Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NAncy79

NAncy79 Fanatiek lid

12 aug 2009
    4.807
    0
    0
    Management assistente
    Zuid-Holland
    @Pooh, ok ik ga het melden! En jij een speciaal bedankje he ;)

@Es, ik woon in Delft, dus vlakbij! :) In Tanthof, uiterste puntje van Delft

@Kikkert, wat een heerlijke foto's zeg! Onwijs leuk :)
    Ach tja, familie... vertel mij wat :x Maar rot hoor, en vooral dat ze het over de 'rug' van Dylan doen, onbegrijpelijk en kinderachtig. Joh laat ze lekker, beter uit je leven dat soort types.. maar leuk is anders :(

2. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Nancy: Ow leuk das idd dichtbij!! Kunnen wel x bakkie doen :p :D

3. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ kikkert: wat een vent zeg! Heerlijk mannetje! Succes vandaag, want hij zal nog wel een beetje total loss zijn van gisteren:D

@ angel: mooi kamertje.

@ Es: je woont dichterbij me dan je denkt!

4. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Nancy: ;) en succes bij de tandarts!

@ Nancy en Es: haha, mini-reunie. Kan ik ook aanschuiven? ;)

5. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Pooh: waar woon jij dan 8) Ben helemaal niet nieuwsgierig hoor..;)

6. LuckyBlue

LuckyBlue Fanatiek lid

25 aug 2009
    1.442
    0
    0
    Thnx!!!

Ja is idd mijn nichtje
    (dochtertje van de broer van mijn vriend)

7. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat een schrik nieuws weer over Petatje:$! Hoop dat je snel opknapt meis, heel veel sterkte!!

Elea succes bij de gyn!

Zou wel melden hoor bij de tandarts dat je zwanger bent Nancy. Beter een keer teveel gezegd....

Cute Kikkert!!! En jeetje joh, dat Dylan nog geen kaart krijgt van zijn opa... pfff, dat hakt er wel in. Snap goed dat je man daar verdrietig om is! Kom op zeg, het is je kleinkind...
    Ennuh... beterschap!

8. bubsie

bubsie Fanatiek lid

1 dec 2008
    2.542
    0
    0
    @ petatje sterkte meis, hopelijk ben je snel opgeknapt.

@ all. heb de verloskundige gesproken en moet volledig rust houden. dus me helemaal ziek gemeld zonet.
    dus nu rust houden in huis, zal wel wat filmpjes bestellen ofzo.

9. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ bubsie: rustig aan! goed dat je je vk gebeld hebt.

10. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    @Bubsie: goed dat je nu rust neemt!

Ik ga even snel de hond uitlaten en dan even naar dorp, even kijken voor een baby-album, mijn moeder had namelijk een leuk idee om alle echo's en buikfoto's in te plakken! En ja dat vond ik wel een goed idee!
    Een album van de zwangerschap en daarna een album voor als de baby is geboren met foto's!

11. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland
    Haai meisjes,

Ben naar de gyn geweest hoor en alles zag er goed uit. Kreeg weer een echo en dat vond ik helemaal niet vervelend :D Kindje was verdubbeld in gewicht in vergelijking met de vorige keer en was lekker actief. Verder lag hij met zijn benen wijd en denk wel dat ik het gezien heb, maar wil wachten op de 20 weken echo. Manlief weet sowieso nog niet zeker of hij het wil weten. Hoe dan ook, het was weer zo schattig en het hartje klopte super, wel 155 slagen per minuut! kleine druktemaker :p

Ben helaas nog helemaal niets bijgekomen en dat is normaal gesproken niet zo erg, maar ik weeg zo weinig dat ik wel echt moet proberen om bij te komen. Maarja, da's makkelijker gezegd dan gedaan ;) Maak me er maar niet al te druk om, die kilo's komen vast wel een keer. Bij E line was ik er 20 bijgekomen en toch woog zij maar 2 kilo, dus dat zegt ook niet alles...

Verder moet ik weer een bloedtest, ze zoeken hier op de meest onmogelijke virussen en tsja als je les hebt gegeven en kinderen hebt, vinden ze altijd wel iets :p Plus dat ik niet immuun ben voor Toxoplasmode, dus daar moet je ook iedere maand voor getest worden. Als de waarders niet omhoog gaan is er niets aan de hand, maa zo wel, dan 'zou' het misschien kwaad kunnen... Maar dit was wel zeer onwaarschijnlijk... En dan vragen ze zich af waar dat gat in die begroting voor w.b. de gezondheidszorg toch vandaan komt 8)

Hoe dan ook, was een fijn bezoek. Ben erg blij met mijn gyn. Ze komt over als een erg capabele arts (en heb er al heel wat gezien :)) en ze maakt echt superecho's!

Liefs Elea

12. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Elea: fijn dat alles goed was!!

13. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    @ Elea: lekker dat alles er weer goed uit zag. En super zeg, zo'n gyn. Ik ben pas getest op het parvo-virus (5e ziekte) ook omdat ik al zo'n druktemaker rond heb lopen en we twijfelden of hij het een paar weken geleden had. Maar verder doen ze hier niks extra's hoor, dan alleen het hoognodige.

Zo ook weer even naar het zh voor een extra controle. Huisarts had medicijnen voorgeschreven voor iets zonder me gezien te hebben. Normaal geen probleem, maar uit de bijsluiter blijkt dat de combi met antistolling niet geweldig is en je ook extra krampen kan krijgen.... niet iets waar ik op zit te wachten. Gyn wilde me dus nog ff zien om te kijken of ik de meds mag gaan gebruiken.

Tot straks.

14. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Fijn dat alles goed is Elea! Volop snoepen maar...;):D

Rustig aan doen Bubsie!

15. carpediem2010

carpediem2010 Fanatiek lid

6 okt 2009
    4.795
    1
    0
    vijfhuizen
    Elea fijn dat alles goed was bij de gynacoloog.
    Wat een voorzorgsmaatregelen he dan.
    Je mag idd lekker gaan snoepen en alles.
    Ik ben wel zon 4 a 5 kilo al aangekomen, terwijl het snoepen meevalt

Ik heb me opgegeven voor zwangerschapsyoga, vanaf week 21/22.
    Lijkt me wel leuk en nuttig om te doen.

xxxxx

16. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Bubsie, rustig aan meid!
    @ Petatje, beterschap en hopelijk mag je snel naar huis. Gelukkig doet jullie kleintje het goed.
    @ Kikkert, wat een mooie foto's. Lekker ventje hoor.
    @ All, vanmorgen naar de bedrijfsarts geweest. Nou het was zo klaar als een klontje dus gelukkig niet veel gezeur over me heen gehad. Ik blijf nu 3 keer een dagdeel werken en dit kan maximaal tot 4 uitgebreid gaan worden. Dus niet meer naar maximaal 5 das al een hele opluchting. Vanmorgen ons meisje weer gehoord met de angelsounds. Ik moet de laatste tijd ook wat meer zoeken naar het hartje maar goed je zoekgebied wordt nu ook groter he, haha.
    Krachtig hartje en flink druk. Al heb ik wel het idee dat het minder druk is. De laatste dagen is ze een beetje lui, haha. Lijkt nu al op haar opa.

17. Marsim

Marsim Fanatiek lid

29 jan 2009
    2.646
    0
    0
    @ Twinkel, ik zag trouwens dat je uit wijk bij duurstede kwam, leuk. Ik ben daar ook opgegroeid. Mijn ouders, zusje en zwager wonen daar nog steeds. Mijn broer woont in cothen. Grappig dan is de wereld toch klein he.

18. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Jeeeeetje meiden! Zo weinig als jullie praten in de avond en nacht, zoveel praten jullie in de ochtend!
    Dan ben ik nog geen mens hoor :D dus ik heb even een berg teruggelezen.. hopelijk niemand vergeten! ;)

@Bellamano: ooooh neeeeee!! wat erg meis! :( bah! ik snap niet dat mensen verkopers zolang laten wachten als ze t niet hebben/redden..
    Dat bekijk je toch VOOR je een huis koopt?! pfffff sterkte ermee!

Over de negenmaandenbeurs, ik ga de 18e! gezellig met een groepje vrouwen! heb er echt heel erg zin in trouwens..
    Hopelijk scoor ik er ook gelijk wat leuke dingetjes!

Over de kinderwagen,kreeg van de week een belletje, die van ons is al binnen! :$ dus misschien dat we die morgen ophalen en anders volgende week! :D leuk leuk leuk!

Jeetje Petatje! wat naar meis.. hopelijk knap je snel op en ben je snel weer thuis!

@kikkert Jeeeutje wat heb jij een knappe jongen zeg! :D wauw! ;) erg leuke foto's! :D *vindt Dylan trouwens ook een errug leuke naam;)*

En over je schoonouders, Wat erg zeg! :| dat je ruzie hebt is een ding, maar je kleinkind kan daar toch niks aan doen? die snapt dat toch niet?
    belachelijk!

@Angel: erg mooie kamer zeg! ben heel benieuwd hoe hij is als ie af is ;) wat je doet qua aankleding enzo!

Oh en er was iemand die een woezel en pip kamer ging maken incl. muurschildering?! weet niet meer wie *schaam*
    Maar echt een heeeeel tof idee! ik vind woezel en pip erg leuk tis alleen wat te populair naar mijn smaak daarom wil ik t zelf niet..

Maaaaarrrr muurschilderingen ben ik dus wel helemaal gek van.. *hint hint* ;)

@Nancy: Delft, daar heb ik een keuken en onze noorse bosboef vandaan! hihi.. :D

@Bubsie: slim dat je om jezelf denkt meid! en nu lekker met een meidenfilm of serie op de bank.. ;)

Wat ik altijd leuk vind als ik weer bankgebonden ben is een serie op dvd.. dan kan ik in principe de hele dag er helemaal in verdwalen in zon verhaal!
    Heeeeerlijk! :D

@Elea: gaaf dat je de echo gehad hebt! blijft een mooi moment he.. tis maar goed dat ik niet zon ding tot mn beschikking heb want ik denk dat ik echo's zou blijven maken! :D haha
    En ik ben wel heeeeeeeel nieuwsgierig wat je denkt gezien te hebben hoor!!! Misschien wil je t in een PB-tje verklappen???? ;) *kijkt lief*

En als je dacht jongetje heb ik vast wel een vergelijkingsfoto! heb piemelfoto's vanuit alle hoeken!!! hihihih :D :)

@Marsim: fijn dat ze niet moeilijk deden over je werk.. en dat je nu wat minder kunt gaan werken.. top..

Over de buurt waar iedereen woont, ben ik t enige actieve lid uit de kop van noord holland dan???? :p

19. Elea

Elea Fanatiek lid

17 mei 2009
    2.237
    0
    0
    Buitenland

Hey pamp, gooi die foto's er eens op dan :D *zegt niks...*

20. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736