Juli 2010 mama's Deel 2

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Pompeloesje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    nou ja zeg.....kom ff mijn gal spugen, ik zou geld terug krijgen van zigg hebben die debielen het naar het verkeerde rekeningnummer gestuurd kunnen we weer gaan wachten. ook blijkt dat we al bijna een jaar aan t betalen zijn aan telford terwijl we het abbo hadden opgezegt en schriftelijk een bevestiging gekregen hebben.....het moet niet gekker worden zeg....

2. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    thanks voor de leuke reactie's.

en mijn schoonvader en zijn vriendin tis echt heel lag wat ze gedaan hebben en van mijn kant uit hoeft dit niet meer liever geen opa dan een opa die zijn kleinkind gewoon negeert terwijl dylan er niks mee te maken heeft.

mijn hormonen zijn flink aan de gang vandaag heb al 2 medewerkers van telford flink toegesproken hahaha

3. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Wat fijn Marsim dat de bedrijfsarts dit keer niet zo moeilijk deed. Scheelt toch weer discussies... Goed aan jezelf blijven denken!

Eline leuk dat je je hebt opgegeven voor de yoga. Ik ben nog steeds heel erg aan het twijfelen of ik het wel of niet ga doen;).

Je maakt ons wel nieuwsgierig hoor Elea! Wel zeggen dat je iets gezien hebt en niets zeggen;):D.

Yoehoe! Nog paar minuten en dan richting huis.... Lekker weekend!!!:D:D:D

4. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    You go girl!!!!! :D soms moet dat even hoor en dan zie ik die hormonen gewoon als een duwtje in de rug.. ;)

Echt balen als instanties zo ongelovelijk moeilijk doen! grrr... hoevaak ik wel niet zuchtend weer iemand aan de telefoon heb gehad.. BAH!

En dat van je schoonouders snap ik wel.. maarja zal voor je vriend/man een stuk moeilijker zijn denk ik.. blijft zn vader he..

5. Dithje

Dithje VIP lid

19 sep 2009
    5.506
    0
    0
    HR Adviseur
    Overijssel
    Goed zo Kikkert laat maar van je horen bij Telford en bij Ziggo! Zijn ze nu helemaal gek.... Pfff, sommige mensen........

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    @Elea: Gluurze meid! kheb ze erop gezet! :D

Maaaruuuhhm, dan eis ik wel ff te horen via PB wat je dacht te zien hoor en of t een beetje overeen komt! :D :p

7. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo ik ben er klaar voor, ga zo de deur uit, om half 4 komen de kijkers..
    Allemaal duimen!!!!

8. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Oh dat geldt natuurlijk voor iedereen he.. kheb de foto's van de laatste echo even in mn album gezet! :)

Oeh en bedenk me net, nog een weekje en dan weer een echo! jeeeeuuj! :D

9. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    *duimt dr duimen eraf*

Spannnnneennnddddddddd!!!!!!!

10. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey Angel, leuk dat je er weer bent! Wagen: we luv rockstar too, hihi, maar de kar is te duur dus gewoon een maxicosi mura zwart en dan kopen we wel de rsb wandelwagenketting, scheelt echt heel veel geld! Haha ik heb ook n stapel kussens nodig voor ondersteuning haha. Best erg maar idd goed doel!

Xxx Sue

11. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Weinig tijd solly! Pamp ik kijk je fotos straks ook ff vergelijkingsmateriaal hehe!

Petatje veel beterschap meid, dikke knuff! Wat n rot nieuws allemaal zeg :(.

Xx

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Mja tis echt vergelijkings materiaal hoor dat van ons! hihi..

We hebben al gezegd, als ze bij de volgende echo zeggen tis een meid dat laten we ze doorzoeken naar de knul.. want dan moeten t er 2 zijn! :D whahahah

13. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @es ik duim ook voor je meid
    @angel wij hebben de rockstar baby kinderwagen en vind hem echt perfect lopen en stoer ;)
    @pampapilio voor mijn man is het idd een stuk moeilijker en heb ook echt met hem te doen als hij het perse goed wilt maken dan sta ik natuurlijk achter zijn keuze maar hij weet wel mijn mening hierover.

14. Kikkert

Kikkert VIP lid

25 mrt 2007
    9.319
    1
    38
    @pampalio mooie foto's meid :D

15. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Thanks! :D ik vind er ook echt hele gave tussen zitten..

16. Lizz1

Lizz1 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.183
    0
    0
    Heb niet zoveel tijd. Solly!
    Heel veel sterkte petatje. Wat een rotnieuws!
    Kom vanavond na de vk denk nog wel even spieken en anders morgen.

17. pooh76

pooh76 Fanatiek lid

2 jan 2007
    1.984
    0
    0
    Nog geen nieuws over Petatje?

Hier net weer terug uit het zh. Het was maar goed dat ik zelf nog even het zh had gebeld: m'n ha had die medicijnen niet voor mogen schrijven.... Het was echt goed dat ik zelf nog de bijsluiter gelezen had!!!!
    Heb nu andere gekregen gelukkig. Ze hebben wel gelijk nog heel kort even een echo gemaakt, kleine lag lekker te tukken (tja, groeien kost veel energie;)) en het hartje weer gehoord. Wat een geweldig geluid bijft het toch!
    Maar goed, wel ruim een uur moeten wachten in het zh. Toen een half uur binnen geweest, nog naar de apotheek voor de nieuwe medicijnen en nu....bekaf op de bank. Buikje weer redelijk onrustig, dus ik hou me maar weer ff gedeisd!

18. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    oh wat gaaf zeg dat jullie hem ook hebben welke heb je? en waar hebben jullie hem vandaan? het liefst heb ik hem gebruikt want nieuw is hij compleet best aan de duure kant maar aan de andere kant willen we hem wel heel erg graag :D

19. Es09

Es09 VIP lid

10 aug 2009
    5.336
    0
    0
    Honselersdijk
    Zo ik ben er weer!! nu is het afwachten!!! dusss blijven duimen :p:D

Ben eten aan het maken, moeten vanavond weer naar de training met de hond, hopelijk blijft het droog!

20. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    leuk jullie ook al rockstar fan hier ook :D maar idd een goed idee van je was ook al aan het denken hoe ik een zwarte wagen leuker kon maken :D.. hier gaan we ook de flesjes van rock en edhardy halen zijn er helemaal weg van past ook wel bij ons hahha... jij ook al een stapel kussens haha maar idd voor een goed doel

Deel Deze Pagina