Beterschap Sam! Ohhhhhhhhhhh Nancy, wat een bedrag! Potdikkie, die belastingdienst ook altijd $#"% wordt je ervan... Hmmmzz Pamp, beetje moeilijk zeggen joh. Weet niet hoe je haar er nu uitziet dus.... Misschien heeft de kapper leuke inspiratie of durf je het daar niet op te gokken... Dit is een erg leuke site met heel veel voorbeelden: Kapsels voor speciale gelegenheden - glamoureus en schitterend kapsel - black tie Mooi Eline! Ik heb gisteren en vandaag een erg strakke buik. Heb het gevoel dat hij helemaal op spanning staat en elk moment uit elkaar kan knappen, dat de rek er helemaal uit is... Iemand ervaring mee of hetzelfde gevoel (gehad)... Zoals eerder beloofd de foto´s van ons uurtje stad vanmiddag. Maar eerst een heel schattig pakje gekregen van mijn moeder gisteren. View attachment 49149
Geweldig Dithje !!! Trouwens wat ik zelf geen aanraders vind als ze nog zo klein zijn, zijn capuchons... Zit vaak vervelend en wil nooit zoals het moet !!
Hihihi, thanx voor de tip Sam! Beetje te laat want om de een of andere manier is manlief helemaal gek van vestjes.... Hebben er al een stuk of 5 denk ik........
We gaan het meemaken... en je mag zeggen als ik kom zeuren dat ze onhandig zijn, zie je nou wel! Voel je je al wat beter?
Dithje wat een leuke kleertjes zeg, echt schattig. Je kan het blijven kopen he. Ik had vanmiddag paar slabbetjes gekocht van pooh,bij kruidvat. Kon ze niet laten liggen.
gave kleertjesss!! Hier hebben we ook al een berg ondertussen.. zal er zo ook eens foto's van maken van wat we allemaal al hebben! wel leuk!
Goedeavond iedereen! Gisteren naar de gyn geweest! Alles was heel goed met ons beebje! Sam, veel beterschap! Petatje, veel beterschap meid! En hopelijk is de pijn snel voorbij! Maar goed dat ze je in de gaten houden wat betreft je urineleider!
@Pampapilio, Moeilijk wat betreft je kapsel... Anders moet je eens googlen op afbeeldingen en kapsels, altijd het proberen waard! @Eline, mooi buikie en leuke kleren! @Dithje, schaaaaaaaaaaaattig zeg! O wat word ik hier hebberig van zeg hihi @Hier, had ineens enorme trek in Pangsit, garnalen en loempia's van de chinees. En zijn ze net dus komen bezorgen Ohooooooo erg he... Vriendje is nu met een vriend het kastje voor boven de commode aan het ophangen, wordt mooooi!
Over mn haar.. t ergste is dat ik dondersgoed weet wat ik wil.. en de enige manier waarop dat kan is weave.. En dat is DUUUUUURRR!!! :x:x En vriendlief vindt dat dus onzin en te duur.. waar ik van baal want wil t al zolang! En verder weet ik t dus niet he.. zal wel weer zelfde pakje verf ingaan en zelfde kapsel worden als altijd.. *zucht* KWIL KRULLEN!
Foto van de slabbetjes Eline??? Pippo wat goed dat alles goed is! Altijd weer fijn die bevestiging. Ohhhhhhhh, lekker Nancy!!! Lekker van genieten hoor... En krijgen we nog een foto als je vriend klaar is????
Pamp, hoe lang blijft dat zitten dan die weave? Weet eigenlijk niet zo goed wat dat is Dithje, ik vond voor NL jasjes met capuchons juist altijd best handig. Ik had kindjes die erg snel afkoelden en dat gaat via het hoofdje en zo kun je i.p.v. een mutsje ook wel gewoon het capuchonnetje omhoog doen. Als ze liggen vouw ik het er gewoon achter als kussentje zeg maar... Leuke kleertjes, dat pakje van Noppies is echt mooi! Eline, zo dat gaat ineens hard, meid. Ik moet ook weer even een plaatje schieten. Leuke kleren ook, dan zie je het nog beter he! Nancy, eet smakelijk Sam, trusten, knap maar snel op! Liefs Elea
Dithje hele leuke kleertjes!! ik was ook gek op vestjes met capuchons maar vond het ook net als SAM(forum) erg gek zitten bij Sam maar het staat zooo schattig!!
Elea: het verschil is denk ik dat jij kleine kindjes had?? Had ik dat goed begrepen laatst?? En ik hier 1 van rond de 8 pond had !! Dat scheelt al een heel eind.