind, mja zal wel moeten he

Vanmiddag ga ik naar mijn schoonzus, die is gister bevallen van een mooie meid genaamd MIA AIDEN, weet niet of het goed geschreven is maar zoiets :D

Ik ga 17 Febr naar de negenmaandenbeurs met mijn moeder. Heb er nu al zin in!!!

2. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    hoi allemaal

ben niet zo aan het meeschrijven de laatste tijd ..we hebben het harstikke druk dus heb niet veel tijd ..
    lees zo nu en dan wel ff wat mee maar blijft niet zo heel veel hangen ..
    @es hopen dat je snel weer helemaal beter bent ...en wat leuk een meid
    @iedereen die al weten wat het wordt van harte allemaal super joh..
    wij aanstaande woensdag de 20wk echo ...spannend
    @eline en mamat beterschap hoop dat jullie snel weer opgeknapt zijn
    iedereen die ik niet heb gehad sorry heb niet alles onthouden ..

hier ook moeite met uit bed komen en uit de bank kan alleen nog maar met een stapel kussens in mijn rug op de bank zitten ...is verder niet erg is voor een goed doel zal ik maar zeggen hahah...
    baby kamer is gekocht en de box is ook klaar die heb ik zelf helemaal opgeknapt ...

17 febr een dagje na de negenmaandenbeurs met mijn zusjes heerlijk dagje uit ..wie gaat er nog meer na de rai???

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Gaan we zeker doen Nancy! Komt helemaal goed... Ik moet mij ook echt naar de sportschool slepen hoor;). Echt vanzelf gaat het allemaal niet en vooral niet met heel veel moed en zin:$;).

Hier ook heel erg moe hoor Twinkel na een dag werken. Zelfs nog voordat de werkdat is begonnen:$. Wat gaaf dat jouw broer een muurschildering komt maken! Als het klaar is, plaats je wel even een foto toch?;)

Es doe je wel voorzichtig! Jeetje joh, je bent nog helemaal niet opgeknapt. Wel stoer trouwens;).

Fijn dat alles goed was bij de vk Marj. Hopen dat de vermoedheid snel over is... En N-1/2 betekent dat je baarmoeder 1 tot 2 vingers onder de navel ligt...

Wat *&@#$% voor jullie Bellamano! *Knuf*

Fijn Eline dat je niet meer gespuugd hebt. Nu maar even afwachten wat de huisarts vandaag zegt... Niet fijn dat je krampen hebt gehad, maar wel weer fijn dat je het hartje gehoord hebt.

LuckyBlue gefeliciteerd!

Mooie kamer Angel!

Ik weet nog niet of ik naar de 9maandenbeurs ga. Ik wel wel graag, maar mijn man is in dat weekend jarig en voor die zondag hebben wij ook al plannen. Ben bang dus dat het niet gaat lukken8). Na ja, zien nog wel even. Pfff, heb deze week echt geen fut.... en zin aan werken al helemaal niet:). Vandaag laatste dagje en dan morgen lekker vrije dag. Ohhh, wat heb ik daar zin in. Ff dagje quality time met mijzelf:D.

4. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Heey Angel! wat leuk dat je weer even komt kletsen! :D Fijn dat alles goed met je gaat!
    Mooi kamertje! 8)

Luckyblue: Gefeliciteerd met de geboorte van je nichtje (toch?) Leuke naam Mia..:)

Ik werd net gebeld van de babydump, dat volgende week donderdag de kinderwagen en de maxi-cosi geleverd worden! Jippieeee :D:D

Ik wordt vanmiddag om 3 uur samen met de hond opgehaald door mijn zwager en schoonzusje, aangezien ik weg moet zijn voor de kijkers in ons huis gaan we even met de hond ergens heen! ;)

Nu ga ik nog even lekker een uurtje tv kijken in bed samen met de kat, dan ga ik eten en douchen en dan nog wat opruimen en schoonmaken..

5. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    dank je es ga zeker proberen om weer iets meer mee te kunnen kletsen ... wat fijn dat de wagen en de cosi al snel komen:D ...
    hier zijn we er nog niet overuit welke het gaat worden of de wagen van rockstar of ????? echt moeillijk hoor pfff maar komt goed ....:D

6. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Hey meiden, even wat minder fijn nieuws over Petatje:

Ze is gisteren opgenomen in het z'huis. Als haar bloedwaardes vandaag niet beter zijn halen ze haar appendix eruit. Gelukkig maakt hun kleine meid het helemaal goed. Zodra ik meer weet laat ik het jullie weten!

Nu snel rennen, want moet straks naar de gyn. Mijn schoonouders komen oppassen, maar zijn er nog niet... Ze staan vast en zeker in de file :(

Liefs Elea

7. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    jehh wat een vervelend bericht .. wens haar heel veel sterkte

8. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Ow wat een rot bericht: petatje heel veel sterkte!! Wel fijn dat alles goed is met de kleine!! Hoop dat je snel weer naar huis mag!!

Elea: wens haar sterkte! en bedankt voor het melden..

9. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ petatje: Meid, heel veel sterkte en beterschap!!!!

@ Es: eindelijk je kinderwagen!

@ Elea: hoe was het bij de gyn?

@ Bellamano: jemig, wat een domper! *dikke knuf*

@ werk: ik herken dat wel hoor, dat je je werk niet meer zo belangrijk vind. Had ik bij m'n vorige zwschap ook. Nu wil ik juist zo graag weer een paar uurtjes per dag aan het werk.....:)

10. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Petatje, jeetje wat erg!!! Wat een rotberichten de laatste tijd! :(:( Elea, bedankt voor het melden en als je haar spreekt, wens haar alle beterschap van ons!

@Suekes, ik zit heel veel in kleermakers zit op de bank (laptop op de rand vd bank) maar dat kan echt niet meer. Af en toe zit ik daarom maar als een hobbezak onderuit gezakt haha Kreeg van de week al de opmerking van een collega: 'wat zit je er lekker vrouwelijk bij' whahaha :D

@Bellamano, oooooooo wat erg! En je was er al zo bang voor... Ik wilde het niet eerder zeggen maar is ons ook overkomen. Toen zijn we naar Kijkduin gegaan en hebben we een flinke strandwandeling gemaakt, ff uitwaaien en uitrazen.. Sterkte meis, valt zeker niet mee :(

@Angel74, das lang geleden! Leuk kamertje meis!

@Luckyblue, gefeliciteerd met je nichtje!

@Eline, oei eng is dat dan he... Je weet gewoon niet wat er daarbinnen aan de hand is enzo, frustrerend! Gelukkig is het nu over

@Rest, sorry als ik je vergeten ben! *knuf*

@9maandenbeurs, ik ga 19 februari samen met mijn schoonmoeder, Bas zijn nicht en haar moeder. Heeeel veel zin in!! Ik heb trouwens hier op het forum een code gekregen van iemand voor 2e kaartje gratis. Niet gek!

@Hier, weer aan de arbeid :( Maar laatste dagje voor deze week, morgen vrij (om de vrijdag). Moet wel naar de tandarts. Moet ik nou melden dat ik zwanger ben of pas doen als hij foto's ofzo wil maken?
    Bedankt allemaal nog voor de lieve woorden over mijn onzekerheid betreffende de 20-weken echo. Heeft wel iets geholpen, lief van jullie!
    Fijne dag meiden!

11. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Hi,

ik zou het zoiezo melden, niet alleen als hij foto's wil maken. Zekerheid voor alles;) (voorzover hij het nog niet zelf ziet, haha)

Enne...graag gedaan.

liefs,
    pooh

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: waar woon jij eigenlijk, je hebt het over kijkduin en dat is weer vlak bij mij :D Ik woon in het westland (Honselersdijk) ken je dat?

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    goeie morgen ik kom even wat foto's showen

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    met mijn neefje

15. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    de kwaliteit is alleen slechter nu ze kleiner zijn

16. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Wat een heerlijk ventje Kikkert!! :D

17. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    ik heb nog veel meer foto's maar die zal ik niet allemaal hier neer zetten ;) .

gisteren was een leuke, drukke dag en ik was geheel gesloopt van het op en neer lopen met koffie en vlaai. dylan die was ook echt extreem hyper en die viel meteen om 20.30 uur als een blok in slaap (stijf van de suiker) ik heb wel 100keer gezegt dat dylan geen vlaai meer mocht hebben maar ja dat had geen zin...och ja hij is maar 1keer per jaar jarig. verder had mijn man het even erg moeilijk want wij hebben nu 3 a 4 maanden ruzie met zijn vader en stiefmoeder.....of ja ik heb ruzie met hun mijn man alleen met stiefmoeder neit met zijn vader omdat hun samen in hetzelfde bedrijf werken (beetje moeilijk en te lang verhaal om uit te leggen) maar mijn man is dus afgelopen zondag jarig geweest en heeft nog geen sms,kaart of weet ik veel wat gekregen....afgelopen maandag kwam hij op het werk en zijn vader zei nog steeds geen proficiat. gisteren was dylan dus jarig...het kind krijg van zijn eigen opa nog geen kaart niks het lijkt alsof we voorhun niet meer bestaan. en het leuke is dat willen hun het wel uitpraten en goed maken :$ nou op deze manier duwen ze ons alleen nog maar verder weg. van mij hoefde het al niet meer en nu al helemaal niet meer. de aso's.

gisteren avond met diaree op de wc gezeten en vanochten was het nog niet zo als het moest, ik hoop dat het hier bij blijft. ook 1kg afgevallen sinds maandag :$ snap der niks van want ik eet en drink gewoon normaal (maar ff in de gaten houden).

zometten met dylan naar de peuterspeelzaal voor intake gesprek want in maart mag hij voor de 1e keer gaan, bewust zo vroeg (met 2 jaar) zodat hij leert spelen en delen met andere kinderen want nu is hij alleen bij mijn ouders als ik werken ben dus krijgt hij alle aandacht.

tis een heel verhaal geworden hihi....

ik kom straks proberen om terug te lezen als het niet te veel is want ik ga me nu verzorgen en hond uitlaten en naar de peuterspeelzaal.

liefs

18. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Ahh kikkert wat een mooie fotos, stoer ventje zeg.

@ angel mooie kamer heb je zeg
    @petatje wat erg zeg, hopenlijk is het snel weer beter allemaal, erg zeg.
    @nancy ik zou het melden aan tandarts, heb ik toen ook meteen gedaan.

Ben net bij de fysio voor mijn nek geweest, toch maar gegaan.
    Moet zeggen voel me wel wat beter weer, gelukkig.Alleen nog wat slapjes.
    Ging daarna even boodschapje doen, leuk slaappakje voor babytje van een vriendin gekocht, zij is nu 24 weken, en krijgt een jongetje.
    Toch ook schattig hoor dat blauw.

xxxx

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    @kikkert mooi manneke zeg :D

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    @eline en de rest dank je wel we zijn echt heel blij met de kamer ...we hebben zoveel gezien maar dat was het allemaal net niet tot deze kwam waren gelijk verkocht ..

Deel Deze Pagina